• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 20:31 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Is naïef positief of negatief?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)
    Daar zouden ze toch een tool voor moeten maken.


    Als dat zou kunnen, dan had ik net iemand vermoord.

    Niemand van jullie hoor (: Gewoon één of ander persoon van een rpg


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mombasa schreef:
    Is naïef positief of negatief?

    Ik denk negatief, meestal

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik denk negatief, meestal


    Ik had bij Frans zes blokjes voor negatief en na mijn verdeling - die verder echt wel klopte - had ik er nog twee over: naïf en incapble (nietsnut) dus ik twijfel :'D

    @Cheryl; als dat er was, was ik denk ook al een paar maanden dood :'D Haha. Ach, bij RPG kan je toch ook héél subtiel negeren? ^^


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Ik had bij Frans zes blokjes voor negatief en na mijn verdeling - die verder echt wel klopte - had ik er nog twee over: naïf en incapble (nietsnut) dus ik twijfel :'D

    @Cheryl; als dat er was, was ik denk ook al een paar maanden dood :'D Haha. Ach, bij RPG kan je toch ook héél subtiel negeren? ^^


    Dat gaat nu niet echt omdat ze op een reactie wachten :/ Eigenlijk moet iemand anders eerst nog reageren maar die heeft gezegd dat we wel alvast verder mogen, toen zei ik dat ik liever op de reactie van haar wacht omdat ik het anders lullig vind. Maar nee hoor, ze hebben geen geduld om een dagje te wachten omdat ze nu niet verder kunnen met hun gayseks(cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    (...)

    Dat gaat nu niet echt omdat ze op een reactie wachten :/ Eigenlijk moet iemand anders eerst nog reageren maar die heeft gezegd dat we wel alvast verder mogen, toen zei ik dat ik liever op de reactie van haar wacht omdat ik het anders lullig vind. Maar nee hoor, ze hebben geen geduld om een dagje te wachten omdat ze nu niet verder kunnen met hun gayseks(cat)


    Haha. Seks is ook heel belangrijk om uit te schrijven :'D Haha. Van mij mag je d'r wurgen.


    Ik ben even mijn eten halen - home alone today (:. Dus ik ga naar de slager.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Haha. Seks is ook heel belangrijk om uit te schrijven :'D Haha. Van mij mag je d'r wurgen.


    Ik ben even mijn eten halen - home alone today (:. Dus ik ga naar de slager.


    Geloof me, zodra ik de kans krijg doe ik dat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    (...)

    Geloof me, zodra ik de kans krijg doe ik dat.


    Haha. Dan wil ik er wel bij zijn!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ephesus schreef:
    (...)
    What did you do?
    Stoute nieuwsgierige ik $


    Ik ben uitgeweest en het was echt heerlijk (:
    En een hele leuke jongen heeft de hele avond niets gedronken, speciaal om mij met de auto naar huis te kunnen brengen :$


    The truth may be orange!

    Mombasa schreef:
    (...)

    Haha. Dan wil ik er wel bij zijn!


    Van mij mag je :3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Piazon schreef:
    (...)

    Ik ben uitgeweest en het was echt heerlijk (:
    En een hele leuke jongen heeft de hele avond niets gedronken, speciaal om mij met de auto naar huis te kunnen brengen :$


    Aww, dat is lief (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Piazon schreef:
    (...)

    Ik ben uitgeweest en het was echt heerlijk (:
    En een hele leuke jongen heeft de hele avond niets gedronken, speciaal om mij met de auto naar huis te kunnen brengen :$


    Ahww, how cute ^^


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Reyna schreef:
    (...)

    Van mij mag je :3


    Bel me maar zodra het moment daar is.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Bel me maar zodra het moment daar is.


    Je hoeft denk ik niet lang te wachten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    (...)

    Je hoeft denk ik niet lang te wachten.


    Gelukkig maar want zoveel geduld heb ik niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."