• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 17:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan
    'Welk liedje wouw je ook alweer gaan doen?' Vraag ik haar nadenkend, ik wist veel stukken, ieder jaar meer.. Genoeg om alles door elkaar te doen lopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik steek het lepeltje in Leslie haar mond en druk dan nog een kus op haar gesloten lippen. Ik eet dan vrolijk verder en proef wat van alles.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach als hij me ook een kus geeft en proef van het papperig iets. Het smaakt verrassend lekker. 'Als ik wist dat dit zo lekker was had ik het wel gegeten toen ik nog last van mijn kaak had,' grinnik ik dan. Dan eet ik verder van mijn eigen eten. 'Ik vraag me af met wie Damon naar het bal gaat,' zeg ik dan. Damon is toch wel mijn maatje. En ik heb hem de hele tijd niet meer gezien, waarschijnlijk gemist telkens.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amare Eastwood.

    'Ik moet twee liedjes spelen, mijn eigen en ik dacht aan een up tempo nummer. Jij zou kiezen welke.' zei ik toen terwijl ik hem meetrok. 'Mijn lied was het rustige liedje.' herinnerde ik hem.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake
    'Vraag het hem straks anders?' stel ik voor en eet verder. Het ontbijt is de belangerijkste maaltijd van de dag dus ik ga lekker verder eten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knik dan, 'Ja,' glimlach ik. 'maar dan moet ik hem wel tegen komen.' ik grinnik. 'Want ik heb hem heel de week al niet meer gezien' ik eet weer verder en sta dan op om wat thee te pakken. Ik loop er voorzichtig mee terug. Ik wil niet morsen. En ik neem weer plaats aan de tafel. Ik laat de thee gewoon staan zodat die ietwat kan afkoelen. Nog een ding wat ik niet meer kan nu ik een mens ben, warmte toevoegen of afnemen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Je zit ergens mee he?' zeg ik zachtjes en leg mijn hand op de hare. Ik glimlach lief en wacht op een bevestiging en uitleg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Van pure blijdschap sla ik mijn armen om haar heen en til haar op in mijn armen.
    "Super gewoon! En dan een jongen en een meisje, perfect!" grijnsde ik en druk een tedere kus op haar lippen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach en streel zachtjes over zijn wang. 'Zullen we teruggaan om Jake en Leslie het goede nieuws te vertellen?' vraag ik hem en druk nog een kusje op zijn lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    Ik opende slaperig mijn ogen. Nog met mijn ogen half toe, nam ik mijn gsm en keek hoe laat het was.
    11u 30... "11u 30!" ik sprong overeind en begon aan Joshua zijn schouder te schudden. "Opstaan! Papa kan hier zo zijn en hij vind het niet leuk om te wachten!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [even eten]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ja, tuurlijk!" ik droeg haar naar de wagen en zette haar in de stoel.
    Ik stapte zelf ook snel in. Deze keer had ik meer problemen met de snelheidslimiet.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij legt zijn hand op die van mij en zijn lieve glimlach doet me gewoon smelten. En toegeven, 'Gewoon het feit dat ik er niet eens meer -zelf- voor kan zorgen dat mijn thee gelijk drinkbaar is,' zucht ik dan. Want dat is echt frustrerend. Ik glimlach terug naar Jake, 'Niets ernstigs dus en volkomen.. Aanstellerig?' en dan neem ik een hap van mijn eten met mijn vrije hand.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik schrik recht en kijk haar verwildert aan maar herinner me het dan. 'Shit.' mompel ik en ren naar mijn kast voor kleren te zoeken die ermee door kunnen. 'Kleed jij je eerst om of ik?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik kijk glimlachend naar de envelope met de foto's en stap uit als we bij de school zijn. Ik wacht even op Axton en denk na over waar ze kunnen zijn. 'Waar denk jij dat ze zijn?' vraag ik hem doelend op Jake en Leslie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'