• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 17:09 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie Day
    Ik knik, 'Ja hoor is goed!' zeg ik enthousiast. Ik heb echt veel zin in vanavond! De hele avond met Jake. Geweldig. 'Ik heb er echt zin in.'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake
    Ik knik grijnzend en open de deur. Les en Alexi zitten met hun rug naar ons toe. Ik steek 3 vingers op en tel er mee af. 3,2,1 en ik knik.

Joshua
    'Meneer mag ik ze zien?' vraag ik Braxlin negerend en hij knikt grijnzend. Hij opent de boek en ik kijk glimlachend naar Brax haar fotos.

Alexi
    'Ik ook, al is het een tijdje geleden dat ik gedanst heb, de laatste keer waren we naar een ander soort club gegaan. Breakdance.' Ik glimlach bij dat idee.

Les
    Ik grinnik en glimlach, 'Breakdance is leuk, en hef klinkt als een gave club.' zeg ik dan. Ik streek een pluk haar achter mijn oor. 'Ik houd van dansen. Dus vanavond wordt mijn avond. Met Jake. En het gaat geweldig worden.'

Alexi
    'Als wat ga jij? Engel of Demon?' vraag ik haar en glimlach.
    Ik speel wat met mijn haar. Misschien moet ik het blond of bruin kleuren voor vanavond alhoewel. Ik hou van dit haarkleur(en).

Leslie Day
    Ik glimlach, 'Ik vind het wel ironisch om als engel te gaan, omdat ik een demon ben,' zeg ik dan. 'Of eigenlijk was.' en ik glimlach nog steeds. Want ik kan het op het moment beter handelen. Beter verdragen. Omdat er een mooie avond in het verschiet ligt.

Alexi
    Ik lach en begin Tell Me That You Love Me te nuriën. Ik stop abrupt dan en kijk haar aan. 'Ik hoop dat Ashley niet komt of de avond is verpest.' zeg ik.

Axton
    Grijnzend stormen we naar voren en ik sla mijn armen om Alexi heen. Meteen begin ik haar te kietelen.

Braxlin 'Rose'
    Ik neem mijn kussen en druk het tegen mijn bloedrode kop.
    "Oh, god... waarom?" kreunde ik.
    Ik wist nog welke foto's er allemaal in stonden.... en nee, niet fijn...

“To live will be an awfully big adventure.”

[Bedoel je dat liedje van Victorious? <3]

Les
    Ik zing even mee met het liedje en bedenk me dan dat Alexi me nog nooit heeft horen zingen. Ik stop abrupt. 'Dat zal haar niet lukken,' zeg ik dan vastbesloten. En ik glimlach naar Alexi. 'Ik hou van Jake en ben niet van plan hem te laten gaan.' en dan schrik ik me rot als ineens Ax en Jake er zijn.

[ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 20:34 ]

Alexi
    Ik begin te lachen en probeer zijn handen te ontwijken. 'Ax!!!!' lach ik 'Stop alsjeblief?'

Joshua
    Vertedert kijk ik naar de foto's. 'Ze was zo schattig.' glimlach ik 'Nu nog steeds maar toen nog meer.' Ik lach als ik Braxlin met het kussen zie zitten.

Jake
    Ik kijk lachend toe hoe Axton Alexi begin te kietelen en houd Leslie gewoon vast. Ik heb haar al gekieteld. 'Zijn dat de fotos?' vraag ik haar en kijk naar de fotos. Ze lijken wat op röntgenfotos.

[ja xd]

Leslie Day
    Jake kietelt me gelukkig niet. Hij houdt me vast. 'Je liet me schrikken!' zeg ik quasi-beschuldigend. 'En ja, dat zijn ze.' dan bedenk ik me dat Jake en Ax hebben gehoord waar wij het over hadden...

Jake
    Ik kijk even naar de foto en glimlach dan. 'Was het een interessant gesprek?' grijns ik ook al wist ik alles.

Axton
    Mijn handen bleven vlak boven haar zij hangen.
    "En wat krijg ik daarvoor?" vroeg ik grijnzend, maar toch met een liefdevolle blik. Ik ben gewoon zo happy vandaag...

Braxlin 'Rose'
    Ik gooi het kussen terug, sta op en klap het album toe.
    "Als je het niet erg vindt, toon ik mijn pa even de uitgang." ik trok mijn pa overeind en terwijl ik zijn tas in zijn handen duwde, trok ik hem mee naar de deur.
    "Dag pap, fijn dat je gekomen bent, volgende keer koop ik wel via zo'n bestelsite en nieuwe jurk."
    Ik drukte nog een kus op zijn wang, zwaaide hem uit en deed toen de deur weer dicht. Ik liet me tegen het hout aanvallen.
    "Oh, god." zuchtte ik kermend.

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi
    'Een knuffel?' probeer ik en grinnik.
    Ik probeer zijn handen weg te duwen maar het werkt niet.

Joshua
    'Wat is er zo erg eraan? Het zijn schattige foto's en je vader riep niet op me dus er is niets aan de hand.' zeg ik lachend en druk een kus op haar lippen.