• * De mayakalender stopt eind 2012, wie gelooft en wie niet
    Iemand andere theorien hierover?
    Voorspellingen van de maya's zijn tot nu toe allemaal uitgekomen
    Aardbevingen , tsunami kerncentrales wtc centre etc. Maar ook
    Eind der tijden?, ( mischien niet te letterlijk nemen ) ?

    * illuminatie? Heeft dat ermee te maken.. Wie heeft zich hierin verder verdiept?
    Illuminatie houd in : dat er groepen zijn ( freemasons ) : vrijmetselaars , De regering
    Bildenberggroep en beroemdheden.. Die zich voorbereiden op de komst van de antichrist
    Voor wie gelooft in de bijbel ( na jezus zou alleen nog de antichrist komen )
    Eind der tijden?

    # de antichrist ( duivel ) zou komen in iets groots..
    Wat is het machtigste hier op aarde.. Geld
    1 dollar biljet kan je vouwen op een bepaalde manier..
    Waarop je dus ( alziendoog ) krijgt... Die staat ook op 1 dollar biljet
    Nog een manier van vouwen en je krijg ( obama ) president van amerika
    De chip ? Weleens over gehoord
    Odes naar de duivel ( in muziek ) voorbeeld chris brown : fallen angel
    Belangrijke mensen die op onverklaarbare wijze doodgaan : tupac , biggy, micheal jackson en meer...
    Mensen die ons waarschuwen?!
    School houd je dom.. Media houd je dom
    Kleine dingen die je kan puzzelen uiteindelijk kom je op 1 ding terug

    Heeft dit te maken met het einde van de wereld
    Tell me

    nachiara schreef:
    (...)




    correctie dat was een voorspelling van nostradammes


    Wil je ophouden met dat 'correctie'. Dat komt zo betwetterig over en daarbij slaat het nergens op.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    nachiara schreef:
    (...)

    ja dat is inderdaad gekopieert


    Ja, dat is vrij duidelijk, maar mag ik vragen wat de site is waar je het vandaan hebt?

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 15:47 ]

    Daemon schreef:
    (...)



    Laat me raden. je bent gelovig? -Ik heb niets tegen mensen die geloven, but This is madness-


    als je het onzin vind waarom reageer je dan?
    dit is iets waar je niet gelovig voor hoeft te zijn. is een kwestie van je ogen openen en zo niet dan niet

    NeverEnough schreef:
    (...)

    Ja, dat is vrij duidelijk, maar mag ik vragen wat de site is waar je het vandaan hebt?


    www.hetgrotereplaatje.nl/illuminatie

    Mombasa schreef:
    (...)

    Wil je ophouden met dat 'correctie'. Dat komt zo betwetterig over en daarbij slaat het nergens op.



    het slaat nergens op als je met een argument komt wat helemaal niet klopt
    dus als je niet weet waar je over praat moet je niet reageren.
    want in 1999/2000 is niks voorspeld door de maya's dus voordat je reageert
    doe eerst je huiswerk
    en dit onderwerp moet je boeien, want anders weet je indd niet waar het over gaat.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 15:51 ]

    Mombasa schreef:
    (...)

    Haha. Ik weet niet waar dit op slaat. Trouwens het Blue in haar naam komt van een album/song van Jay-Z. Beetje ver gezocht dit alles.

    On topic: Ik geloof er geen ... van. Het is al vaker voorspeld en nog nooit uitgekomen. De Maya's konden ook geen oneindige kalender maken. Haha. Sorry, maar ik word een beetje moe van al die mensen die hierom een groot probleem maken. Wat ga je doen als het wel zo is, dat we dood gaan. Ga je dan panieken ofzo? Wat heb je eraan. Je kan ook morgen onder de tram lopen :'D


    blue-ivy even opzoeken.... kijken wat de betekenis is

    nachiara schreef:
    (...)

    als je het onzin vind waarom reageer je dan?
    dit is iets waar je niet gelovig voor hoeft te zijn. is een kwestie van je ogen openen en zo niet dan niet

    Nee, dat is gek worden.


    Ik hou het bij Science :'D!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    nachiara schreef:
    (...)


    het slaat nergens op als je met een argument komt wat helemaal nergens op slaat
    dus als je niet weet waar je over praat moet je niet reageren.
    want in 1999/2000 is niks voorspeld door de maya's dus voordat je reageert
    doe eerst je huiswerk
    en dit onderwerp moet je boeien, want anders weet je indd niet waar het over gaat.


    En jij slaat duidelijk op hol;) Het is voor dat wij fucking geboren waren al meerdere keren voorspeld dat deze fucking wereld zou vergaan. Nou de laatste keer dat ik heb gezien bestaat deze wereld nog steeds!!!!!


