• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 20:31 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mijn verhaal staat ook niet meer op mijn PC )': Ik kan wel janken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    We moesten door de school fietsen op dat de deuren van de fietsenstalling al op slot zaten xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bij ons was er een brandoefening. Hele school stroomt leeg. Maar wij zaten in de collegezaal en die blijkt geluidsdichte muren te hebben en toen zei de leraar zo: Ach, die stomme brandoefeningen ook, wij gaan gewoon verder.

    Dus onze klas was voor een half uurtje, de enige klas in de school, haha.


    Chaos is a ladder.

    Huntelaar schreef:
    Marjolien wat doe jij eig voor school/opleiding? :3


    Volgens mij heb ik al een paar keer verteld dat ik niet meer naar school ga.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Die acteur van Teen Wolf is echt een hottie.


    Chaos is a ladder.

    Heb ik Rock of Ages gedownload, doet ie 't niet. -_-


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik hou van studiekeuze testen :') Ze kloppen nooit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Killarney schreef:
    Heb ik Rock of Ages gedownload, doet ie 't niet. -_-

    Doet 'ie het helemaal niet? Of alleen ondertiteling of geluid niet?


    Chaos is a ladder.

    Mombasa schreef:
    Ik hou van studiekeuze testen :') Ze kloppen nooit.

    Bij mij kloppen ze altijd. Ze komen altijd uit bij een opleiding of beroep die me leuk lijkt. Maar dat betekent niet dat ik automatisch dat beroep ga kiezen want ik kijk meestal eerst naar de kans op een baan ermee.


    Chaos is a ladder.

    Dobrev schreef:
    Die acteur van Teen Wolf is echt een hottie.


    Welke? Er zijn genoeg acteurs die erin spelen.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Dobrev schreef:
    (...)
    Doet 'ie het helemaal niet? Of alleen ondertiteling of geluid niet?



    Helemaal niet, uch.
    Ik zet de virus scanner aan en verlaat mijn pc weer, toedels!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Killarney schreef:
    (...)

    Volgens mij heb ik al een paar keer verteld dat ik niet meer naar school ga.


    Maar je zou toch weer naar school gaan? Of ging dat niet door?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dobrev schreef:
    (...)
    Bij mij kloppen ze altijd. Ze komen altijd uit bij een opleiding of beroep die me leuk lijkt. Maar dat betekent niet dat ik automatisch dat beroep ga kiezen want ik kijk meestal eerst naar de kans op een baan ermee.


    Ik heb er voor school veel gedaan maar de meest uit een lopende dingen komen eruit. Zo moet ik financieel directeur worden, bouwkundige, technische medewerkster, politica, commando (Wat dan nog wel iets heeft.) maar ja, wat ik echt wil komt er nooit uit :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dobrev schreef:
    (...)
    Bij mij kloppen ze altijd. Ze komen altijd uit bij een opleiding of beroep die me leuk lijkt. Maar dat betekent niet dat ik automatisch dat beroep ga kiezen want ik kijk meestal eerst naar de kans op een baan ermee.

    Bij mij kloppen ze ook nooit
    Bij mij kwam er politieagent uit ofzo
    wtf o_O

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 18:33 ]

    Killarney schreef:
    Welke? Er zijn genoeg acteurs die erin spelen.

    Ik volg de serie niet, nog niet, dus laat dat even duidelijk zijn. :Y)
    Maar ik bedoelde dus Tyler Hoechlin, de rest die ik heb gezien van de cast vind ik alles behalve knap.
    Maar hij is echt perfect! :9~


    Chaos is a ladder.