• Hiii, willen jullie dit alsjeblieft voor me lezen? http://www.twitlonger.com/show/ja349b
    En het misschien op Twitter verspreiden als je dat hebt?
    Would mean a lot!
    xoxo

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Waarom voelt iedereen zich toch altijd genoodzaakt om te melden dat ze iets niet willen? Met dat soort reacties schiet niemand echt iets op, al helemaal niet als ze voor de vijfde of zesde keer worden gequote. x')

    Hoe dan ook, ik heb niet veel verstand van Twitter, maar kun je dit bericht niet gewoon naar Bieber tweeten? Dat lijkt me een betere manier om zijn aandacht te trekken dan het hier te posten.
    En er zijn toch vast ook wel ergens JB fora? Ik denk dat je daar meer succes zou hebben met het vinden van mensen die het voor je willen retweeten of iets dergelijks dan hier.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nou elke keer dat iemand nee zegt word het topic wel weer gebumpt, waardoor anderen mensen die het willen lezen dat kunnen en het topic niet missen. Dus Win/Win toch?

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 19:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Nou elke keer dat iemand nee zegt word het topic wel weer gebumpt, waardoor anderen mensen die het willen lezen dat kunnen en het topic niet missen. Dus Win/Win toch?


    Als je het zo bekijkt zit er misschien inderdaad nog wel wat in, maar het is meestal wel nogal lullig voor degene die het topic heeft aangemaakt als hij/zij een hele pagina vol krijgt met ongeveer dezelfde, negatieve reactie. Maar ja, ik wil mensen natuurlijk niet verbieden om een reactie van één woord te quoten als ze dat graag willen. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan