• De jongens van One direction wonen voor 4 weken in een groot huis in de Zwitserse bergen. Maar dat doen ze niet alleen er komen tien andere meisjes bij hun in huis wonen, ze moesten meedoen aan een wedstrijd. Ze komen er kerst en Nieuwjaar vieren en komen er gewoon 4 weken wonen. Er onstaan liefdes, ruzies en vriendschappen.

Jongens
    Zayn Malik: CrazyOf1D
    Harry Styles: GANGNAMSTYLE
    Niall Horan: MyDreamStory
    Louis Tomlinson: MirrorMalik
    Liam Payne: quin98

Meisjes
    Violet rose Vroom - Glims
    Dawnelle Elizabeth Harper - Panday
    Jaymina Dé La Garté - curlies
    Camile Abigail Turner - Rider
    Rosalie Lauren Lima - Naomia
    Lively Rose Brennan - xVanillaa
    Jessy Anna Evans - agentP
    Samanta Alexandra Jozephs - Nyan
    Brianna Scarlett Greenlake - Rememberyoux

-Deze RPG is gemaakt voor mensen die wel wat langere stukken willen schrijven en ook wat rustiger aan doen, dus dat het niet zo snel gaat!
    - Iedereen komt uit engeland of Ierland
    -Het verhaal start op de dag dat iedereen aan komt.

Regels:
    *Minimaal 10 regels.
    *Igg één keer in de drie dagen posten (als dat niet lukt even PBen)
    *Geen 16+
    *Eén rol per persoon, omdat er al niet zo heel veel rollen zijn.
    *We schrijven in de verleden tijd.
    Als je je niet aan de regels houdt krijg je een waarschuwing, na meerdere waarschuwingen word je er uit gekickt(:

[ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 17:30 ]

Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

[ Ik snap het ondertussen ook niet meer daarom heb ik mijn reactie ook nog niet geplaatst]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

(mijn topics)

Happy Birthday my Potter!

[Huh, ik dacht dat Jessy was meegelopen met Violet naarbinnen, haha, daarom..]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

{hehe, ze bevriest buiten in de kou XD}

Do what people say you can't.

[Anders, eerst komt Jessy en als zij binnen is dan komt Rosalie pas.. :Y)]

[myn topics, ik reageer zo :Y)]

What do we say to the god of death? ''Not today.''

{ja oke ik ga NU een reactie maken maar ik heb dit topic in 2 tabbladen openstaan dus kan ik ook nog zien wat jullie doen (A)}

Jessy Anna Evans
    Er werd nog steeds niet opengedaan. Waarneer ik een beetje aan rukte ging hij al open. 'Slecht.' mompelde ik. Ik liep naar binnen. Het was daar tienduizend keer warmer dan buiten. Ik voelde mijn handen ontdooien. Vanuit een ooghoek zie ik Louis bij de openhaard zitten. 'Hey!' riep ik vrolijk. Ik trok mijn jas uit. Met het setje wat ik aan had was het nu een precies goede temperatuur binnen. 'Ik ben Jessy!' stelde ik mij voor. Toen ik uitstapte zag ik een meisje al naar binnen lopen, zij zat er ook. Volgens mij heette ze Violet. Ik liep naar één van de ramen en keek naar buiten waar de volgende auto al aan kwam.

Rosalie Lauren Lima

Ik stapte de auto uit en pakte mijn handtas uit de auto, ik kon het toch niet laten wat dingetjes mee te nemen die ik gewoon mee moest, en hang die sierlijk om mijn arm en keek dan naar het gebouw voor me, niet slecht, zeker niet, hier zou ik het denk ik nog wel kunnen overleven voor 4 weken. Dan pas merk ik hoe koud het eigenlijk is en kijk nog een naar het landschap dat is bedenkt met een dikke laag sneeuw. Omdat ik het koud begin te krijgen ondanks mijn dikke jas loop ik snel naar binnen en je hoort het sneeuw knarsen onder mijn voeten terwijl ik snel naar de deur loop en aanbel. 'Doe snel open, ik heb het koud.' mompel ik dan tegen mezelf en wacht tot de deur wordt opengedaan.

