• Ik weet eigenlijk niet goed waar het thuishoort maar het is wel een soort van klacht.

    Je hebt mensen die een nieuwe serie uitvinden.Dan vragen die 1x wil je hem maken en word hij direct 30x ofzo gemaakt.
    Als iemand anders dan is vraagt ofdat iemand haar serie wil maken kijken de mensen er gewoon niet naar.
    Het valt mij echt op dat telkens de 'populaire' mensen hier op Q. gekozen worden voor dingen ofdat hun topics het eerst worden gelezen en dan mensen die bv. ook mooie serie's hebben maar niet elke dag 10 topics openen krijgen dan bijna geen aandacht.
    Snappen jullie mijn uitleg een beetje ?
    Ik vind het niet echt eerlijk.
    Wat vinden jullie ?
    x.


    The soul needs autumn.

    Klopt, je hebt gelijk. Maar daar kunnen we niet veel aan doen. We kunnen users niet dwingen om een Quiz te maken.
    Je zal er mee moeten leren leven, ben ik bang.


    Bored.

    Het is niet eerlijk, maar wat kunnen we eraan doen? Niets dus. We zullen het maar moeten aanvaarden zeker...


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Klopt, je hebt gelijk. Maar daar kunnen we niet veel aan doen. We kunnen users niet dwingen om een Quiz te maken.
    Je zal er mee moeten leren leven, ben ik bang.


    Idd.

    Weet ik wel hoor.Maar ik vroeg me gewoon af ofdat er nog mensen waren die het niet eerlijk vonden.


    The soul needs autumn.

    Het spijt me..?! Het is wel oneerlijk dat klopt,...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Het is best logisch dat je de quiz van je vriendin maakt. Het is toch een soort van vriendjespolitiek, maar is niks aan te doen.


    blame the bully.

    Idd, totally Agree :)
    Ik heb series gemaakt die gewoonweg prachtig zijn, maar gwn té weinig worden gemaakt voor wa ze zijn :) 't Is spijtig, majah, ge kunt er idd weinig tegen doen vrees ik... :]


    007

    Je hebt wel gelijk, maarja =P

    Het is niet eerlijk. Maar we kunnen er niks aan doen inderdaad. Ookal vind ik het nog zo oneerlijk...


    Music is the new sex