• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 20:31 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Spiderman is een leuke film (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    Spiderman is een leuke film (:

    Ja? Kwam hij op tv of heb je 'em in de bios gezien? Ik moet nog een leuke film hebben voor volgende week, als ik naar de film ga met mijn date, hihi. :3


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ja? Kwam hij op tv of heb je 'em in de bios gezien? Ik moet nog een leuke film hebben voor volgende week, als ik naar de film ga met mijn date, hihi. :3


    Date?^^


    ~

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ja? Kwam hij op tv of heb je 'em in de bios gezien? Ik moet nog een leuke film hebben voor volgende week, als ik naar de film ga met mijn date, hihi. :3


    Via internet haha ;p en oeeh een date -wbw-


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Date?^^

    Ohh had je dat niet meegekregen in het vorige topic? (: Een jongen uit mijn vriendengroep, een beetje de shy one bij meisjes, heeft me mee uitgevraagd. Morgen gaan we naar een besloten feest met wat andere vrienden van zijn werk en volgende week naar de film. :3 Hebben jullie nog filmtips? Ik weet namelijk niet of Ted nou wel of geen goed plan is, haha.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ohh had je dat niet meegekregen in het vorige topic? (: Een jongen uit mijn vriendengroep, een beetje de shy one bij meisjes, heeft me mee uitgevraagd. Morgen gaan we naar een besloten feest met wat andere vrienden van zijn werk en volgende week naar de film. :3 Hebben jullie nog filmtips? Ik weet namelijk niet of Ted nou wel of geen goed plan is, haha.


    Neee dat heb ik niet mee gekregen want toen moest ik eten en daarna verplicht mee om boodschappen--' Maar wat leuk dat hij je mee heeft uitgevraagd:) En een filmtip...Step Up 4, hij is echt geweldig:$


    ~

    Girls ik ga slapen:) Tot morgen en slaaplekker met jullie footies(K)


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Neee dat heb ik niet mee gekregen want toen moest ik eten en daarna verplicht mee om boodschappen--' Maar wat leuk dat hij je mee heeft uitgevraagd:) En een filmtip...Step Up 4, hij is echt geweldig:$



    Ik denk niet dat Step Up echt een film is voor jongens haha ;p

    Ik ga waarschijnlijk mijn haar verven, maar ik weet nog niet welke kleur. Ik zat er aan te denken om een dip dye te doen, maar dan met meer natuurlijke kleur dus gewoon van donkerblond naar blond of zoiets (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    (...)


    Ik denk niet dat Step Up echt een film is voor jongens haha ;p

    Ik ga waarschijnlijk mijn haar verven, maar ik weet nog niet welke kleur. Ik zat er aan te denken om een dip dye te doen, maar dan met meer natuurlijke kleur dus gewoon van donkerblond naar blond of zoiets (:

    Sowieso natuurlijke kleur doen ja, dat is veel mooier. Wat is je haarkleur nu precies?


    ars moriendi

    Reyna schreef:
    (...)


    Ik denk niet dat Step Up echt een film is voor jongens haha ;p

    Ik ga waarschijnlijk mijn haar verven, maar ik weet nog niet welke kleur. Ik zat er aan te denken om een dip dye te doen, maar dan met meer natuurlijke kleur dus gewoon van donkerblond naar blond of zoiets (:

    Ik wil ook nog steeds mijn haar verven

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik wil ook nog steeds mijn haar verven

    Ik ook, maar dan gewoon een iets mooiere, egalere kleur bruin denk ik. (:


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik ook, maar dan gewoon een iets mooiere, egalere kleur bruin denk ik. (:

    Ik wil mijn haar juist rood verven (krul)

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Sowieso natuurlijke kleur doen ja, dat is veel mooier. Wat is je haarkleur nu precies?


    Donkerblond, en ik wil ook niet dat de onderkant in één keer patsboem blond is, maar dat het mooi overloopt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    (...)

    Donkerblond, en ik wil ook niet dat de onderkant in één keer patsboem blond is, maar dat het mooi overloopt.

    Ik zou er voor gaan. Wel misschien even ergens een foto opzoeken van hoe je het zou willen, want sommige kappers begrijpen het woord "geleidelijk" niet helemaal..


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik zou er voor gaan. Wel misschien even ergens een foto opzoeken van hoe je het zou willen, want sommige kappers begrijpen het woord "geleidelijk" niet helemaal..


    Ik heb al een foto, alleen heb ik die niet opgeslagen dus moet ik weer opnieuw zoeken xd. En ik laat het me tante doen, die is kapster (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered