• Hallo allemaal!
    Ik ben nog op zoek naar een aantal leuke, originele stories die zorgvuldig, mag uitgebreid zijn, zijn geschreven. Rond het thema Harry Potter lees ik sowieso altijd!
    Voor de rest heb ik liever niet dat je stories aanbiedt die afgeleid zijn van al bestaande dingen (Twilight, Vampire Diaries, Harry Styles, TH etc.)
    Wel stories met onbekende personen, en dan liefst met fantasie en mysterie, mag je aanbieden en neem ik vrijwel altijd een kijkje ;)

    Zelf heb ik ook nog een storie die ik wil promoten, waar ik op het moment enthousiast mee bezig ben en wat ik leuk zou vinden als jullie er een kijkje nemen.
    Cheries from a Happy Ending Story, Lily en Scorpius Malfoy

    Het meest onwaarschijnlijke is dan toch gebeurd. Ron had nog wel zo zijn gevoelens uitgesproken over de afdeling waar hij nog steeds niet helemaal happy mee is.
    Lilly Potter en Scorpius Malfoy zijn echter het bewijs dat geboren aartsvijanden niet bestaan. Hun relatie kent natuurlijk zijn ups en downs, maar na hun schooltijd en trouw hebben ook de ouders zich erbij neergelegd, een Griffoendor-Zwadderich gezin is een feit.
    Lees in dit verhaal hoe het de kinderen van de twee tegenpoolen afgaat.
    Jaimy Malfoy, lang, sluik, witblond haar met hazelnootbruine ogen, net als die van haar moeder. Zij begint aan haar 3e jaar op Zweinstein en krijgt voor het eerst te maken met haar broertje wiens bevestiging, verrassing verrassing, ook kwam vlak voor zijn 11e verjaardag. In tegenstelling tot zijn zus zou je niet zeggen dat deze jongen daadwerkelijk geboren is uit zijn roodharige moeder en witharige vader. Dat van hem is zwart, op de kruin staat het hardnekkig omhoog en zijn zicht is nul zonder bril. De jongen lijkt sprekend op zijn grootvader en overgrootvader, op de grijze ogen na.
    Lees het avontuur van de 3e generatie Potters, die hun tijd op Zweinstein verslijten als Malfoys!



    Plaatje = tevens link ;)

    [ bericht aangepast op 10 april 2014 - 15:19 ]

    Ik heb er wel een paar op mijn profiel, maar ik zit op mijn mobiel, dus ik kan geen link posten. Ze lijken inactief, maar ik ben al bezig met een nieuw hoofdstuk


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb twee HP-verhalen voor je en een OP. (:
    En een reeks Hobbit verhalen maar ik denk dat je daar dan niet van houdt, haha. ;D


    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen


    Als de ouders van Aenea horen dat hun neefje Harry nog in leven is, vertrekken ze vanuit Bulgarije naar Engeland. Aenea komt op Zweinstein terecht, waar ze direct merkt dat haar neefje beroemd is. Ze krijgt zijn vriendenkring direct cadeau en wordt verliefd op twee jongens die ze niet uit elkaar kan houden. Alsof dat haar nog niet genoeg problemen bezorgt, raakt ze bevriend met Draco, waardoor haar afdeling haar al snel links laat liggen.
    Aenea merkt al gauw dat het niet meevalt om vrienden te maken op een nieuwe school, waar het schoolsysteem haar vriendenkeus beperkt. Toch houdt Aenea voet bij stuk en laat ze zowel haar Griffoendorvrienden als Draco niet los – een keuze waarvan de consequenties steeds zwaarder gaan wegen, totdat uiteindelijk haar eigen leven in de waagschaal komt te staan, zonder dat ze dat zelf doorheeft…
    x Hoofdrollen: Aenea, Fred, George & Draco
    x Komt niet overeen met de feiten
    x Mocht je niet zoveel hoofdstukken willen lezen, ik ben ook bezig om het verhaal naar het Engels over te zetten. Er zijn minder dan tien hoofdstukken en dat kun je hier vinden.



    "They are the guardians of hope and wonder, the keepers of magic and dreams."


    Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoener binnen hun bereik.

    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?


    Every villain is a hero in his own mind.



    Tijdens een discussie in het forum over Drapple ben ik tot de conclusie gekomen dat ik Glarry toch echt het beste vind. Ik weet niet of Glarry al bekend was, maar zo niet dan denk ik dat ik mijzelf wel de ''bedenker'' mag noemen voor Glarry.

