• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 17:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle Lemmons.

    Ik zucht en ga boven hem hangen. 'Ik bedoelde dit. ' zeg ik dan en beweeg met mijn handen zijn wenkbrauwen. Ik kijk hem aan en grinnik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ze zit met haar handen aan mijn wenkbrauwen waardoor ik vermakelijk moet lachen. Ik pak haar handen beet, 'Pas maar op want dadelijk prik je mijn oog er nog uit ofzo,' zeg ik met een lachje. Ik kijk naar haar en wiebel dan expres een keer met mijn wenkbrauwen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin 'Rose'
    "Ok, dan wordt het deze." wees ik aan in het boekje.
    "Dan gaat dit verwende nestje haar papa even bellen. Even mijn charmes uitspelen." grijnsde ik en haalde mijn gsm boven.
    Ik toetste het juiste nummer in en hield het toestel aan mijn oor.
    "Met Jason Evermore." klonk het aan de andere kant.
    "Dag papie!" zei ik zo enthousiast mogelijk. Vanaf het begin in mijn rol en knipoogde even naar Joshua. "Ik heb je gemist!"
    "Ik jou ook schat, hoe gaat het? Al vrienden gemaakt."
    "Oh ja, al veel vrienden. En het gaat best goed. Zo goed als mogelijk zonder mijn lieve, supercoole papa." Ik wist gewoon dat hij voor deze woorden viel.
    "Wat wil je, schat." Ik hoorde gewoon de glimlach in zijn stem.
    "Kan je me iets komen brengen? Een kleedje voor naar het bal te gaan? Het is die zwarte van Little-Mistress, met die mooie versiering bovenaan." grijnsde ik.
    "Natuurlijk schat en wanneer ik daar dan toch ben, wil ik je date wel meteen ontmoeten ook."
    Ik keek met een twinkeling van plezier in mijn ogen naar Joshua.
    "Dat vindt hij vast een geweldig idee." grijnsde ik. "Kan je de dag van het bal? Over een week?"
    "Ja, hoor, tot dan, schat!"
    "Dag, pappie!" ik legde af en grijnsde naar Joshua.
    "Ziet ernaar uit dat iemand de grote boze wolf gaat ontmoeten."

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 18:44 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Rachelle Lemmons.

    Ik begin te lachen. 'Lekker veel vertrouwen heb je. ' zeg ik en druk een kus op zijn oog. 'Beter zo ?' Zeg ik lachend als hij zijn wenknrauwen weer wiebelt.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ik haal simpel mijn schouders op, 'Ik neem gewoon het zekere voor het onzekere,' zeg ik simpel. En met een lichte grijns. Als ze een kus op mijn oog drukt knijp ik mijn oog in een reflex dicht. Argh, het is wel mijn oog hoor. 'Stukken beter,' antwoord ik dan op haar vraag. 'En zit je lekker zo?' ze zit namelijk op mijn buik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    'Het zekere voor het onzekere eh ? ' zeg ik dan en knik goedkeurend. Ik ga met mijn beide benen aan een andere kant zitten en knipoog. 'Nu wel. ' zeg ik dan met een lachje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ze zet haar benen aan weerszijden van me en zegt dat ze nu wel goed zit. Ik glimlach en zeg dan. 'Oke, mooi zo, anders zou het ook zo rot zijn hè? Als je niet lekker zit.' ik grinnik kort en sluit dan mijn ogen. Ze heeft me toch al meerdere malen geslagen met het kussen. En voor de rest... Oké, ze kan wel mijn oog uitsteken maar ik ga er gewoon vanuit dat ze dat niet doet. 'Ik lig ook wel lekker zo.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik kijk haar met grote ogen aan. 'Rose? Wat doe je me aan?' zeg ik maar moet toch grinniken
    'Als ik het niet red heb jij geen date.' lach ik waarschuwend len geeuw.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ( Onderschat Rae niet. Ogen uitsteken is een van haar hobbys XD )

    Rachelle Lemmons.

    'Echt? ' vraag ik dan gespeeld sip en plaats een paar kusjes in zij hals warna ik van hem af rol en naast hem lig. Op de achtergrond hoor ik de tv spelen en ik zucht. Ik was klaar wakker. Heel de dag geslapen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Braxlin 'Rose'
    "Hé, dat was mijn schuld niet. Het was zijn idee." grinnikte ik en je overleeft het wel... "Hij neemt geen examenblad mee of zo... alleen een leugendetector en een notitieschriftje." grijnsde ik;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Hahaha kom maar op Rae :P en hoe gaat het eigenlijk met Ray? XD]

    Jonathan Fields
    Ik grijns als ik haar lippen een paar kusjes voor drukken in mijn hals. Ik open mijn ogen als ze van me afrolt. Ik kijk opzij naar haar. 'Je bent klaarwakker,' grinnik ik dan. 'Misschien moet je iets actiefs gaan doen? Dan wordt je vanzelf wel moe.' en ik kijk haar aan. Het is ook wel logisch, we hebben de hele dag in mijn bed gelegen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {haha, we zijn aan het stemmen op wie de grappigste lach heeft in onze vriendengroep.
    En de genomineerden zijn: ik en een vriendin van me
    3 -3 xD
    er is zelfs een prijs haahahahahah}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik moet gaan, ik heb de verjaardag van mijn broers ^^ ze zijn vandaag jarig. En ik ben er bijna en ben niet van plan online te komen. Tenminste, niet als ik daar ben. Kom vanavond nog wel terug. Ciao!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( ciaaoo ! Veel plezier !)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rachelle Lemmons.

    Ik lach en draai me naar hem toe. 'Ik kan je ogen eruit prikken?' Zeg ik dan met een grijns en maak aanstalten omchet zogenaamd te gaan doen.
    Ik lach en laat mijn handen op zijn ogen rusten. 'Maar wat stel je voor mr. Fields. ' zeg ik dan met een klein lachje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.