• Tenminste morgen is voor mij een spannende dag. Ik ga namelijk naar mijn oude basisschool omdat ze waarschijnlijk een stageplek voor me hebben. De juffrouw van de groepen waar ik dan waarschijnlijk stage ga lopen, ga ik ontmoeten maar ook de kinderen.

    En dat vind ik toch best wel spannend, want het is mijn oude basisschool maar er zijn toch wel dingen veranderd.

    Is er misschien iemand die stage heeft gelopen en misschien er iets over wil vertellen?


    Physics is awesome

    Succes! Het is niet zo erg hoor, ik vind stage beter dan school iig.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    stage is leeukk!
    Relax & Enjoy!


    FASHIOOOON.

    Embraced schreef:
    Succes! Het is niet zo erg hoor, ik vind stage beter dan school iig.


    Ja maar nu ga ik voor het eerst ontmoeten en ik moet nog even wachten voordat ik echt stage mag lopen. Toch denk ik dat het stage lopen wel heel leuk word.


    Physics is awesome

    You can do it!
    Succes (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Stage is leuk hoor! Veel succes!(Y)


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Ik loop dit jaar ook stage op mijn oude basisschool. Ik vond het eerst ook niet leuk, maar ben er nu toch wel aan gewend. Veel leraren die ik nog kende van vroeger, waren er niet meer. De leraren die mij nog wel kenden, vonden het heel leuk mij weer op school te hebben. Ik werd met open armen ontvangen en het is nu heel leuk en gezellig daar!
    Veel succes! Het komt vast goed. (:

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 18:54 ]


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Embraced schreef:
    Succes! Het is niet zo erg hoor, ik vind stage beter dan school iig.

    Laten we hopen dat het bij jou zo is, bij mij was stage een hell. :')


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Polyhymnia schreef:
    Ik loop dit jaar ook stage op mijn oude basisschool. Ik vond het eerst ook niet leuk, maar ben er nu toch wel aan gewend. Veel leraren die ik nog kende van vroeger, waren er niet meer. De leraren die mij nog wel kenden, vonden het heel leuk mij weer op school te hebben. Ik werd met open armen ontvangen en het is nu heel leuk en gezellig daar!
    Veel succes! Het komt vast goed. (:


    Ik hoop het, vorige week was ik naar een basisschool (tijdens mijn introductieweken) en toen moest ik voorlezen in groep 1-2 tijdens de overblijf. Op een gegeven moment was het echt chaos omdat mijn buddy en ik een spelletje met ze wilde doen.

    Maar na afloop werd ook wel verteld dat ook vooral de kleuters drukker zijn dan normaal tijdens de overblijf.

    Mijn stagekinderen zullen vast heel lief zijn.


    Physics is awesome

    ASTRONAUTx schreef:
    (...)
    Laten we hopen dat het bij jou zo is, bij mij was stage een hell. :')


    Een klasgenote van mij die is blijven zitten vorig jaar had ook niet zo'n leuk verhaal.


    Physics is awesome

    Veel succes! En nope, wij hebben geen stages.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik had dinsdag mijn eerste stagedag!
    Jammer genoeg niet op mijn oude basisschool want die had zich niet ingeschreven denk ik. Wel op een school heel vlakbij, dus dat is fijn.
    Het was echt superleuk en ik heb nu al zin in volgende week dinsdag ^^


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik heb stage gelopen bij het bejaardentehuis.
    eerst vond ik het ook eng. maar eig was het wel leuk ^^


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    Ik heb stage gelopen bij het bejaardentehuis.
    eerst vond ik het ook eng. maar eig was het wel leuk ^^


    Dat lijkt me echt niks voor mij, werken met bejaarden. Ik heb niks tegen bejaarden dara niet van maar het past niet bij, denk ik.

    En ik wil graag met kinderen werken maar toch kleuters zijn zo spontaan en ze flappen er nog van alles uit. Daarnaast vormen ze toch een bepaald beeld bij je of een soort van mening over je. Ik hoop gewoon dat ze me mogen.
    :$


    Physics is awesome

    Succes! En de eerste dag of het stagegesprek is in het begin altijd een beetje eng, althans dat vind ik. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Stage? Did somebody say.. stage? *itching hands and very, very intimidating eyes*


    No growth of the heart is ever a waste