• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

(One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school ©
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):

Rollen:
    Jongens: VOL!
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ CrazyOf1D
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    - Ferdinand Sternwall

Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Mary-Lia River ~ Curlies + Crush Louis

Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)

Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Harry + Brianna

[ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 7:03 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Harry Styles
    "Eeuhm,wel ik had overslapen en kwam telaat toe op school,maar algauw kwam Ik Bree en Emily tegen en raakten we aan de praat,Em was dan weggegaan en ik praate verder met Brianna tot plots haar ex razend afkwam en haar omver duwde,waardoor ze haar enkel brak.We zijn dan naar het hespitaal moeten haan en nu zit ze met haar voet in het gips.Toen we dan terug op school waren zat haar ex te lebberen met een andere meid en heb ik hem een mep verkocht,waarna ik en Bree een ijsje gingen eten en daar begon het.We kregen perongelijk een liefdes coupe en we lachten er eerst me en dan niet veel later zaten we te zoenen.We zijn dan naar het park gegaan,maar Niall verpeste het dan,dus spraken we s'avonds af.En we waren aan het zoennen en we waren zo door elkaar aangetrokken .Dat toen haar vriendinnen binnen kwamen we gewoon halfnaakte op de bank zaten en jah...dan heb ik afschijt van haar genomen en naar jouw toegekomen"ratelde ik

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Dylan Calvin Jackson
    Waarom zei ik dat eigenlijk? Maar knik wel. Ik lach. 'Eigenlijk was het sarcastisch bedoelt.' leg ik uit. Ik kijk naar mijn schoenen. 'Vind je dat raar? dat ik homo ben?' begin ik te aarzelen.

Do what people say you can't.

Liam Payne
    Ik grinnik en knik. 'Alsnog zou het wel kunnen'zeg ik en kijk hem aan. 'Nee hoor, ik heb niks tegen homo's zeg ik met een glimlach en zie dat hij naar zijn schoenen staart.

Louis William Tomlinson

Ik luister naar het verhaal zonder Harry ook maar een keer te onderbreken. Als hij klaar is lach ik toch eventjes, maar dat komt deels door het feit dat hij ook nog eens een keer ratelt. 'Haal even een diep adem Hazz' zeg ik voor ik verder wat zeg. 'Ik ben echt heel erg blij voor je alleen zijn sommige dingen in het verhaal inderdaad iets minder leuk.' Ik kijk hem glimlachend aan. 'Maar waarom heb je gelijk afscheid genomen als ik mag vragen? Niet dat ik het niet gezelloig vind dat je er nu bent'

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Harry Styles
    "Wel niet echt,Bree nam me eerst mee naar haar Kamer om verder te doen waarmee we bezig waren,maar haar vriendinnen zaten steeds te gleuren."mopel ik dan en bloos licht.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Niall Horan

Thuis liet ik me vallen in de keuken en belande op de grond. Mmh, lag best lekker. Beetje koud, maarja. Meteen viel ik in slaap.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

{ik gaaa}

Do what people say you can't.

[oke doeeix]

[iemand voor Brianna?]

[ Ik heb Melody nog voor je als je wilt]

[Hello.
    Ik had een leuk idee, voor zegmaar alle 1D boys met hun crushes :3 (ook als ze nog geen stel zijn)
    Is er een dag/avond waarop het iedereen uitkomt en de meesten online zijn?
    x Melis]

(het blijft een verassing :3)

[ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 16:32 ]

Louis William Tomlinson

'Hazza, Hazza en nog eens Hazza' zeg ik hoofdschuddend terwijl er een grijns rond mijn lippen speelt. 'Misschien volgende keer maar eens opzoek naar een andere plek of zorgen dat haar vriendinnen niet weten dat je er bent'

RememberYoux schreef:
    [Hello.
    Ik had een leuk idee, voor zegmaar alle 1D boys met hun crushes :3 (ook als ze nog geen stel zijn)
    Is er een dag/avond waarop het iedereen uitkomt en de meesten online zijn?
    x Melis]

(het blijft een verassing :3)

[Ik ben er ook weer! Ik weet trouwens niet of ik vanavond online kan zijn, super veel huiswerk $ Ik denk dat het zeker na 9 uur gaat zijn dan...]

[ Alleen de crush van onze Louis is nog niet ingevuld(A)]

[ahw, poor you :( maar ik weet geschikte kandidaat :Y)]