• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.

Slayers:

- Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic
    - Fabia Dolera - Ebola
    - Annalia Raven Josef - Penumbra
    - Lance Oliver Quarin - Gallymogger

Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen

Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic

[ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 9:36 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Alex
    'Italië moet je zekerwete een keer bezoeken, vooral als je van water houd.. Engeland is ook een mooi land maar was meer een tussenstop' zeg ik. 'het kan niet snel genoeg gaan. Over het algemeen gaat de tijd te langzaam' beaam ik

Don't be like the rest of them, darling

Willow Highfield
    Ik kijk nadenkend voor me uit en glimlach dan. 'Zin om te gaan jagen in het bos? Vast wel gezinnen die aan het picknicken zijn.' zeg ik 'En het is er donker.'

Noralie Key
    Wanneer je wilt, maakt mij niet uit xN. Van mij mag hij het beslissen, ik ben geen opdringerig type. Ik zou me eerder bezwaard voelen om een tijd te zeggen. Ik schik me liever naar anderen. Dat voorkomt problemen.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Javier Morgan
    Ben er dan binnen 10 minuten, net film gehaald. xJ en ik begin te lopen naar de universiteit. ik ga op een bankje zitten ervoor en haal mijn gsm weer boven. Ben er, zit op een bankje x

Alex
    'Geweldig idee' Zeg ik grijnzend, 'Ik heb nogsteeds honger' Voeg ik er aan toe, en mensen bloed was vele malen lekkerder.. Ik kon het nu al bijna proeven.

{Mischien een Slayer of een Wachter die ze wil tegenkomen? -wbw- }

Noralie Key
    Wat, nu? Mijn hart gaat gelijk sneller slaan. Voordat ik geantwoord hebt smst hij me dat hij voor zit, op een bankje. Ik kleed me om in 1 minuut in simpele kleren. En sms dan dat ij eraan kom. Een beetje zenuwachtig loop ik naar buiten. En ik heb een tas mee waar mijn mobiel in zit, en ook de popcorn en mijn portemonnee. Ik kijk zoekend om me heen naar Javier.

Willow Highfields
    Ik spring recht en trek hem recht. 'Komop dan!' en begin te rennen naar het bos ervan uitgaand dat hij me volgt. Ik wacht even achter een boom en zie een koppeltje picknicken en zitten te kleffen.

Alex
    Ik ren haar achterna om vervolgens naast haar achter de boom te gaan staan, 'Hmm.. wie wil jij? de jongen of het meisje?' vroeg ik haar vervolgens.

Willow Highfield
    'Voor mij gelijk maar laat ik de jongen zeggen.' grinnik ik. Nu maar hopen dat hij niet snuift. Drugs maken het bloed wat zuurder. Ik sta in 1 tel naast hen en trek de jongen van het meisje af. 'Hi hi.' zeg ik vrolijk.

jaimyhoi schreef:
    Noralie Key
    Wat, nu? Mijn hart gaat gelijk sneller slaan. Voordat ik geantwoord hebt smst hij me dat hij voor zit, op een bankje. Ik kleed me om in 1 minuut in simpele kleren. En sms dan dat ij eraan kom. Een beetje zenuwachtig loop ik naar buiten. En ik heb een tas mee waar mijn mobiel in zit, en ook de popcorn en mijn portemonnee. Ik kijk zoekend om me heen naar Javier.

Alex
    Net zo snel als zij naast het koppel stond stond ik achter het meisje om vervolgens op mijn hurken achter haar te gaan zitten. 'Hallo' Zeg ik vervolgens.

{Mischien wil Melany de mensen komen redden? :3 als damon haar dan ooit aan zijn broertje voorstelt heb je direct het drama van: omg.. je broertje is een vampier.. betekent dat..}

[Perfect plan xd]
    Javier Morgan
    Ik zie Nora lopen en ren naar haar toe. Ik sta achter haar en leg mijn handen op haar ogen. 'Boe!' zeg ik in haar oor.

Willow Highfields
    'h-hoi' zegt de jongen en ik glimlach. 'Zullen we een spelletje spelen? Het heet kat en muis. Raad eens wat jij bent?' zeg ik nog steeds vrolijk en hij deinst achteruit. 'De muis?' 'Juist geraden honey.' zeg ik met een zoete stem en pak hem vast. Mijn tanden zet ik in zijn nek en ik voel direct het heerlijke goedje in mijn mond belanden. Hij schreeuwt

Melany Morgan
    Ik loop wat door het bos als ik een schreeuw hoor. Ik snel me naar de plaats van waar het komt en zie 2 vampiers. Perfect... net nu ik geen staken mee heb.

Noralie Key
    Ik schrik me rot als er ineens iets voor mijn ogen verschijnt. Ik voel eraan, handen. Dan hoor ik boe in mijn oor waardoor ik nog een keer schrik. 'Jav!' zeg ik dan. En ik pak zijn handen en draai me naar hem om. 'Je liet me echt schrikken!' mompel ik dan. En ik kijk met een blos naar beneden.

Alex
    Het meisje is verstijft en staat vervolgens op om op haar trillende benen een paar passen te zetten, net als ik naar haar toe wil lopen zie ik een eindje verderop een meisje staan. 'Willow, volgensmij hebben we bezoek' zeg ik tegen haar.

[ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 20:59 ]

Javier Morgan
    Ik lach en zorg dat ze me weer aankijkt door haar kin op te tillen. 'Niet zo verlegen Nora.' zeg ik glimlachend 'Je bent perfect zoals je bent, wees jezelf en niets kan mis gaan.'