[We doen wel dat ze nu pas aankomt. :Y)]

{juppp}

(Oké, kan ik Cam laten komen als er open gedaan is voor Rosalie?)

Jessy Anna Evans
    Er stapte weer een meisje uit. Ik keek om mij heen. Niemand had ook maar een idee om open te doen. Ik zuchtte en mompelde:'Dan doe ik het wel weer.' Ik liep naar de deur en deed open. 'Kom snel binnen het is ijskoud buiten.' zei ik tegen haar. Toen ze binnen stond sloot ik snel de deur. Ik wees naar de rest. 'Hun zijn er ook al.' Snel bekeek ik haar. Ze zag er wel aardig uit. 'Ik ben Jessy.' stelde ik mij voor. 'En jij?'

{hoe ziet het huis er eigenlijk van binnen en buiten uit?}

Rosalie Lauren Lima

Ik liep snel naar binnen en trok mijn jas uit en hing die op aan een kapstok die ik zag staan en kijk dan naar het meisje en glimlach even kort. 'Rosalie.' zei ik toen kort en keek wat rond om me heen en zie al wat meisjes staan en de jongens. 'Zo die konden de deur ook niet zelf opendoen zeker.' zeg ik dan geïrriteerd, lui zeker. En keek toen weer naar het meisje aan en glimlachte weer even naar haar.

[Ze kan in het begin soms best gemeen zijn, that you know. :Y)]

Camile Abigail Turner

Ik voelde mijn rugtas zachtjes tegen mijn rug botsen met iedere stap die ik zette. Door een ruzie om de inhoud van de tas was ik eerder uitgestapt. Ja, er stond in de reglementen dat je geen extra kleren mee mocht nemen, maar waarom zou ik dan in vredesnaam mijn dansschoenen thuis laten? Echt niet dat ik mijn 'lucky shoes' bij mijn streetdance hatende stiefvader achter ging laten! En ik kon ze moeilijk aandoen, want dan waren ze natuurlijk allang al afgepakt.
    Zuchtend zapte ik een nummer verder. Ik was meer in de stemming voor wat ruigere muziek en dat kan je nou niet bepaald zeggen van 'Swing life away'. Het bleef één van mijn favoriete liedjes, maar ik had er gewoon geen trek in. Ik was nog pissig op mijn stiefvader dat hij mij voor deze maffe wedstrijd had ingeschreven. Er was echt niks mis met One Direction, sterker nog, ze waren best oké. Ik kon er gewoon totaal niet tegen als mensen mij de les willen lezen en mij gaan besturen alsof ze een poppenspeler zijn en ik de pop.
    De preek van mijn stiefvader galmde nog steeds na in mijn hoofd. 'Gedraag je hè! En waag het niet om ook maar één van die hoerige danspasjes van je in het bijzijn van die net opgevoede jongens. Hopelijk leer je eindelijk eens om je te gedragen als een normaal meisje van jouw leeftijd en niet als zo'n vieze straatrat. Mijn colega's vertelden dat hun dochters helemaal weg zijn van die jongens.' Altijd fijn als mensen zo over je denken. Hoerig, niet opgevoed, een straatrat.
    Weer een zucht ontsnapte mijn lippen, maar ik sloot mijn mond weer snel, toen ik het huis voor mij zag. De sneeuw sierde het dak en er twinkelden overal lichtjes. Bovendien was het ook nog eens een enorm groot gevaarte waar je makkelijk met twintig mensen in zou kunnen vertoeven.
    'Dat kan ermee door,' mompelde ik, waarna ik richting de deur liep en aanbelde. Terwijl ik wachtte op iemand die de deur open kwam doen, pakte ik mijn Ipod om hem uit te zetten.

[mijn topics]

[even hw maken , dan ben ik er weer :Y)]

I don't want you to die, I want you to suffer.