• De jongens van One direction wonen voor 4 weken in een groot huis in de Zwitserse bergen. Maar dat doen ze niet alleen er komen tien andere meisjes bij hun in huis wonen, ze moesten meedoen aan een wedstrijd. Ze komen er kerst en Nieuwjaar vieren en komen er gewoon 4 weken wonen. Er onstaan liefdes, ruzies en vriendschappen.


    Jongens
    Zayn Malik: CrazyOf1D
    Harry Styles: GANGNAMSTYLE
    Niall Horan: MyDreamStory
    Louis Tomlinson: MirrorMalik
    Liam Payne: quin98


    Meisjes
    Violet rose Vroom - Glims
    Dawnelle Elizabeth Harper - Panday
    Jaymina Dé La Garté - curlies
    Camile Abigail Turner - Rider
    Rosalie Lauren Lima - Naomia
    Lively Rose Brennan - xVanillaa
    Jessy Anna Evans - agentP
    Samanta Alexandra Jozephs - Nyan
    Brianna Scarlett Greenlake - Rememberyoux

    -Deze RPG is gemaakt voor mensen die wel wat langere stukken willen schrijven en ook wat rustiger aan doen, dus dat het niet zo snel gaat!
    - Iedereen komt uit engeland of Ierland
    -Het verhaal start op de dag dat iedereen aan komt.

    Regels:
    *Minimaal 10 regels.
    *Igg één keer in de drie dagen posten (als dat niet lukt even PBen)
    *Geen 16+
    *Eén rol per persoon, omdat er al niet zo heel veel rollen zijn.
    *We schrijven in de verleden tijd.
    Als je je niet aan de regels houdt krijg je een waarschuwing, na meerdere waarschuwingen word je er uit gekickt(:

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 17:30 ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Jessy Anna Evans
    'Ja tuurlijk versta ik het wel,je dachtvast dat ik familie zei.' grinnikte ze. 'Ja tuurlijk versta ik het wel,je dachtvast dat ik familie zei.' ging ze verder en glimlachte. 'Ze werken in een bed&breakfast.' 'Bed&breakfast, leuk! Denk ik dan.' Ik dacht na over mijn ouders. 'Mijn ouders hebben gewoon een suf kantoorbaantje.' legde ik uit. Tja, je kon ook niet alles hebben he.


    Do what people say you can't.

    Samanta Alexandra Jozephs
    'Mijn ouders hebben gewoon een suf kantoorbaantje.'zei ze dan."Je ziet vast niet vaak dan ofwel?"vroeg ik dan.Ik had een vriendin en haar vader had ook een kantoor job,maar ze zag hem maar 3 keer in een week.Ze was jammer genoeg verhuist,naar Amerika omdat haar vader daar veel beter werk vond.Ik miste haar wel eerlijk gezegt,maar ik was niet naar hier gekomen om te denken aan mijn verleden ,maar aan de toekomst.Ik ging hier wel nieuwe vriendinnen maken.Zoals Jessy bijvoorbeeld.Ze was lief en aardig."En van waar kom je eingelijk van Britanië og Ierland?"vroeg ik dan ik herkende haar accent ,niet echt.Ik was Iers ,maar ik probeerde het ierse accent wat af te leren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jessy Anna Evans
    'Je ziet vast niet vaak dan ofwel?' vroeg ze. Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, in het weekend wel maar op een doordeweekse dag niet echt.' zei ik. Ze werkte altijd van half 8 s'ochtends tot half 11 s'avonds. 'En van waar kom je eigenlijk van Britanië of Ierland?' vroeg ze daarna. Aan haar accent te horen was zij Iers. 'Mijn moeder is Iers en mijn vader Brits. Dus ik ben het allebij.' glimlachte ik. 'Jij zeker uit Ierland?'


    Do what people say you can't.

    [ hallo, ben er weer(:,

    Maar uhm hoe laat is het volgens jullie?. Bij mij is het namelijk s'avonds laat! ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Samanta Alexandra Jozephs
    'Mijn moeder is Iers en mijn vader Brits. Dus ik ben het allebij.'legde ze uit en ik knikte.'Jij zeker uit Ierland?'vroeg ze dan."Ja,dat hoorde je vast aan mijn accent."zei ik en keek naar de openhaard."Maar ik wil later verder studeren in long-den en probeer wat van mijn accent af te geraaken ookal lukt het niet."mompel ik dan.Het was weer stil.Normaal was ik wel sociaal,maar ik wist nu niet echt wat ik nog moest vragen,want ik wou het liever ontdekken van haar.Net zoals van de jongens van 1D.Ik vroeg me eingelijk wel af waar ze allemaal waren.Sommige buiten,maar waar waren de andere dan?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    glims schreef:
    [ hallo, ben er weer(:,

    Maar uhm hoe laat is het volgens jullie?. Bij mij is het namelijk s'avonds laat! ]


    (bedoel je op de rpg? ik weet niet,maar er zitten sommge een sneeuwbal gevecht te doen dus ik denk ergens in de namiddag/avond )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {hoiiiii, maar wat bedoel je met die tijd?}


    Do what people say you can't.

    Jessy Anna Evans
    'Ja,dat hoorde je vast aan mijn accent.' zei ze. Ik knikte zachtjes, maar keek toen naar haar en zag dat ze naar de open haard keek. 'Ja.' zei ik dan maar. 'Maar ik wil later verder studeren in londen en probeer wat van mijn accent af te geraaken ookal lukt het niet.' zei ze daarna. 'Hoezo? Dat maakt toch niet uit?' Ik kende iemand die daar studeerde en die had dat ook dus dat zou toch niet uitmaken? Het werd even stil. 'Duss...' Ik staarde weer een beetje naar buiten naar de sneeuwvlokken.


    Do what people say you can't.

    AgentP schreef:
    {hoiiiii, maar wat bedoel je met die tijd?}
    \

    Uhm, in De gewoon in de RPG.. :Y)


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    {oowwhhh}

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 16:19 ]


    Do what people say you can't.

    [heleeuuw, is er iemand die met Dawn wilt praten?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    { hellowwwwww en heb Louis nog voor je als je wilt]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Panday schreef:
    [heleeuuw, is er iemand die met Dawn wilt praten?]


    [ waar ben je? ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    [ Hahaa, met zijn drieen dan? ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    {Ze kunnen ook wel bij Sam en Jessy zitten anders}


    Do what people say you can't.