• Noooooooo, Kiarax account bestaat opeens niet meer :( ik was bezig met een van haar verhalen lezen, en nu wilde ik naar het volgende hoofdstuk, bestond het verhaal en de user niet meer.
    VERDORIE


    I'm in love with you and all your little things

    Balen dat ze weg is, als ze goede verhalen schreef. Maar ik verkies familie, als dat haar beweegreden is, ook voor Quizlet. Ik vind het nog niet eens zo gek dat ze zich gewoon op haar oom en vader wil concentreren. Maar het is gewoon altijd balen als een user zich verwijdert of gewoon niet meer online komt. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Square schreef:
    Ik dacht eerst dat het over de boekenserie ging. :'D
    Maar dat is inderdaad vervelend. Helaas valt er niet zo veel aan te doen, behalve hopen dat ze ooit weer terugkomt.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    ze heeft het waarschijnlijk niet verwijderd maar ingeactiveerd, ze activeerd hem vast wel snel terug.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 12:05 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."