• Aan Alysse. Ik heb beloofd dat ik ging stoppen met roken. En ik heb sinds twee weken al geen sigaret meer aangeraakt.

    Maar het is moeilijk,

    Ik heb gewoon al gedroomd dat ik naar de winkel ga en een pak saffe koop.

    En ik heb zo hard de drang om er te gaan halen.

    Laast was er iemand op bezoek bij mijn nokel en die had een pakje bastos bij. - De sterkste Sigaretten die er zijn.- Ik was zo dichtbij om het uit zijn handen te rukken.

    Dit valt me echt tegen, dat stoppen. : X

    Oja, ik heb het beloofd omdat Alysse haar opa daar nog maar net aan gestorven is. Zelfs Alysse haar mama wilt dat ik stop. Dat vind ik wel lief. En daarvoor wil ik dat wel doen. : D

    Maar ik heb nog een probleem. Deze zondag zijn het Worstenfeesten -Een fenoneem in Vlimmeren- En daar word veel gedroken én gerookt. Ik ga natuurlijk en ik ken daar veel mensen. Daar ga ik bezwijken denk ik. : X

    [ bericht aangepast op 19 aug 2009 - 21:27 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik kan het wel begrijpen. Ik heb een vriendin uit roemenië ook beloofd te stoppen,maar die kan het lekker toch niet weten dus doe ik gewoon verder x'D. Maar serieus,binnen kort ga je waarschijnlijk beginnen trillen ofso [had ik toen ik probeerde te stoppen]. Maar nog veel succes zou ik zo zeggen. Mij zou het niet lukken om volledig te stoppen ö

    je moet doorzetten! Je zal je alleen maar beter voel als je er vanaf bent! Succes (;

    Blijven volhouden. Je gaat er achteraf spijt van krijgen moest je er toch nu terug aankomen. Hoe hard het ook is, niet opgeven.


    Tanya is de beste.

    Gaa andere dingen doen als je merkt dat je er naar verlangt,en gaa naar vriendinnen toe die niet roken, of in ieder geval, iemand die je kent niet rookt. En als je merkt ik wil het kopen maak een deal met je zelf, 2 weken niks komen me zelf verwennen door uhm, een mooie lipgloss te halen? Een broek die je wou? En als je echt er zin in hebt, gaa aan het meeste ranzigste eten denken en dan denken oke dat zit in mijn sigaret.


    Some angels have no wings.

    Het is moeilijk, maar ik vind het wel lief van je dat je je belofte houdt.


    -

    Al zou ik ooit stoppen, zou ik dan alleen voor mezelf doen. En niet voor iemand anders, maar dat ben ik weer. Maar zoek iets anders om met je handen te doen, dat zorgt voor afleiding. Ik heb verder niet echt tips eigenlijk.. Veel succes er in ieder geval mee!


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JOYCEVIPx schreef:
    Ik kan het wel begrijpen. Ik heb een vriendin uit roemenië ook beloofd te stoppen,maar die kan het lekker toch niet weten dus doe ik gewoon verder x'D. Maar serieus,binnen kort ga je waarschijnlijk beginnen trillen ofso [had ik toen ik probeerde te stoppen]. Maar nog veel succes zou ik zo zeggen. Mij zou het niet lukken om volledig te stoppen ö

    Stoute Joyce!!(6)

    (krul)


    Mode kan je kopen, styl moet je hebben!

    Pliena schreef:
    Blijven volhouden. Je gaat er achteraf spijt van krijgen moest je er toch nu terug aankomen. Hoe hard het ook is, niet opgeven.

    Dat is echt lief van je dat je dat voor haar doet. Stop een kauwgom in je mond zodra je de drang hebt ofzo, sommigen zeggen dat het helpt..


    You're a star in heaven.

    Neem van mij aan: blijf volhouden, hoe moeilijk het ook is. Mij is het helaas nog niet gelukt om te stoppen


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Tjah, ik kan je niet echt helpen.
    Want ik rook niet.
    Blijf volhouden. (nerd)


    A. ikmisje.

    het lukt my niet om te stoppen. als ik een vriendin zie roken, en ik zeg dat ik ga stoppen, smeek ik haar om een peuk of ik grijp haar peuk gewoon. tis echt kut. ik vind mezelf echt dom dat ik eraan ben begonnen,


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Roken is stom, ach ja, voor jou niet maar ik zeg het als aandmoediging. Ik en jij en iedereen wilt veel liever dat je gezonde longen hebt die niet helemaal zwart zien van het roken. Blijf doorzetten en alsjeblief stop, voor mij, voor Tanya, voor iedereen...


    Only losers can act the way you do

    Stop er mee, dat is echt het beste.


    ok

    supermooi van je dat wilt stoppen voor haar!
    want sorry ik vind roken echt stom (A)
    ik hoop voor je dat het lukt! veel succes!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H