    ~

    Weet je; niemand is zo gek om zulke grote lappen tekst te lezen die ergens middenin het topic staan. Plus, het werkt ook als je zelf beleefder bent tegen anderen om ze uiteindelijk te overtuigen en/of hun mening over deze situatie te horen te krijgen op een vriendelijke manier. Mensen zullen veel sneller op een nette manier antwoorden als jij dat ook doet.
    En val ons nou niet aan op onze mening, want jij hebt ook gewoon recht op jouw mening.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Daemon schreef:
    (...)
    Nee, dat is gek worden.


    Ik hou het bij Science :'D!


    ieder zijn ding.. het gaat me er ook niet om dat je er elke dag bij stil moet staan. het gaat me er gewoon om dat mensen er zich van bewust zijn.
    en er zijn genoeg mensen die zich verdiepen in dit onderwerp. en het wel intressant vinden. en daarom vind ik domme reacties waste of time,

    nachiara schreef:
    (...)

    ieder zijn ding.. het gaat me er ook niet om dat je er elke dag bij stil moet staan. het gaat me er gewoon om dat mensen er zich van bewust zijn.
    en er zijn genoeg mensen die zich verdiepen in dit onderwerp. en het wel intressant vinden. en daarom vind ik domme reacties waste of time,


    Jij probeert jou ding bij ons door te drukken. Maar intussen geloof je niet dat ze al veel vaker hebben voorspeld dat de wereld zou vergaan. Toen is het niet gebeurd waarom zou het dan nu wel gebeuren???? Je stelt je ontzettend hard aan en je blaast het hele verhaal heel erg op. En dat is mijn menig en ik ben me er zeker van dat er een stuk of wat zich bij mijn menig aansluiten;)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 15:58 ]


    ~

    ElfCitadel schreef:
    Weet je; niemand is zo gek om zulke grote lappen tekst te lezen die ergens middenin het topic staan. Plus, het werkt ook als je zelf beleefder bent tegen anderen om ze uiteindelijk te overtuigen en/of hun mening over deze situatie te horen te krijgen op een vriendelijke manier. Mensen zullen veel sneller op een nette manier antwoorden als jij dat ook doet.
    En val ons nou niet aan op onze mening, want jij hebt ook gewoon recht op jouw mening.



    het gaat mij erom dat het iemand moet intresseren en zo niet dan niet. even goede vrienden, en ieder zijn eigen mening nouja ik weet niet of je terug gelezen heb ;) maar ik antwoord zoals ik reacties krijg. duidelijke zaak,, en zulke grote lappen tekst moeten je intresseren het onderwerp moet je intresseren want indd anders lees je het niet nee en zal je ook snel zeggen dat het onzin is en dat ik doordraai, maar het is gewoon iets wat me boeit en waar ik in geloof. en als er dan goede tegenbewijzen waren zou ik zeggen oke, maar die zijn er niet en die heb ik in dit topic nog niet gelezen.

    nachiara schreef:
    (...)


    het slaat nergens op als je met een argument komt wat helemaal niet klopt
    dus als je niet weet waar je over praat moet je niet reageren.
    want in 1999/2000 is niks voorspeld door de maya's dus voordat je reageert
    doe eerst je huiswerk
    en dit onderwerp moet je boeien, want anders weet je indd niet waar het over gaat.



    Pardon, doe even normaal zeg. Of het me boeit of niet maakt niets uit en ik ben niet zo gek dat ik achter mijn laptop even alle 'mogelijke' theoriën over een 'mogelijke' ondergang van de mensheid ga opzoeken. Sorry hoor, maar kom op. Waarom probeer je ons eigenlijk te overtuigen? Zodat we met zijn alle in een gouden onderzeeër gaan zitten? Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Het enige wat ik kan doen is echt keihard lachen. Je geloofd zeker ook dat er 7 alien rassen zijn en je buurman is bigfoot? Kind minder televisie, minder dingen opzoeken tot JIJ ze ook kan aantonen en ook echt iets hebt om achter te staan. Tegen een muur praten is nu net zo effectief als tegen ons praten, je zoekt de dingen namelijk VEEL te ver. En ja, de helft van wat er in de bijbel staat is bullshit, kleine jongetjes misbruiken mag namelijk ook van sommige kerken ;)

    Hel schreef:
    Het enige wat ik kan doen is echt keihard lachen. Je geloofd zeker ook dat er 7 alien rassen zijn en je buurman is bigfoot? Kind minder televisie, minder dingen opzoeken tot JIJ ze ook kan aantonen en ook echt iets hebt om achter te staan. Tegen een muur praten is nu net zo effectief als tegen ons praten, je zoekt de dingen namelijk VEEL te ver. En ja, de helft van wat er in de bijbel staat is bullshit, kleine jongetjes misbruiken mag namelijk ook van sommige kerken ;)

    _O_


    ~