• 'Ik herinner me de eerste keer dat ik hem zag' ze glimlachte onheilspellend. 'Mening normaal mens zou meteen bang worden van zijn vreemde lelijke gezicht , ik ben niet menig mens. Ik schoot meteen in de lach , ik heb minstens 10 minuten liggen lachen. Ik wist toen nog niet wie hij was , waar hij toe in staat was of wat hij zojuist had gedaan.' Zuchttend sloeg ze haar ogen op de hemel neer.


    Ruby Roux Gaunt , dochter van de broer van de moeder van voldemort. Ze had er nooit moeten zijn maar voordat Morfin Gaunt dood ging had hij al iemand zwanger gemaakt. Deze franse vrouw kon niet voor haar baby zorgen en zo kwam Ruby in een Dreuzel gezin terecht. Voldemort vond haar en vermoorde haar dreuzel ouders. Hij nam haar mee naar the Malfoy Manson waar haar alles geleert word. Dit meisje is een levend 'Plan B'. De enige Reden dat voldemort haar in leven houdt - Hoe irritant ze ook is- is als plan B. Stel je voor dat harry voldemort zou verslaan dan zou Ruby zijn werk moeten afmaken. De orde van Feniks stond klaar om haar af te maken , totdat een van hun haar een keer had gezien. En die ene keer was al genoeg om te weten dat ze geen bedreiging was. Ze was gewoon bloed irritant.

    # oke slechte samenvatting maar oké , ik heb het ff snel geschreven haha. (:
    # Is het vrij orgineel or not?
    # Is het een leuk idee?
    # Zou jij het lezen?
    # Enige titel suggestishe ?


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Nicee, het is zeker origineel, en ik zou het ook lezen (:
    Als titel, kweenie, misschien 'Plan B'?
    Wel Engels uitgesproken (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik weet niet waarom maar ik moest echt lachen op het einde..


    ..dat ze geen bedreiging was. Ze was gewoon bloed irritant.

    Het is heel orgineel en ik zou het wel lezen. De titel wat Matched zei, vond ik wel goed. Plan B


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    # Is het vrij orgineel or not? best wel denk ik aan de vorige twee reacties te zien, toen ik voldemort zag staan ben ik afgehaakt.
    # Is het een leuk idee? Niet mijn smaak
    # Zou jij het lezen? Neen
    # Enige titel suggestishe ? Neen


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik vind het een leuk idee, als Ruby maar geen Mary Sue wordt. hihi. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Romanian schreef:
    Ik vind het een leuk idee, als Ruby maar geen Mary Sue wordt. hihi. :Y)



    Hahahaha Not at all ;D

    hmm dan ga ik maar eens beginnen met schrijven ;D


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Doen doen doen doen!


    Alleen maar tranen van geluk

    zeker doen, en ik ga hem ook zeker lezen :)


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,



    Geactiveerd (:


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Origineel!!! Ik vind het een geweldig idee en ik zou het zeker lezen, dus kom maar op!

    Ik ben super slecht in het verzinnen van titels, dus die vraag negeer ik even..


    I was an angel living in the garden of evil

    Je hebt er een abo bij!


    I was an angel living in the garden of evil

    Sorry, ik ga hem toch niet lezen, want het plaatje spreekt me echt niet aan. Dat klinkt misschien heel gek, maar ik weet nu al dat zo'n soort verhaal, ik bedoel vooral het taalgebruik, me niet zo aanstaat. Sorry. :Y)(


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Romanian schreef:
    Sorry, ik ga hem toch niet lezen, want het plaatje spreekt me echt niet aan. Dat klinkt misschien heel gek, maar ik weet nu al dat zo'n soort verhaal, ik bedoel vooral het taalgebruik, me niet zo aanstaat. Sorry. :Y)(


    hahahahah xD , hmmm een beetje waar denk ik xD ik moet zeggen ik gooi het liever op soort van ironishe beledigingen . Of iets waar ik zelf om moet lachen xD. En ik ben pretty slecht in covers maken xD dus deze is vrij tijdelijk ? xD
    Whahaha

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 22:59 ]


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Uhm hier is toch al een topic over?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Het is een 'Harry Potter' genre, dus nee sorry ik lees het niet.


    I love you Tim