• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 20:31 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Olla ben ik weer
    Nou, ik spreek nooit meer af met een 'vriendin' van me
    Ze heeft me keihard laten vallen
    Gisteren smst ze mij: 'Zullen we morgen naar de stad gaan?'
    Ik sms terug: 'Is goed, hoelaat ??' Geen antwoord
    Ik sms haar vanmorgen: 'Hoelaat wilde je nou naar de stad ??'
    Ze antwoord: '1 uur bij Beurs'
    Dus ik naar Beurs, ik zie haar nergens, dus ik sms haar waar ze is
    Even later belt ze me op, heeft ze met iemand anders afgesproken die ook Charissa heet, ze heeft zich van naam vergist :S
    En ze dacht dat ik toch niet meer kwam
    Fijne vriendin zeg, dus ik ging maar alleen verder

    Dit is trouwens niet de eerste keer dat ze me liet vallen hoor, ze heeft altijd een smoesje, en niet alleen bij mij hoor, ook bij een andere vriendin

    Echt, ik ben zo klaar met dat mens

    Ephesus schreef:
    Oké, ik heb jullie mening nodig. Ik doe op dit moment niet meer aan een sport ofzo. Dus nu wil ik weer iets gaan doen, maar ik twijfel tussen Volleybal en zangles.
    Op dit moment zit ik in een bandje dus zangles zou wel handig zijn. Alleen ik wil ook niet dat ik een hele slechte conditie krijg dus volleybal zou ook wel goed voor me zijn.
    Het probleem is. Als ik volgend jaar wel mee wil gaan doen aan de voice of Holland, heb ik eigenlijk wel zangles nodig.
    Oké, just say what you're thinkin'. Zelf weet ik niet wat ik nu moet.


    Volleybal of course :3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mombasa schreef:



    Moet.Deze.Hebben.

    Zoiets wil ik ook, maar dan met de Britse vlag erop
    Ik zag in een winkeltje een paspop met dat shirt, maar zag hem nergens in de winkel hangen :(

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 15:24 ]

    Omygod Demi, jou kledingstijl is hemels.De tas, de allstars, de shirts. asdfghjkl;


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whittemore schreef:
    Omygod Demi, jou kledingstijl is hemels.De tas, de allstars, de shirts. asdfghjkl;


    Haha, thanks!! Die All Stars krijg ik trouwens echt. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Zoiets wil ik ook, maar dan met de Britse vlag erop
    Ik zag in een winkeltje een paspop met dat shirt, maar zag hem nergens in de winkel hangen :(


    Dan vraag je toch of ze hem van de paspop willen afhalen, of dat ze voor je informeren?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Zoiets wil ik ook, maar dan met de Britse vlag erop
    Ik zag in een winkeltje een paspop met dat shirt, maar zag hem nergens in de winkel hangen :(

    Dan ga je naar iemand van de winkel om te vragen of ze hem eraf halen .. ? Dat doe ik tenminste altijd, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mombasa schreef:



    Moet.Deze.Hebben.

    Awh, die wil ik ook! :9~


    Chaos is a ladder.

    Oke, welke moet ik nemen. Ze lijken op elkaar maar ik kom er niet uit.


    of


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Okido, ik ga schrijven aan Footie verhaal, jeuj. Iemand die een ideetje heeft of iets met haar personage wil laten gebeuren?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whittemore schreef:
    Okido, ik ga schrijven aan Footie verhaal, jeuj. Iemand die een ideetje heeft of iets met haar personage wil laten gebeuren?


    Verras me maar!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Oke, welke moet ik nemen. Ze lijken op elkaar maar ik kom er niet uit.


    of


    Eerste past bij meer dingen maar de tweede vind ik mooier.

    Whittemore schreef:
    Okido, ik ga schrijven aan Footie verhaal, jeuj. Iemand die een ideetje heeft of iets met haar personage wil laten gebeuren?

    Laat mijn personage er maar lekker veel in voorbij komen. (A)


    Chaos is a ladder.

    Dobrev schreef:
    (...)
    Eerste past bij meer dingen maar de tweede vind ik mooier.


    Dat is mijn dilemma ook. Daarbij is nummer één dik vijfentwintig euro duurder dan die tweede en ik weet niet of ik dat ervoor over heb.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 15:48 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Dat is mijn dilemma ook. Daarbij is nummer één dik vijfentwintig euro duurder dan die tweede en ik weet niet of ik dat ervoor over heb.

    Bij de H&M hebben ze hem ook, zie ik nu.
    Klikkerdeklik.


    Chaos is a ladder.

    Mombasa schreef:
    (...)

    Dan vraag je toch of ze hem van de paspop willen afhalen, of dat ze voor je informeren?

    Ja ach, ik dacht: 'Laat maar zitten'

    Online kleding kopen doe ik eigenlijk nooit
    Want ik weet nooit of het überhaupt wel past (: