• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 20:31 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Oke, welke moet ik nemen. Ze lijken op elkaar maar ik kom er niet uit.


    of


    De witte. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mihi, what a night. Had een bedrijfsfeestje bij een bedrijf waar een stel vrienden van de vriendengroep werken en Roy had me als date meegenomen. Uiteindelijk hebben we gezoend bij hem thuis. Hele nacht niet geslapen vanochtend dus een loodzware ochtendshift but worth it. (: Volgende week hebben we weer een date.


    ars moriendi

    VanDerVaart schreef:
    Ja ach, ik dacht: 'Laat maar zitten'

    Online kleding kopen doe ik eigenlijk nooit
    Want ik weet nooit of het überhaupt wel past (:

    Online kopen doe ik heel vaak. Ontzettend leuk gewoon. Maar je loopt inderdaad het risico dat je het niet past.


    Chaos is a ladder.

    Mombasa schreef:
    (...)

    Dat is mijn dilemma ook. Daarbij is nummer één dik vijfentwintig euro duurder dan die tweede en ik weet niet of ik dat ervoor over heb.

    Dan moet je even naar de Primark gaan. Die lange vesten hebben ze daar voor acht euro per stuk, goede kwaliteit gewoon.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    Mihi, what a night. Had een bedrijfsfeestje bij een bedrijf waar een stel vrienden van de vriendengroep werken en Roy had me als date meegenomen. Uiteindelijk hebben we gezoend bij hem thuis. Hele nacht niet geslapen vanochtend dus een loodzware ochtendshift but worth it. (: Volgende week hebben we weer een date.

    Soooo happy for you Clairosss!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mombasa schreef:
    Oke, welke moet ik nemen. Ze lijken op elkaar maar ik kom er niet uit.


    of



    De rode (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Huntelaar schreef:
    Mihi, what a night. Had een bedrijfsfeestje bij een bedrijf waar een stel vrienden van de vriendengroep werken en Roy had me als date meegenomen. Uiteindelijk hebben we gezoend bij hem thuis. Hele nacht niet geslapen vanochtend dus een loodzware ochtendshift but worth it. (: Volgende week hebben we weer een date.


    Chaos is a ladder.

    Dobrev schreef:
    (...)
    Bij de H&M hebben ze hem ook, zie ik nu.
    Klikkerdeklik.


    Weet ik maar ik wil niets meer bij de H&M kopen. De kwaliteit is gewoon veel slechter terwijl ik bij de Only of Berksha voor zo'n zelfde prijs een veel betere kwaliteit heb.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    Mihi, what a night. Had een bedrijfsfeestje bij een bedrijf waar een stel vrienden van de vriendengroep werken en Roy had me als date meegenomen. Uiteindelijk hebben we gezoend bij hem thuis. Hele nacht niet geslapen vanochtend dus een loodzware ochtendshift but worth it. (: Volgende week hebben we weer een date.

    Sweet (flower)
    Ben blij voor je (:

    Mombasa schreef:
    Weet ik maar ik wil niets meer bij de H&M kopen. De kwaliteit is gewoon veel slechter terwijl ik bij de Only of Berksha voor zo'n zelfde prijs een veel betere kwaliteit heb.

    Oké (:


    Chaos is a ladder.

    Dobrev schreef:
    (...)
    Online kopen doe ik heel vaak. Ontzettend leuk gewoon. Maar je loopt inderdaad het risico dat je het niet past.


    En dan stuur je het terug :Y)

    Ik ben even naar het winkelcentrum.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dobrev schreef:
    (...)
    Online kopen doe ik heel vaak. Ontzettend leuk gewoon. Maar je loopt inderdaad het risico dat je het niet past.

    Ja, daarom doe ik het nooit
    Vooral met broeken weet ik nooit of het past
    Zelfs in de winkel heb ik daar problemen mee, ze zijn altijd te groot of te klein

    Reyna schreef:
    (...)

    Volleybal of course :3

    Volleybal jij ook?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    VanDerVaart schreef:
    Ja, daarom doe ik het nooit
    Vooral met broeken weet ik nooit of het past
    Zelfs in de winkel heb ik daar problemen mee, ze zijn altijd te groot of te klein

    Ja, ik heb ook altijd problemen met broeken.

    Maar zoals schoenen koop ik wel heel vaak op internet. Ik weet dat ik maat 41 ALTIJD pas gewoon.


    Chaos is a ladder.

    Dobrev schreef:
    (...)
    Ja, ik heb ook altijd problemen met broeken.

    Maar zoals schoenen koop ik wel heel vaak op internet. Ik weet dat ik maat 41 ALTIJD pas gewoon.

    Schoenen heb ik ook nog wel eens problemen mee
    Ik denk dat ik alleen shirtjes kan kopen via internet, want die pas ik altijd wel, alleen er past niks meer bij haha