• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 17:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Carmenta schreef:
    Amare Eastwood.

    'Ik moet twee liedjes spelen, mijn eigen en ik dacht aan een up tempo nummer. Jij zou kiezen welke.' zei ik toen terwijl ik hem meetrok. 'Mijn lied was het rustige liedje.' herinnerde ik hem.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmenta schreef:
    Rachelle Lemmons.

    Ik zucht en kijk om me heen. Geen moer te doen. Vanavond was het feest. Ik zou er niet heel moeilijk over doen. Ik liep verder enhad een appel in mijn mond.
    Toen ik naar buiten liep liep ik naar de grote eik in het middel van het veld. Ik sprong er behendig in en keek om me heen terwijl ik mijn schetsblok eruit haaldde en begon met tekenen. Een ruwe schets tot ik wist wat ik precies moest tekenen. Verder op niet heel ver vab me af zag ik John liggen. Niet mijn beste model, maar hij kan er wel mee doorgaan. Ik begon de lijnen iets zachter te tekenen en zo een beeld te maken. Nu moest hij alleen zo nog blijven zitten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nathan
    'Hmm..' Mompelde ik waarna ik het liedje probeerde te herinneren, dit lukte deels.. Ongeveer het eerste deel van het liedje wist ik weer, de rest kwam wel als ik het speelde.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kijk hem vrolijk aan en loop half huppelend naar buiten, richting het bos. Ik glimlach breed als ik het meer zie en begin me uit te kleden. 'We gaan niet skinnydippen.' waarschuw ik Ax als ik in mijn ondergoed sta.

    Joshua
    Ik til haar op en zet haar op het bed. De grond zit vast niet zo goed.

    Axton
    "Goed, dan..." grijnsde ik met expres een teleurgesteld toontje. Ik kleedde me ook uit tot op mijn boxer en sprong toen als eerste in het water.
    Ik kwam boven en hapte naar adem.
    "Kom erin... het water is... heerlijk." of niet, nou ja, het was best koud eigenlijk. Ik zou het maar even opwarmen.
    Ik liet het water wat opwarmen, maar alleen zo'n 3 meter rond mij, Alexi moest maar zorgen dat ze vlakbij bleef. Anders gebruikte ik teveel energie.

    Braxlin 'Rose'
    Ik zorgde ervoor dat onze kus niet werd verbroken, terwijl hij me optilde.
    "Hmmm, hoe laat begint dat bal eigenlijk?" vroeg ik, terwijl ik even zijn lippen los liet.

    {en hoe laat is het nu?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amare Eastwood

    Ik glimlachte en we kwamen de zaal binnen. De piano stond er en ik beet op mijn lip. 'Trouwens welk up tempo lied had je in gedachte?' Vrorg ik met een glimlach.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexi
    Ik zwem naar hem toe en hang aan zijn nek. 'Jij mag zwemmen voor mij.' grinnik ik en lach. 'Of kan je het niet aan?'

    Joshua
    'Ik weet het niet, 19 uur?' gok ik en zoen haar weer zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik zit bij Nederlands :3 om 14.15 ben ij vrij ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Ik kan alles aan! Ik ben jouw privé superheld." grijnsde ik en sloeg mijn armen om haar middel, terwijl ik ons makkelijk watertrappelend boven hield.
    "Maar ja... binnenkort zal je me moeten delen." grijnsde ik, terugdenkend aan onze 2 kindjes.... 2! Ik kon het nog steeds niet helemaal bevatten.

    Braxlin 'Rose'
    Ik vergeet mijn gedachten weer, als hij zijn lippen op de mijne drukte. Mijn tong tikte zacht tegen zijn onderlip, terwijl mijn vingers door zijn haar wervelden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jonathan Fields
    Ik lig genietend met mijn ogen dicht, dit soort dingen vind ik heerlijk. Gewoon ontspannen en niet iets doen. Niet aan dingen te hoeven denken. De zon schijnt op mijn gezicht en ik fluit een wijsje. Ik hoor hier en daar een insect en af en toe mensen die de school in en uit lopen, druk pratend, muziek luisterend, telefonerend en wat dan ook.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik grinnik tegen zijn lippen aan. En kus hem even terug, 'Goede deal,' zeg ik zacht tegen zijn lippen. 'En je moet me toch echt even uitleggen voor wat ze dan precies, of wij, privacy nodig hebben,' zeg ik heel onschuldig. Ik kijk Jake aan. Onschuldige blik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    Ik glimlach als het klaar is, perfect. Ik grinnik en vouw er een vliegtuigje van die ik naar hem toe werp. Hij land perfect op zijn buik en ik doe net alsof ik gewoon verder aan het tekenen was. Ik tekende nu gewoon de grote eik, met het enorme grasveld terwijl de maan erop scheen. Ik zuchtte en sloot even mijn ogen. Dit was een heerlijke dag.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ik doe met een ruk mijn ogen open als ik wat bij mijn buik voel. Ik kijk ernaar en zie dat het een vliegtuigje is. Ik kom half overeind en ga zitten. Ik pak het blaadje en vouw het dan open. Ik glimlach als ik zie dat het een tekening is. Het is een tekening van mij. Ik kijk dan richting de boom. Daar ligt het punt. Vanuit daar is het getekend, dat zie je. Ik sta op en loop richting de boom. Dan zie ik ineens Rachelle in de boom zitten. Ik klim in de boom. 'Boe.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Carmenta schreef:
    Amare Eastwood

    Ik glimlachte en we kwamen de zaal binnen. De piano stond er en ik beet op mijn lip. 'Trouwens welk up tempo lied had je in gedachte?' Vrorg ik met een glimlach.


    Nathan
    'Begin langzaam en het refrein snel' Andwoord ik waarna ik naar de piano loop om vervolgens daar te gaan zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Amare Eastwood.

    'Voorstel van een liedje?' vraag ik dan en klim op het podium. Ik zucht en voel nu al een zenuwachtig gevoel. 'Laten we beginnen met mijn lied, die was wat rustiger. Kan ik makkelijker inkomen.' mompel ik dan en schud even mijn lichaam los en spreek even in de microfoon. Alles klinkt goed en ik knik.

    Rachelle Lemmons.

    'Boe.' hoor ik ineens achter me en ik open één oog waarna ik meteen mijn tekening weer zie. Ik draai mijn gezicht een klein stukje en lach zachtjes. 'Dus, je hebt het ontvangen?' zeg ik dan en doel op mijn luchtpost. 'Voortaan iets beter je best doen met het model zijn.' zeg ik dan en steek even speels mijn tong uit.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nathan
    'Nee niet echt' Andwoord ik schouderophalend waarna ik naar haar kijk en vervolgens begin te spelen.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't be like the rest of them, darling