• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

(One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school ©
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):

Rollen:
    Jongens: VOL!
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ CrazyOf1D
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    - Ferdinand Sternwall

Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Mary-Lia River ~ Curlies + Crush Louis

Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)

Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Harry + Brianna

[ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 7:03 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Layla Noa Jones
    Naar mijn gevoel was ik weer een tomaat. 'Hey Niall! En ja, m'n ouder wouden vandaag uiteten.' beantwoord ik zijn vraag. Ik kijk naar Emily die bijna ontploft. 'Omg, omg, omg, ben jij echt dé Niall Horan?!' fangirlt ze. Ik zucht. 'Dat is mijn tweelingzus Emily.' zeg ik terwijl ik wijs naar haar. 'Em, doe rustig!' Good god, wat kon zij soms irritant doen.

Do what people say you can't.

Niall Horan

Ik lachte even om Emily. 'Ja, ik ben Niall Horan' lachte ik. 'Geeft niks, sommige meisjes zijn erger' grinnikte ik. Ik gaf Louis een teken dat ik zo kwam. 'Emily, ben jij dus fan van One Direction?' vroeg ik d'r met een glimlach.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Harry Styles
    Algauw was ik weer buiten.Ik wist niet dat de vriendinnen van Bree fans waren.Ik haalde mijn gsm boven en sms'te Louis.Hey,waar zit je ? Ik kom er meteen aan. sms'te ik en liep een beetje verder

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

quin98 schreef:
    [Is goed, waar gaan ze elkaar ontmoeten? xd]

Louis William Tomlinson

Ik kijk naar Niall die vrolijk op een meisje afloopt en niet veel later een teken geeft dat hij er zo aankomt. Ik knik glimlachend en kijk even rond tot het moment dat mijn telefoon gaat. Ik lees snel het smsje dat afkomstig is van Harry. Hello Hazz, Ik sta voor Nandos met Niall en zie je zometeen wel verschijnen stuur ik terug.

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Layla Noa Jones
    Emily schudde hevig met haar hoofd. 'Ja. Zooo heel erg!' gilde ze. Ik word ooit nog doof van haar. 'En ik vind Zayn mega knap. En niet verder vertellen maar Layla vind jou super leuk! S'avonds als wij even met z'n tweeën zijn heet ze het alleen maar over je.' zei ze met een glimlach. 'EMILY!!!' gilde ik nu.

{euhmm.. idk}

[xD, gewoon op straat maar? Ik maak wel een post dat die hem tegenkomt]

Liam Payne
    Ik pak mijn mobieltje en steek die in mijn zak. Daarna loop ik naar de deur en ga vervolgens het huis uit. Als ik de deur heb gesloten stop ik mijn handen in mijn zakken en loop over straat. Na een stukje lopen zie ik iemand in de verte en kom steeds dichterbij. Na een tijdje herken ik degene als Dylan en glimlach even. 'Heey Dylan'zeg ik als ik dichterbij hem ben en stop met lopen.

Niall Horan

'Is dat zo, Layla?' lachte ik. 'Ik mag je zus wel' grinnikte erna. 'Wat zegt ze dan over mij?' vroeg ik Emily om Layla te plagen. Mijn verlegenheid was even verdwenen, maar dalijk zou ie vast weer toeslaan. Layla was wel aardig, en Emily was ook leuk.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Harry Styles
    Na een tijdje had ik een taxi tepakken gekregen en Reed hij naar Nando's .Toen we toekwamen haf ik hem fooi en stapte uit en ging toen Nando's binnen .Algauw zag ik Louis en Niall.En ik ga naar Louis toe."Boobear!"kir ik blij.

Louis William Tomlinson

Zodra ik een bekende stem hoor, stop mijn telefoon weer in mijn zak en draai ik me dan met een grijns om. 'Hazza' roep ik vrolijk en geef hem een knuffel. 'Ben blij om je weer te zien al was de laatste keer vanochtend nog'

Harry Styles
    "Ik had je gemist boo!"zeg ik dan als ik hem los laat.Louis was mijn beste fvriend en kon niet zonder hem.Net als Bree,maar dat was nog anders.

Louis William Tomlinson

'Ik jou ook Hazz, ik jou ook' zeg ik en kijk hem glimlachend aan. 'Maar hoe was jou dag?' vraag ik en haal snel een hand door zijn krullen en grijns eventjes.

Harry Styles
    "Echt leuk...en euuhm ik ben verleifd geworden."mompel ik dan stil tegen hem.