• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 17:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle Lemmons.

    Ik gaap en wordt wakker. Ik open rustiv mijn ogen en wen aan het zonlicht.
    John en ik hadden er maar voor gekozen om de bedden naar elkaar toe te schuiven. Was wat handiger. Ik liet mijn ogen de kamer verkennen en glimlachte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ik draai me onbewust om in mijn slaap, gelukkig snurk ik niet. Ik mompel onverstaanbare dingen in mijn slaap. Dingen die ik zelf niet eens weet, maar dat is niets nieuws voor me.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ocharme! Slaap lekker ^^ en tot morgen c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    Ik glimlach zachtjes als ik hem wat hoor mompelen en laat hem even doorslapen terwijl ik wakker. Ik sta op en maak voor ons een klein ontbijtje.
    Als ik klaar ben maak ik hem niet zo lief wakker. Ik spring naast hem op ons bed en grijns. 'Wakker worden ' zeg ik dan terwijl degeur van vers gemaakte wafels etc. De kamef vult.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ik word ruw wakker gemaakt, ineens springt er iemand op het bed naast me, bij me. Ik doe 1 oog open. Ik zie Rachelle. 'Wakker worden,' grijnst ze. Ik mompel wat en ruik dan de geur. Hm... Eten. Ik doe mijn andere oog ook open. 'Morning,' zeg ik met een slaperige ochtendstem. Ik kom half overeind en wrijf slaperig in mijn ogen. En dan haal ik een hand door mijn haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    'Sexy hoor.' zeg ik dan droogjes en draai me om waarna ik een dienblad vol met wafels, pannenkoeken en verse jus voor ons hou. 'Alstu.' zeg ik dan met een glimlach.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ik grinnik als ze zegt dat het heel sexy is. Dan houd ze een dienblad voor. 'Hm, ziet er heerlijk uit,' zeg ik glimlachend. Mijn ochtendstem is pas over er uurtje weg ofzo. Geweldig, denk ik sarcastisch. 'En eh.. Wat ga jij zoal doen vandaag?' vraag ik dan terloops aan haar. Ik kijk even naar haar en pak dan wat jus waar ik van drink.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    'Dankjewel. ' zeg ik dan en grinnik even om zijn stem. Daar kon ik wel even van genieten. Een sexy hese jongensstem. Welk meisje nou niet.
    Wat ik vandaag zou gaan doen? Pfftmooie vraag. 'Ik denk dat ik naar de stad wil gaan. Weet het alleen nog niet zeker. ' zeg ik dan en neem een hap vn een wafel. 'Jij?' Vraag ik dan nadat ik een slok Jus heb gedronken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ik knik even als ze zegt dat ze misschien naar de stad wil gaan. 'Ik heb alleen plannen voor de avond,' zeg ik dan nonchalant. 'Ik hoopte dat een meisje met mooie nachtblauwe ogen met mij naar het bal wil gaan.' ik kijk haar aan. Ik heb het over haar. Ik wil natuurlijk wel een meisje mee naar het bal. En ik denk dat Rachelle daar de goede kandidaat voor is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    Verbaasd keek ik hem na. 'Het bal ? Tuurlijk. ' zei ik toen met een lachje. Als ik dan met iemand zou gaan was hij het. Ik was vergeten dat dat vanavond was. 'Nu geef je me alleen meer reden om naar de stad te gaan. ' grinnikte ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Er zit een scheve lach op mijn gezicht. Het zou erg zijn geweest als ze nee zou hebben gezegd. Ik eet wat van een pannenkoek. 'Hm.. Laat me raden. Een jurk kopen?' vraag ik dan grinnikend. 'Het thema is Engelen en Demonen. Als wat ga jij?' ik kijk met een grijns naar haar en neem dan nog een hap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    Ik neem een hap en lach. 'Als jou. ' grap ik dan en drink onschuldig aan mijn jus d'Orange. 'Of ik ga als mezelf. Hoef ik niet veel te doen. ' grijns ik en haal mijn schouders op.
    'Ik denk dat ik toch maar een leuke jurk ga zoeken ja. Een paar schoenen en voila. Ik ben klaar. Ik zal wel nog zo stereotiep iets in mijn haar doen of met mijn make up. '


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ik grinnik, 'Hm.. Ik vraag me wel af hoe het is om als demon door het leven gaan,' zeg ik met een grijns. Ik ga gewoon van die duivelsoren kopen en een zwart pak met een rode stropdas ofzoiets. Dat zie ik vanzelf wel. 'En je zal er toch wel goed uit zien, zeg ik dan tegen Rachelle, 'Als demon of als engel.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons

    Ik lach zachtjes. 'Bedankt. ' zeg ik dan en bijt op mijn lip. 'Wat dacht je anders van een streng verboden half Demonen half Engel kind. 'Zeg ik met een grijns.
    'Ik hou het wel verassend. ' ik knipoog en eet mijn eten op waarna ik het boord wegleg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik ga slapen, ik reageer morgen ^.^ baaaayyyy Amparo!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.