• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 20:31 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Speelt er iemand van onze groep gitaar?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ja, daarom doe ik het nooit
    Vooral met broeken weet ik nooit of het past
    Zelfs in de winkel heb ik daar problemen mee, ze zijn altijd te groot of te klein


    Broeken doe ik ook niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Whittemore schreef:
    Speelt er iemand van onze groep gitaar?


    No. Haha


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Whittemore schreef:
    Speelt er iemand van onze groep gitaar?

    Nee. We hebben er wel één. Me moeder kan het een beetje. Ik wou het ooit leren.


    Chaos is a ladder.

    Ephesus schreef:
    (...)
    Volleybal jij ook?


    Yes, A hoofdklasse :3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Whittemore schreef:
    Speelt er iemand van onze groep gitaar?


    Ik kan een paar akkoorden spelen maar daar blijft het bij haha, en een paar van die hele simpele liedjes.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb een paar maanden gevolleybald. Vreselijk. Echt vreselijk was dat.


    Chaos is a ladder.

    Thanks honeys, ik weet het nog niet helemaal met hem though. Hij is best knap en echt onwijs lief, maar hij is zo shyyy. Ergens heel schattig hoor, maar ik moet even goed gaan kijken of ik dat kan doorbreken. Ik heb hem in elk geval wel aan het dansen gekregen gisteravond, daar stond de rest van de groep echt van te kijken want hij danst nooit. :')

    @Demi: Als het zoveel scheelt in prijs, zou ik de rode pakken. Dat verschil is wel erg groot!


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Thanks honeys, ik weet het nog niet helemaal met hem though. Hij is best knap en echt onwijs lief, maar hij is zo shyyy. Ergens heel schattig hoor, maar ik moet even goed gaan kijken of ik dat kan doorbreken. Ik heb hem in elk geval wel aan het dansen gekregen gisteravond, daar stond de rest van de groep echt van te kijken want hij danst nooit. :')

    @Demi: Als het zoveel scheelt in prijs, zou ik de rode pakken. Dat verschil is wel erg groot!

    Misschien komt ie wat losser door jou
    Maar als je het nog niet weet, dan zou ik het even aankijken idd

    Stukje van one and the same onlineee.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whittemore schreef:
    Stukje van one and the same onlineee.

    Heb hem net gelezen, awesome (:

    Wat heb ik nou aan mensen die steeds offline gaan op msn, pff

    Door Amy's verhaal heb ik ontzettend veel zin om jullie te meeten, maar ik woon in dit kutland en jullie allemaal miljoenen kilometers weg ;'(


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    Door Amy's verhaal heb ik ontzettend veel zin om jullie te meeten, maar ik woon in dit kutland en jullie allemaal miljoenen kilometers weg ;'(

    Miljoenen kilometers ??
    Dan eindig je op de noordpool xD
    Valt toch wel mee, alleen we wonen allemaal in alle hoeken van Nederland
    Ik wil jullie ook meeten ;'(

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 17:39 ]

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Miljoenen kilometers ??
    Dan eindig je op de noordpool xD
    Valt toch wel mee, alleen we wonen allemaal in alle hoeken van Nederland
    Ik wil jullie ook meeten ;'(


    Miljoenen kilometers is misschien overdreven (: Maar als ik jullie wil meeten, moet ik meteen een internationaal treinticket kopen en dat kost belachelijk veel geld ;'(


    The truth may be orange!