• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 20:31 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."



    Zo wil ik het denk ik, alleen dan een minder lang stuk blond.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hoe kan ik mijn moeder overhalen dat ik op een taalvakantie mag ipv met haar en mijn vader mee te gaan?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Haha. Geen idee. Van mijn moeder zou het sowieso mogen dus ja. Ik denk gewoon inzet tonen.
    Waar wil je heen?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Goedemorgen! Vandaag krijgt mijn vader als het goed is zijn iPad.


    Chaos is a ladder.

    Reyna schreef:
    Hoe kan ik mijn moeder overhalen dat ik op een taalvakantie mag ipv met haar en mijn vader mee te gaan?

    WAAR, WANNEER, HOE EN WAAROM?
    Ik ga op taalvakantie namelijk als ik slaag op het MBO (:


    Chaos is a ladder.

    Oe, Claire gaat op date. Thank God, dat ik besloot de eerste drie pagina's maar even door te lezen. (':
    Gooodmorning! <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Afgelopen keer is de laatste keer geweest dat ik me haar heb geblondeerd. Ik ga het niet meer doen, denk ik. Wil me originele haarkleur terug en dan ietsjes anders, namelijk zoals dit:


    Chaos is a ladder.

    Ephesus schreef:
    Oe, Claire gaat op date. Thank God, dat ik besloot de eerste drie pagina's maar even door te lezen. (':
    Gooodmorning! <3

    Goodmorning
    Ja, claire heeft een date (: Echt leuk voor haar

    Dobrev schreef:
    Afgelopen keer is de laatste keer geweest dat ik me haar heb geblondeerd. Ik ga het niet meer doen, denk ik. Wil me originele haarkleur terug en dan ietsjes anders, namelijk zoals dit:



    Mooi <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    Mooi <3

    Ja, dus de bovenkant donkerbruin en de onderkant lichtbruin/karamelkleurig.


    Chaos is a ladder.

    Dobrev schreef:
    (...)
    Ja, dus de bovenkant donkerbruin en de onderkant lichtbruin/karamelkleurig.

    Ik wil mijn haar ook verven, maar de kleuren die ik wil staan me waarschijnlijk niet. (':

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 10:56 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Dobrev schreef:
    Afgelopen keer is de laatste keer geweest dat ik me haar heb geblondeerd. Ik ga het niet meer doen, denk ik. Wil me originele haarkleur terug en dan ietsjes anders, namelijk zoals dit:



    Ik wil het juist donkerder hebben, want nu heb ik het imago van een dom blondje op school. Als dat zou worden opgekrikt ben ik dankbaar :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Yeah, ik heb er een vriendinnetje bij. ^^ (Charissa)


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Dobrev schreef:
    (...)
    WAAR, WANNEER, HOE EN WAAROM?
    Ik ga op taalvakantie namelijk als ik slaag op het MBO (:


    Volgende zomer, duurt nog heel lang maar goed ;p Ik weet nog niet precies waarheen ik wil

    Mombasa schreef:
    Haha. Geen idee. Van mijn moeder zou het sowieso mogen dus ja. Ik denk gewoon inzet tonen.
    Waar wil je heen?


    Dat weet ik nog niet echt. Ik heb een site gevonden voor zo'n taalvakantie en daarmee kan je ook naar Amerika en Canada. Dat lijkt me echt zó gaaf, alleen denk ik dat mijn moeder dat te ver weg vindt. Ik heb het gister al aan haar gevraagd en toen vroeg ze of ik gek was :/ Maar ik heb er totaal geen probleem mee als ik zelf de helft moet betalen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dobrev schreef:
    Afgelopen keer is de laatste keer geweest dat ik me haar heb geblondeerd. Ik ga het niet meer doen, denk ik. Wil me originele haarkleur terug en dan ietsjes anders, namelijk zoals dit:



    Oehh, zo'n soort iets is ook gaaf :3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered