• * De mayakalender stopt eind 2012, wie gelooft en wie niet
    Iemand andere theorien hierover?
    Voorspellingen van de maya's zijn tot nu toe allemaal uitgekomen
    Aardbevingen , tsunami kerncentrales wtc centre etc. Maar ook
    Eind der tijden?, ( mischien niet te letterlijk nemen ) ?

    * illuminatie? Heeft dat ermee te maken.. Wie heeft zich hierin verder verdiept?
    Illuminatie houd in : dat er groepen zijn ( freemasons ) : vrijmetselaars , De regering
    Bildenberggroep en beroemdheden.. Die zich voorbereiden op de komst van de antichrist
    Voor wie gelooft in de bijbel ( na jezus zou alleen nog de antichrist komen )
    Eind der tijden?

    # de antichrist ( duivel ) zou komen in iets groots..
    Wat is het machtigste hier op aarde.. Geld
    1 dollar biljet kan je vouwen op een bepaalde manier..
    Waarop je dus ( alziendoog ) krijgt... Die staat ook op 1 dollar biljet
    Nog een manier van vouwen en je krijg ( obama ) president van amerika
    De chip ? Weleens over gehoord
    Odes naar de duivel ( in muziek ) voorbeeld chris brown : fallen angel
    Belangrijke mensen die op onverklaarbare wijze doodgaan : tupac , biggy, micheal jackson en meer...
    Mensen die ons waarschuwen?!
    School houd je dom.. Media houd je dom
    Kleine dingen die je kan puzzelen uiteindelijk kom je op 1 ding terug

    Heeft dit te maken met het einde van de wereld
    Tell me

    nachiara schreef:
    (...)

    Nou iniedergeval, verkrachters worden bijna niet gestraft blue-ivy is een duivelse naam,.
    En ik wil mezelf niet meer verdedigen tegen al die mensen die dit allemaal onzin vinden, Wat zou het nut zijn van reageren op iets wat je klinklare onzin vind.



    Ik heb wel respect maar bij mijn eerste twee of drie reacties heb ik het gevoel dat ik net zo goed tegen de muur kan gaan staan praten en als je dan eindelijk reageert, geef je een reactie die nergens op slaat. Ik heb verdorie toch geschreven dat ik ook in de Illuminati geloof maar blijkbaar heb je daar over heen gelezen.

    Dus het heeft wel nut dat ik reageer.


    Physics is awesome

    nachiara schreef:
    (...)


    het slaat nergens op als je met een argument komt wat helemaal niet klopt
    dus als je niet weet waar je over praat moet je niet reageren.
    want in 1999/2000 is niks voorspeld door de maya's dus voordat je reageert
    doe eerst je huiswerk
    en dit onderwerp moet je boeien, want anders weet je indd niet waar het over gaat.

    Als dit op mij slaat, meid wat ben je lekker kinderachtig bezig. Het boeit me geen ene reet wie het verspeld heeft, er klopt toch geen ene f*ck van. Ik geloof niet in dit soort onzin en ja dat is mijn mening. Ik mag ook reageren als dit me niet boeit, want dit is een forum, in case you didn't know, wat dus betekend dat íedereen hier op mag reageren. Oh en een tip, probeer eens wat minder te bichen en je eigen mening op te dringen bij anderen, dat zal je een stuk geliefder maken dan zo te reageren als je nu de hele tijd doet.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 17:32 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    nachiara schreef:
    (...)

    jah heb je wel goed gelezen wat ik zei, dat het brainwash is,.. de televisie het nieuws dat soort dingen de bronnen die ik van internet haal waren mij allang duidelijk en het was niet om me geloof bij te staven, het is ook iets wat me intresseert
    en mischien moest je eens naar youtube gaan zeitgeist intikken
    of gewoon illuminati die filmpjes zijn gepost door normale mensen.
    en illuminatie is ook een complot dat is toch heel mijn uitleg hiervan.
    ik val echt in herhaling en mischien moet er eerst even gelezen worden voordat er zulke reacties komen. en een kans om iets te zeggen zou dan toch moeten zijn dat er iemand hier mij kon vertellen dat het niet bestond en dat zou dan betekenen dat er over alles wat ik heb gezegt een tegenargument zou zijn,..maar het enige wat ik hoor is dat dit nergens op slaat en dat ik alles opblaas en paranoia ben ;)

    Excuseer, maar ik heb echt alles gelezen wat iedereen, dus ook jij, zei. Zelfs dat lange ding dat je van die site hebt gekopieerd heb ik gelezen. Maar jij geeft gewoon geen antwoord. Jij zegt dat tv ons brainwasht, maar evengoed komen er ook soms dingen over die illuminatie enzo op tv. Dus volgens jou theorie is dat niet waar. En dat snap ik gewoon niet, en jij geeft mij geen antwoord. Jij zegt dan dat de media ons brainwasht maar jouw bronnen komen van de media. Dus wat is dan de grens van onzin en waarheid? En waarom kan jij die dan zogezegd bepalen en zeggen dat filmpjes op youtube (je verwees er ergens naar) ineens de waarheid zijn, terwijl er andere filmpjes ons zouden brainwashen. Ik doe mijn best om het te begrijpen, maar ik zie jou antwoord nergens staan, dus voorlopig vind ik het een en al onzin.
    En jouw tegenargumenten zijn geen tegenargumenten aangezien je niets kan bewijzen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    NEIN. Ik kan 't gelijk ontkrachten, want die wetenschappers hebben 'n fout gemaakt bij 't berekenen en alsnog geloof ik niet dat de wereld vergaat... de kalender begint gewoon opnieuw. Je kan 't ook positief bekijken (: Een nieuw begin etc. Zo, klaar. Einde zinloze discussie ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rhaegar schreef:
    NEIN. Ik kan 't gelijk ontkrachten, want die wetenschappers hebben 'n fout gemaakt bij 't berekenen en alsnog geloof ik niet dat de wereld vergaat... de kalender begint gewoon opnieuw. Je kan 't ook positief bekijken (: Een nieuw begin etc. Zo, klaar. Einde zinloze discussie ^^


    Inderdaad. Tijd voor taart :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Inderdaad. Tijd voor taart :Y)

    Waar is taart?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rhaegar schreef:
    (...)
    Waar is taart?


    De taart die jij gaat maken!


    quidquid excusatio prandium pro

    nachiara schreef:
    (...)


    ik zei zwart op wit dat heeft niks met je achtergrond te maken, en ik heb al een aantal keren gezegt dat het ook een onderwerp moet zijn die je intresseert, want anders zeg je toch dat het onzin is.
    en dan hoef je heel dit stuk niet te lezen neem ik aan



    Ik zeg toch niet dat ik niet geïnteresseerd ben. Jij kan dat ook niet van me vinden. Ik vind het best allemaal interessant maar ik geloof het niet. Interesse en geloven is iets totaal anders. En over mijn zogenaamde zwart/wit heid kan jij geen conclusie trekken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."



    I lol'd.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 17:55 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Oh please. Zo kun je uit alles wel wat maken.
    Ik kan het zelfs, watch.

    Beren zijn allergisch voor meloen.

    Oh, er zit 5 keer een e in die zin! De letter E zit in het woord "wereld" en die zin is in het jaar 2012 gemaakt dus dat betekent dat de wereld in 2012 veragat!

    Zo kan ik nog wel even doorgaan.
    En zelf als de wereld vergaat, wat dan nog. We zullen het allemaal dan toch niet overleven of maar een heel klein deel van de 7 miljard mensen, dan ga ik nog liever dood dan de enige zijn die 2012 overleeft.
    Dus waarom ga je je erg druk over maken als het toch wel gebeurt. Al geloof ik er niet in, maar stel dat.

    De wereld zou toch ook vergaan in het jaar 2000?
    De wereld zou toch vergaan op 6 juni 2006?
    De wereld zou dit of vorig jaar toch ook vergaan, alleen de Christenen zouden toch overleven? Nou, voor zover ik weet ben ik atheïst en nog springlevend.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 19:58 ]

    Áls de wereld vergaat, vergaat ie toch lekker. Je kunt er dan vrij weinig aan doen. Maar ik denk niet dat die vergaat, want die verhalen over waarom het zou kunnen zijn, slaan nergens op.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Weet je wat ik me nu afvraag?
    Of jij bij één van die zieke lui hoort die zelfmoord gaat plegen die dag omdat je zo panisch bent dat de wereld vergaat.

    En of we je nog terug gaan zien na 21 dec als toch blijkt dat we hier allemaal nog vrolijk blijven zitten en al jouw theorieën in elkaar klappen:Y)

    Ik ga dit niet helemaal lezen, maar de Maya's voorspelden niet het einde van de wereld of het stoppen van de tijd. Zo voorspelden een verandering.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bullshit.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    nachiara schreef:
    (...)

    correctie dat was een voorspelling van nostradammes


    Correctie, zijn naam is Nostradamus. Niet nostradammes. Als je jezelf dan toch zo slim vindt, gebruik dan ook de juiste termen.

    ;).

    Maar goed, verder on-topic: Ik geloof er nog steeds niets van, zelfs met al je gekopieerde argumenten van paranoïde mensen. Ik vind het wat betreft het einde van de wereld ook onzin om me er zorgen om te maken, want stel er bestaat ineens een zwart gat of whatever, daar kunnen we toch niets aan doen, plus het is een veel interessantere manier van doodgaan dan aangereden worden, imo. =)

    Ik respecteer je mening, maar je komt inderdaad over als betweterig, wat het weer irritant maakt.
    Je vroeg mensen om hun mening, en als die gegeven wordt negeer je die of 'corrigeer' je die. En dan worden wij niet 'gebrainwasht' door jou?


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!