• Ik heb zojuist iets gedaan wat ik nooit durfde..

    Ik heb me namelijk ingeschreven voor het volgende seizoen van the Voice of Holland. Dit hoeft nog helemaal niks te betekenen. Je moet nog door de inschrijving - door een auditie voor een vreemde jury - en als je daar door komt moet je nog auditie doen op TV.
    Maar ik heb mezelf zojuist een schop onder me kont gegeven en gewoon dat formulier ingevuld.
    Als het niets wordt dan niet, maar dan heb ik iig het idee dat ik er iets mee gedaan heb.

    Maar om het topic een beetje interessant te houden is mijn vraag aan jullie:
    Hebben jullie laatst nog iets gedaan wat je eigenlijk nooit durfde?
    Of ga je jezelf misschien nog ergens toezetten?

    Ik en mijn crush moesten beide naar elkaar lachen, dat durf ik dus echt niet eh hihi. Maar hij heeft een vriendin dus daar ging mijn sprankeltje hoop -,-


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Je zingt echt mooi!


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Goed van je! Soms moet je jezelf gewoon over the edge pushen, de knop omzetten en gewoon gaan. Ga ervoor, meid!


    ars moriendi

    Je stem is mooi :D ik had even een paar liedjes van je geluisterd (:
    Zat je of stond je tijdens dat je dat opnam? Staand (las ik) zing je beter dus volgens mij stond je. Ik kreeg kippenvel bij een liedje en dat krijg ik niet vaak, dus het was echt goed <3

    Of ik nog wat engs heb gedaan.. Ik zei hoi tegen iemand die ik eigenlijk moet vergeten (ik vergeet hem echt goed, not). Dus echt spannend was mijn dag niet.

    Veel succes met alles(:

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 23:06 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik vind dat je heel mooi zingt!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Dank jullie :). Nu maar hopen dat ik door de inschrijving kom..

    Hmmm, wel ik heb... nee, eingelijk kan ik me niets herinneren voor de moment.(cat)
    Goodluck!(flower)


    effort never betrays you

    Dirtypaws schreef:
    Oh echt heel leuk dat je dat hebt gedaan! Ik wens je heel veel succes! ;D

    Volgens mij heb ik niet zoveel spannends gedaan ;d


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli