* De mayakalender stopt eind 2012, wie gelooft en wie niet
Iemand andere theorien hierover?
Voorspellingen van de maya's zijn tot nu toe allemaal uitgekomen
Aardbevingen , tsunami kerncentrales wtc centre etc. Maar ook
Eind der tijden?, ( mischien niet te letterlijk nemen ) ?
* illuminatie? Heeft dat ermee te maken.. Wie heeft zich hierin verder verdiept?
Illuminatie houd in : dat er groepen zijn ( freemasons ) : vrijmetselaars , De regering
Bildenberggroep en beroemdheden.. Die zich voorbereiden op de komst van de antichrist
Voor wie gelooft in de bijbel ( na jezus zou alleen nog de antichrist komen )
Eind der tijden?
# de antichrist ( duivel ) zou komen in iets groots..
Wat is het machtigste hier op aarde.. Geld
1 dollar biljet kan je vouwen op een bepaalde manier..
Waarop je dus ( alziendoog ) krijgt... Die staat ook op 1 dollar biljet
Nog een manier van vouwen en je krijg ( obama ) president van amerika
De chip ? Weleens over gehoord
Odes naar de duivel ( in muziek ) voorbeeld chris brown : fallen angel
Belangrijke mensen die op onverklaarbare wijze doodgaan : tupac , biggy, micheal jackson en meer...
Mensen die ons waarschuwen?!
School houd je dom.. Media houd je dom
Kleine dingen die je kan puzzelen uiteindelijk kom je op 1 ding terug
Heeft dit te maken met het einde van de wereld
Tell me
-
14 sep 2012 - 11:2015 sep 2012 - 13:21
*laughing*
Sorry, nee, ik vind het de grootste onzin die er bestaat. De wereld kan elke dag vergaan, daar heb je geen grip op. I don't belive a fuck van al die theoriën."A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife
15 sep 2012 - 13:22Ugh, onzin, en fuck die kalender als ik net geen 13 word...0_0
What do we say to the god of death? ''Not today.''
15 sep 2012 - 13:33Zou wel leuk zijn, ik had toch geen zin om ouder dan 16 te worden...
Er zijn genoeg manieren om dat alles te weerleggen. Er is gewoon geen reden om zoiets te geloven als wetenschap andere dingen bewijst.
De aarde is langzaam aan het vergaan en het is de schuld van de mensen. Maar zo snel zal ze nu ook weer niet breken...Everybody wants forever, I just want to burn up bright...
15 sep 2012 - 13:45Panday schreef:
Ugh, onzin, en fuck die kalender als ik net geen 13 word...0_0
Oh, ik zou net geen 18 worden! Rampzalig!You are beautiful, you are love.
15 sep 2012 - 13:53Ik geloof er helemaal niets van ^^
Life is hard and then we die
15 sep 2012 - 15:28Onzin, ze hebben ondertussen trouwens al ontdekt dat er Maya kalenders zijn die nog veel verder lopen dan 2012.
15 sep 2012 - 17:22Ik zie het wel. Geen zin om me er druk over te maken.
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
15 sep 2012 - 17:2915 sep 2012 - 18:2515 sep 2012 - 20:26Oh, toevallig is de film 2012 nu op.
Ze hebben trouwens die film als een erg ongeloofwaardige ge-rate.15 sep 2012 - 20:53Nee, absolutely not.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind
15 sep 2012 - 23:22In de maya kalender stond niet dat de wereld zal vergaan, maar wel dat er iets gaat gebeuren wat de wereld blijvend zal veranderen. Ik weet niet echt wat ik er van moet denken. Mijn verstand zegt me het niet te geloven, maar als ik zie hoe de mens de wereld verneukt besef ik dat we vroeg of laat gewoon zelf de wereld om zeep helpen.
You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.
15 sep 2012 - 23:2415 sep 2012 - 23:25Ivan schreef:
This shit is getting old."A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife
17 sep 2012 - 14:10