• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 17:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ( same here sleepwell xxx)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake
    Ik blijf lachend kietelen en geef haar na een paar minuutjes genade. 'Zo wat gaan we vandaag doen naast het bal?' vraag ik haar en wrijf zachtjes over haar rug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik blijf doorspartelen omdat Jake blijft kietelen. En er lijkt geen einde aan te komen. Als Jake eindelijk stopt ben ik aan na hijgen van het lachen. 'Pffff, ik ga eerst bijkomen van het lachen,' zeg ik met een lachje. En ik leg mij hoofd tegen zijn borstkas. Hij wrijft over mijn rug. 'En ik heb geen idee wat we gaan doen,' zeg ik dan. 'Misschien dat we iets met Ax en Alexi kunnen doen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Carmenta schreef:
    Rachelle Lemmons

    Ik lach zachtjes. 'Bedankt. ' zeg ik dan en bijt op mijn lip. 'Wat dacht je anders van een streng verboden half Demonen half Engel kind. 'Zeg ik met een grijns.
    'Ik hou het wel verassend. ' ik knipoog en eet mijn eten op waarna ik het boord wegleg.


    Jonathan Fields
    Ik lach vermakelijk als ze spreekt over een half demon half engel kind. 'Ik zie vanzelf wel wat je doet,' zeg ik dan met een scheve lach. En ik eet ooi mijn eten op en zet het bord dan weg. Ik laaf me zuchtend achterover vallen. 'Het was lekker Rachelle,' zeg ik met een glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    Ik glimlach naar hem en breng al onze spullen weg. 'Bedankt. ' zeg ik met een klein lachje en ga ook weer in bed zitten. Ik glimlachte terwijl ik even het eten liet zakken.
    Dit was een fijne ochtend. Gewoon rustig aan doen geen gehaast. Dsn zal ik me zomteen masr gaan klaarmaken voor de stad eh. ' zeg ik zuchtend. Ik had niet veel zin meer. Ik keek anders wel in mijn eindeloze kast.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ze zucht en ik grinnik even. 'Laat me raden,' zeg ik dan, 'Je hebt geen zin om naar de stad te gaan?' ik kijk naar haar, mijn slaperige ogen zijn verdwenen. En ook van mijn ochtendstem is nog amper wat te horen. Gelukkig. Ik snap niet waarom meisjes dat soms aantrekkelijk of sexy vinden. Of hese stemmen, vinden ze ook vaak aantrekkelijk. Ik haal weer een hand door mijn haar. 'Ik ga even douchen,' deel ik dan mee. Ik sta op en loop richting de badkamer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    Ik knik. 'Soort van ja. ' zei ik toen en ik merkte dat al het slaperige uit hem was verdwenen. 'Veel plezier. ' zei ik nog toen hij meedeeldde dat hij ging douchen.
    Hij liep naar de badkamer en ik stond op om af te gaan wassen. Ik wastr snel allds af waarna ik nar mijn kast liep en al mijn jurken bekeek. Ik kwam uit op een zwarte, rode of witte. Ik zuchtte bedenkelijk en wist niet welke ik moest aantrekken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ik schud lachend mijn hoofd als ze zegt veel plezier. Ik doe de deur achter me op slot en kijk mezelf dan even aan in de spiegel. Ik sla mijn ogen neer en haal nog een keer een hand door mijn haar. Dan trek ik mijn jogging uit. Ik zet de douche aan zodat die warm kan worden en trek dan mij boxer omlaag. Ik stap eruit en stap dan onder de douche. De stralen ontspannen mijn spieren en ik laat alle gedachten gaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nathan
    Aangezien ik verder niets te doen heb, en ik weet dat ik nog iets heb goed te maken loop ik door de school opzoek naar amare. Hopend dat ze niet te boos was.

    {waar is amare?}


    Don't be like the rest of them, darling

    ( Kamer xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {juist.. Dacht ik al }


    Don't be like the rest of them, darling

    Rachelle Lemmons.

    Ik ga gewoon als mezelf en niet moeilijk doen. Ik pak de zwarte jurk en hand aan de binnenkant van mijn kastdeur terwijl ik op mijn lip bijt. Ik kijk naar mezelf in de spiegel.
    Het meisje in de spiegel herkende ik deels, maar aan de andere kant vroeg ik me af wie het was. Ze zag er zo bekend uit. Maar tegelijkertijd ook zo onbekend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amare Eastwood.

    Ik zucht en sta zenuwachtig heen en weer te lopen. Ik kijk in de spiegel en zucht. Ik had een lange lichte spijkerbroek aan, een bordeau rood truitje en een zwarte blazer met bijpassende hoed. Ik beet op mijn lip. Yoe moest dit vansvond ?!


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ik fluit een wijsje onder de douche en blijf gewoon lekker lang douchen. Waarom ook niet eh? Ik zeep mezelf helemaal in en spoel me daarna af. Ook was ik mijn haren en dan zet ik de douche uit. Ik pak een handdoek en droog mezelf af. Dan sla ik de handdoek om mijn middel en loop de kamer in. Mijn haar is nog nat en ik heb alleen een handdoek. Ik kijk even naar Rachelle die in de spiegel kijkt. Ik loop naar mijn kast en pak er wat kleren uit. Simpele jeans met een zwarte v-hals t-shirt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nathan
    Ik loop vervolgens naar de kamer van amare om daar in de deuropening te blijven staan, blijkbaar had ze de deur loge gelaten. 'Leuke hoed' zeg ik met een flauwe glimlach


    Don't be like the rest of them, darling