• Weer naar school dus ook weer op letten. En als je dan even niet op let krijg je hier toe tokio een preek!! niet normaal. School is pas 2 weken bezig. Vandaag ook al weer. Tijdens geschiedenis vandaag. Er was iemand en die moest gapen. Die man heeft gewoon 30 minuten lopen preken over hoe belangrijk geschiedenis is! Begrijp me niet verkeerd. Ik vind dat heel interssant maar die preken kunnen me nu al mijn rug op!


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Mijn wiskundeleraar hield een preek over dat wiskunde NIET belangrijk is :Y)
    Ik mag die gozer wel (cat)

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 21:31 ]


    From these ashes, I will rise

    Valt wel mee bij ons. :3
    Trouwens, mijn geschiedenisleraar heeft een halfuur lopen zeuren over hoe onbelangrijk geschiedenis wel niet is, haha.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    FadingSoul schreef:
    Mijn wiskundeleraar hield een preek over dat wiskunde NIET belangrijk is :Y)
    Ik mag die gozer wel (cat)


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Seductress schreef:
    I know how you feel (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Oh, lol. Bij kan je met geschiedenis gewoon slapen zonder dat de leraar het door heeft haha.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn wiskundeleraar geeft kruisjes als je je huiswerk niet hebt gemaakt of als je niet meedoet. Bij twee kruisjes moet je al nablijven :'O
    Ik maakte nooit mijn huiswerk dus dat is even wennen.. :')
    En mijn Geschiedenisleraar praat heel Brabants en maakt soms fouten als hij praat en schrijft. Ik verbeter hem altijd en dat vindt hij niet heel leuk:Y)


    "I solemnly swear that i am up to no good."