• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 20:31 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Piazon schreef:
    (...)

    Hé ja, daar had ik nog niet aan gedacht (:

    Hé, slim he haha

    Piazon schreef:
    (...)

    Als het over hem gaat, doe ik niet aan delen (:
    En Char, hij heet Philippe :9~

    Oké, als je nu een foto stuurt, begrijp ik het misschien. Oké, ik begrijp het sowieso ik wil mijn crush ook met niemand delen en die is ook very handsome. Mhihi, heb de neiging om een foto te laten zien, maar straks kent één van jullie hem. ^^ Vast niet, maar toch.
    Philippe is inderdaad een mega sexy naam. (: Nu die foto nog even dan ben ik helemaal tevreden. c:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    Oké, als je nu een foto stuurt, begrijp ik het misschien. Oké, ik begrijp het sowieso ik wil mijn crush ook met niemand delen en die is ook very handsome. Mhihi, heb de neiging om een foto te laten zien, maar straks kent één van jullie hem. ^^ Vast niet, maar toch.
    Philippe is inderdaad een mega sexy naam. (: Nu die foto nog even dan ben ik helemaal tevreden. c:

    Ach, waarschijnlijk kent niemand hem hier
    Laat gewoon een foto zien, wat heb je te verliezen -wbw-
    Dan laat ik de mijne ook zien :9~

    Ephesus schreef:
    (...)
    Oké, als je nu een foto stuurt, begrijp ik het misschien. Oké, ik begrijp het sowieso ik wil mijn crush ook met niemand delen en die is ook very handsome. Mhihi, heb de neiging om een foto te laten zien, maar straks kent één van jullie hem. ^^ Vast niet, maar toch.
    Philippe is inderdaad een mega sexy naam. (: Nu die foto nog even dan ben ik helemaal tevreden. c:


    Bij mij wonen alleen maar Nickelson jongens, Aso's, Haagse Sjonnie's en ja, een klein procent is leuk maar daarvan is het probleem dat ik net iets te jong ben. Haha. Nee, mijn crush blijft voorlopig Nadal Cris, lekker onbereikbaar, ver, en om van te dromen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Bij mij wonen alleen maar Nickelson jongens, Aso's, Haagse Sjonnie's en ja, een klein procent is leuk maar daarvan is het probleem dat ik net iets te jong ben. Haha. Nee, mijn crush blijft voorlopig Nadal Cris, lekker onbereikbaar, ver, en om van te dromen.

    In mijn straat wonen bijna geen jongens
    Er wonen wel studentjes, maar een paar daarvan zijn allemaal aso's en die andere ken ik niet eens :Y)

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    In mijn straat wonen bijna geen jongens
    Er wonen wel studentjes, maar een paar daarvan zijn allemaal aso's en die andere ken ik niet eens :Y)


    Als ik voor mijn straat moest gaan waren ze nu allemaal pedo :') Ik had het meer over school maar nee, bah. Vorig jaar wel. Oh my gosh. Ik had een echte Griekse God gespot. Haha. Maar helaas is hij geslaagd voor zijn VWO en zie ik hem alleen als ik Grieks ga eten in een veel te duur restaurant. Snik :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Als ik voor mijn straat moest gaan waren ze nu allemaal pedo :') Ik had het meer over school maar nee, bah. Vorig jaar wel. Oh my gosh. Ik had een echte Griekse God gespot. Haha. Maar helaas is hij geslaagd voor zijn VWO en zie ik hem alleen als ik Grieks ga eten in een veel te duur restaurant. Snik :')

    Ach, op mijn school zijn ook zijn ook geen leuke jongens, niet veel tenminste
    Of ze zijn allemaal donker of Marokkaans, bleh
    En de Nederlandse (blanke) boys op mijn school zijn niet zo knap eigenlijk

    Mombasa schreef:
    Bij mij wonen alleen maar Nickelson jongens, Aso's, Haagse Sjonnie's en ja, een klein procent is leuk maar daarvan is het probleem dat ik net iets te jong ben. Haha. Nee, mijn crush blijft voorlopig Nadal Cris, lekker onbereikbaar, ver, en om van te dromen.

    Sowieso is onbereikbaar veel veiliger. Want de kans is kleiner. Ik ben soms wel eens verliefd maar verdruk dat of negeer dat omdat ik het dan te dichtbij vind komen en het zelfs eng begin te vinden. Ik weet niet, zo'n vernauwend gevoel.


    Chaos is a ladder.

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ach, op mijn school zijn ook zijn ook geen leuke jongens, niet veel tenminste
    Of ze zijn allemaal donker of Marokkaans, bleh
    En de Nederlandse (blanke) boys op mijn school zijn niet zo knap eigenlijk


    Mwah, blanke jongens zijn sowieso niet zo aan mij besteed. Ik was al vroeg besmet met het buitenlandse virus dus voor mij ga je alleen door als je getint bent. Marrokanen vind ik ook wel wat hebben. Haha. Maar ja, ik ben vijftien, tijd zat. Als ik maar geen kattenvrouwtje word van vijftig met zes katten en verder niemand.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dobrev schreef:
    (...)
    Sowieso is onbereikbaar veel veiliger. Want de kans is kleiner. Ik ben soms wel eens verliefd maar verdruk dat of negeer dat omdat ik het dan te dichtbij vind komen en het zelfs eng begin te vinden. Ik weet niet, zo'n vernauwend gevoel.


    Verliefd zijn lijkt me heerlijk. Sowieso ga ik meer om met jongens dan met meiden. Haha. Echt verliefd ben ik nog nooit geweest maar dromen mag - niet eeuwig - maar voorlopig doe ik het daarmee.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Mwah, blanke jongens zijn sowieso niet zo aan mij besteed. Ik was al vroeg besmet met het buitenlandse virus dus voor mij ga je alleen door als je getint bent. Marrokanen vind ik ook wel wat hebben. Haha. Maar ja, ik ben vijftien, tijd zat. Als ik maar geen kattenvrouwtje word van vijftig met zes katten en verder niemand.

    Hahaha, ik heb ook liever een buitenlandse jongen, maar dan wel iets Zuid-Europees
    Donkere jongens -dus uit Suriname of Curaçao en al die andere landen- daar val ik echt niet op
    Ik had een paar jaar terug wel een zwak voor Marokkanen, maar die fase is alweer over
    Maar ik zie vaak genoeg knappe Nederlandse jongens, maar overal heb je mooie en lelijke jongens, toch ??
    Maar net wat je zegt, je bent nog jong, jij hebt alle tijd (:

    Mombasa schreef:
    (...)

    Verliefd zijn lijkt me heerlijk. Sowieso ga ik meer om met jongens dan met meiden. Haha. Echt verliefd ben ik nog nooit geweest maar dromen mag - niet eeuwig - maar voorlopig doe ik het daarmee.

    Verliefd zijn voelt heerlijk (:

    Oké, I'll search for his picture. Maar Charissa dan moet je beloven dat jij hem ook laat zien! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    VanDerVaart schreef:
    Verliefd zijn voelt heerlijk (:

    Ik vind het dus echt verschrikkelijk. Me buik doet dan 24/7 zeer, me hoofd is er totaal niet bij en ik bloos als ik bij hem ben en raak om het kleinste dingetje gekwetst.


    Chaos is a ladder.

    Ephesus schreef:
    Oké, I'll search for his picture. Maar Charissa dan moet je beloven dat jij hem ook laat zien! (:

    Deal !!!
    *schudt een virituele hand* :'D