    Maar wat ís ''Glarry'' nou toch?
    Glarry is de naam voor de liefde tussen de Harry Potter hoofdrolspeler Harry Potter en zijn bril (= Glasses in het Engels). Zo simpel ligt het. (:

    Wat is er zo leuk aan Glarry dan?
    Wel, Glarry is een ietwat aparte liefde. De bril is namelijk een voorwerp en kan daardoor geen liefde uiten. Maar schijn bedriegt, Harry en zijn bril hebben wel degelijk gevoelens voor elkaar bij Glarry.

    Wat zal er allemaal precies gebeuren in deze Glarry story?
    Deze story zul je niet moeten zien als een échte story. Het zullen korte verhaaltjes zijn over Glarry, en er zal dan ook geen verhaallijn spelen tussen de verschillende hoofdstukken. Het zijn gewoon allemaal aparte verhaaltjes over de avonturen van Glarry.

    Ik hoop dat ik jullie bij deze genoeg informatie heb gegeven over het onderwerp Glarry. Dus haal nu wat popcorn en lees de verhaaltjes. Enjoy! (:


    Glarry.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •




    Radomira Dimitrov komt uit een vreemd gezin met ouders die doen alsof ze niet bestaat tenzij het hen uitkomt. Haar broer is echter de lieveling, maar wat als hij op een dag zelfmoord pleegt? Hij laat een brief achter voor het meisje met een paar flessen wisseldrank en een envelop dat gevuld is met lokken van zijn zwarte haar. Ze besluit zich uit te geven voor hem en te doen alsof zij het was die in de dreuzelwereld voor de trein sprong. Wat moet ze echter doen als er een brief van Klammfels bezorgd wordt door een uil? Moet ze gaan en tegen iedereen liegen? En wat gaat er gebeuren als ze Viktor Kruml tegenkomt en gevoelens krijgt die ze nog nooit eerder heeft meegemaakt?


    - 69 hoofdstukken
    - Nederlands geschreven
    - 12+
    - Viktor Kruml fanfic/onbekende personen
    - Speelt zich af tijdens de vuurbeker

    Ik ben net een nieuw verhaal gestart, het is een harry potter verhaal maar met mijn eigen twist en Draco als haar love interest :) http://www.quizlet.nl/stories/137590/beautiful-minds-dark-souls-dm/

    Jullie kunnen een kijkje nemen als je het leuk vind :)

    klik! :)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Hierroooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D
    Jepp, het is HP.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]




    Calcanda semel via leti


    Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
    Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.



    Een verhaal dat je meesleept in het begrip naar een psychisch zieke vrouw die veel heeft gezien in een tijd van genadeloze oorlog. Een vrouw die leeft in het bijzijn van de mensen die haar hebben verziekt.


    Geschreven door Iris Huis in 't Veld
    Deze story doet mee aan SOTY
    Hoofdstukken tussen de 800 en 2000 woorden

    Gestart: 20-01-2014
    Eindigt: 30-11-2014








    Een aantal recensies:


    Klik voor groter
    De reacties zijn terug te vinden in de story


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Veelzeggend als je zwijgt



    Veelzeggend als je zwijgt
    Goed als je praat
    Mooi als je lacht
    Verdrietig als je gaat
    Maar als de dag voorbij is
    Weet ik dat je op me wacht
    Meestal


    ~

    Het verstrijken van de jaren betekent niet altijd vooruitgang.

    ***


    Het belangrijkste genre is dystopische science-fiction en het is volledig nederlands. Het is OP, is nergens van afgeleid en ik besteedt altijd erg veel zorg aan wat ik schrijf ;)


    For those I love, I will sacrifice









    Begonnen in februari 2014.
    Geactiveerd in juni 2014.
    Nederlands gesproken.
    Klopt niet met originele verhaallijn.
    Ik probeer iedere dag een hoofdstuk te activeren.
    Overeenkomsten met andere verhalen is puur toeval.
    Trailer



    "I'm Fred ... and this is my twin brother George." Said a red-haired boy.
    He smiled at me.
    "And what's your name?" He asked.
    "Meggie." I answered quickly. His brown eyes looked at me.
    "Welcome to Hogwarts."




    "Fred?" I asked softly.
    "Meggie?" He asked, surprised.
    "I'm afraid Fred." I mumbled.
    "You have nothing to be afraid of Meggie Peggie. Fred will always come to your rescue! "He said. I blushed a little, and smiled


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3