• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 19:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    "Zoals ik nu eet, krijg ik genoeg binnen. Ik weet precies hoeveel ik echt op moet en zolang ik geen maaltijd oversla is er geen probleem.

    Axton
    Ik grinnikte zacht.
    "Daar ben ik dan heel blij om." fluisterde ik en liet mijn tong dan over haar onderlip glijden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Hahaha geniaal :')

    Ik heb ook nog wat "meegemaakt". Het was niet zo heel bijzonder hoor (; maar goed. Ik hou van zingen en van muziek. En wij (moeder, stiefvader, zus en ik) stonden te wachten in de rij voor een attractie. En er was veel lawaai etc. Maar ik had alsnog muziek opgezet die ik kon horen en me zus ook en me moeder als ze echt luisterde. Dus ik zong zo genietend mee ik dacht namelijk niet dat iemand het zou kunnen horen... Wel dus.

    Er was een bruine man van iets van 38 jaar ofzo. En die stond me echt helemaal aan te kijken en te luisteren enzo. En in eerste instantie had ij het niet door totdat ik hem toevallig aan keek 0.o ik schrok me rot toen ik het door had :') maar hi klapte achter af Hahaha :') en het bleek dat de mensen achter ons ook aan het luisteren waren XD ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik open mijn mond een stukje en laat onze tongen versmelten.
    Mijn vinger gaan door zijn haar en ik trek hem dichter tegen me aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {haha, das nog nice.
    Dan zing je vast best goed! ;p

    Ik kan totaal niet zingen! xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Teehee, nee ik zing niet zo goed XD

    maar als je allemaal lawaai hebt en gewoon een klein beetje normaal zingt dan valt het niet zo op dat het niet goed is XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Heel typisch dat Elvis offline is x)]


    {:Y) Wat heb jij een goed beelt van mij Jaimes.. XD Ik moest eten.. Sorry}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Dat dacht ik al :3

    En je weet toch Elvis -gayhand-]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    'Jawel, dat doe ik wel. Anders was ik er nu niet meer geweest,' zeg ik dan. En ik kijk hem aan. 'en dat...' ik maak mijn zin niet af. Er rolt een traan over mijn wang. 'Ik moet gaan,' mompel ok dan. En ik draai me om.


    Nick
    Er rolt een traan over haar wang voordat ze zich omdraait en wil weglopen, 'Leslie..' Zeg ik waarna ik zucht.. Waarom deed ik dit? 'Sorry' Zei ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik blijf staan als hij mijn naam zegt, maar ik draai me nog niet om. Maar dat doe ik wel als hij sorry zegt. Ik kijk hem verward aan, 'Waarom zeg je sorry?' vraag ik verward.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JokerBaby schreef:
    Braxlin 'Rose'
    "Zoals ik nu eet, krijg ik genoeg binnen. Ik weet precies hoeveel ik echt op moet en zolang ik geen maaltijd oversla is er geen probleem.

    Axton
    Ik laat haar vooral de leiding nemen. Mijn handen blijven rustig op haar onderrug liggen om haar tegen me aan te houden en mijn tong versmolt door rustige bewegingen met de hare. Deze kus voelde minder doorstoken van lust, maar in plaats daarvan des te meer door liefde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nick
    Fijn.. En ik vroeg me nogsteeds af waarom ik dat deed, 'Om de dingen die ik heb gedaan en waar jij gelijk in had toen je het gister zij' Andwoorde ik


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    [Hahaha geniaal :')

    Ik heb ook nog wat "meegemaakt". Het was niet zo heel bijzonder hoor (; maar goed. Ik hou van zingen en van muziek. En wij (moeder, stiefvader, zus en ik) stonden te wachten in de rij voor een attractie. En er was veel lawaai etc. Maar ik had alsnog muziek opgezet die ik kon horen en me zus ook en me moeder als ze echt luisterde. Dus ik zong zo genietend mee ik dacht namelijk niet dat iemand het zou kunnen horen... Wel dus.

    Er was een bruine man van iets van 38 jaar ofzo. En die stond me echt helemaal aan te kijken en te luisteren enzo. En in eerste instantie had ij het niet door totdat ik hem toevallig aan keek 0.o ik schrok me rot toen ik het door had :') maar hi klapte achter af Hahaha :') en het bleek dat de mensen achter ons ook aan het luisteren waren XD ]


    {Jaimessss.. Ben je ook.. God hoe heet dat.. *Krapt op haar achter hooft* Je hebt naast het gewone park ook zo'n moviepark.. Ben je daar ook geweest? Toen ik er was was ik er 3 dagen, 2 in parijs en 3 in disney :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik raak door deze woorden alleen maar meer verward. 'Daar ben je een beetje laat me,' mompel ik dan. Ik kijk hem aan. 'En hoe weet ik dat je het meent? Je hebt het al vaker gezegd zonder te menen.' allerlei herinneringen. Simpele sorry's die ik gelijk geloofde waardoor ik terug bij hem bleef komen. Hoe weet ik of hij het dit keer wel meent...


    [Ja daar ben ik ook geweest :3 je hebt het movie park en het gewone park en ik ben bij beiden geweest ;D]

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 18:53 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik deed mijn ogen dicht om vervolgens adem te halen om mijn ogen vervolgens weer te openen en liep naar haar toe, en gaf haar een knuffel. Waarbij mijn kin op haar hooft ruste. 'Sorry' Herhaalde ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Awesome.. Ben je daar ook in.. zo'n atractie geweest waarbij je in zo'n karretje bij verschillende sets rondrijd? Met special effect enzo? (Toen ik daar bij in de rij stond stond er een eindje van ons af een man met een dikke bruine moedervlek op zijn wang.. Er zat haar op XD)}


    Don't be like the rest of them, darling