• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 17:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose"
    "Doe jij maar eerst." glimlachte ik. Ik ging rustig wat kleren uitkiezen. Van hem zou mijn pa het niet aanvaarden, maar op mij zou hij niet snel boos worden. "Als het moet kan jij dan open doen. Ik heb hem mijn kamernummer doorgestuurd... Ik zal ook wel even opruimen." grinnikte dan en begon er alvast aan.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 18:49 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Axton
    "Hmmm, eetzaal of zo." grinnikte ik.
    Ik nam haar hand beet en trok haar mee richting de kantine.
    "Hopelijk, want ik heb honger!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik kleed me vlug om en zorg dat ik volledig in orde ben. Ik loop de badkamer weer uit en duw haar er zachtjes in. 'Jouw beurt.' zeg ik glimlachend en druk nog een kusje op haar lippen voor ik de deur sluit en verder ga met opruimen waar zij gestopt was.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik loop met hem lachend naar de eetzaal en zie Jake en Leslie zitten. Ik laat Axton achter bij de bediening en loop breed glimlachend naar de tafel. 'Les, ik heb foto's mee!' zeg ik enthousiast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    Ik begin me glimlachend om te kleden. Daarna doe ik rustig mijn make-up op. Ik ben nog bezig met mijn mascara, terwijl ik iemand op de deur hoorde kloppen.
    Ik grijnsde en bleef rustig mijn make-up op doen. Ik wist dat mijn vader het leuker vond om mijn vriendjes eerste ven alleen te spreken. Ik vroeg me af hoe erg hij was dan...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik hoor ineens een enthousiaste Alexi. Ik kijk op en glimlach dan. Ze komt naar ons toegelopen. Ik zie Ax bij de bediening staan. 'Die wil ik gelijk zien!!! Zullen we naar jouw kamer gaan? Dan kunnen Jake en Ax gewoon verder eten,' stel ik glimlachend voor. Ik heb toch geen trek meer. En ook mijn thee hoef ik niet meer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik ben net klaar als ik geklop hoor. Ik wrijf even met mijn handen over mijn jeans van de zenuwen en open de deur. 'Goeiemorgen meneer.' zeg ik beleefd en laat hem binnen. 'Braxlin zit nog in de badkamer.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik nam snel een plateau eten en liep toen naar de tafel.
    Met een enorme big smile ging ik mee aan tafel zitten en sloeg mijn arm om Alexi heen. Hoe snel zou ze merken dat het er twee zijn?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik knik en trek haar overeind om naar mijn kamer te gaan. Ik plof op mijn bed en haal de foto's uit. 'Het is een tweeling, jongen en meisje.' glimlach ik breed en kijk haar trots en gelukkig aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    "Goedemorgen... Hoe heet je?" hoorde ik aan de andere kant van de deur mijn vader zeggen.
    Ik grijnsde en ging nog even tegen de wasbak staan leunen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Les
    Alexi trekt me overeind en we gaan Naar haar kamer. Tevens Jake's kamer. Ze ploft op haar bed neer en als vanzelf wil ik op die van Jake gaan zitten maar bedenk me op tijd en fa ook op Alexis' bed zitten. Ze laat ze zien. 'Een tweeling?' mijn mond valt open maar die sluit ik dan gelijk weer. 'Gefeliciteerd,' zeg ik dan met een knuffel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik grijnsde naar Jake.
    "Oh, daar zijn we heel plots van af." grinnikte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach en kijk haar dan vertwijfelt aan. 'Eigenlijk moet ik dit nog met Axton bespreken maar ik zou graag willen dat jij en Jake meter en peter worden. Zouden jullie dat willen?' vraag ik zachtjes en kijk haar aan. Ik heb niemand die ik aan mijn kant (familie) meter of peter zou willen maken. En Leslie en Jake lijken me de perfecte keus. Jake voor het jongetje en Leslie voor het meisje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik lach en kijk hem dan aan.
    'Zo, hoe was het in het ziekenhuis?' vraag ik geïnteresseerd en eet ondertussen verder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik begon te grijnzen.
    "Het is een tweeling!" grijnsde ik. "Een jongen en een meisje!!!"


    “To live will be an awfully big adventure.”