• * De mayakalender stopt eind 2012, wie gelooft en wie niet
    Iemand andere theorien hierover?
    Voorspellingen van de maya's zijn tot nu toe allemaal uitgekomen
    Aardbevingen , tsunami kerncentrales wtc centre etc. Maar ook
    Eind der tijden?, ( mischien niet te letterlijk nemen ) ?

    * illuminatie? Heeft dat ermee te maken.. Wie heeft zich hierin verder verdiept?
    Illuminatie houd in : dat er groepen zijn ( freemasons ) : vrijmetselaars , De regering
    Bildenberggroep en beroemdheden.. Die zich voorbereiden op de komst van de antichrist
    Voor wie gelooft in de bijbel ( na jezus zou alleen nog de antichrist komen )
    Eind der tijden?

    # de antichrist ( duivel ) zou komen in iets groots..
    Wat is het machtigste hier op aarde.. Geld
    1 dollar biljet kan je vouwen op een bepaalde manier..
    Waarop je dus ( alziendoog ) krijgt... Die staat ook op 1 dollar biljet
    Nog een manier van vouwen en je krijg ( obama ) president van amerika
    De chip ? Weleens over gehoord
    Odes naar de duivel ( in muziek ) voorbeeld chris brown : fallen angel
    Belangrijke mensen die op onverklaarbare wijze doodgaan : tupac , biggy, micheal jackson en meer...
    Mensen die ons waarschuwen?!
    School houd je dom.. Media houd je dom
    Kleine dingen die je kan puzzelen uiteindelijk kom je op 1 ding terug

    Heeft dit te maken met het einde van de wereld
    Tell me

    -_-


    I live for the applause, you will die for it.

    nachiara schreef:
    (...)

    blue-ivy even opzoeken.... kijken wat de betekenis is


    Hallo, waarom zou Beyonce haar kind daar naar vernoemen. Ze is vernoemd naar andere dingen, dat hebben Be en Jay-Z zelf aangegeven. Sorry, maar dit vind ik eigenlijk niet eens kunnen, dit soort beschuldigingen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Jij probeert jou ding bij ons door te drukken. Maar intussen geloof je niet dat ze al veel vaker hebben voorspeld dat de wereld zou vergaan. Toen is het niet gebeurd waarom zou het dan nu wel gebeuren???? Je stelt je ontzettend hard aan en je blaast het hele verhaal heel erg op. En dat is mijn menig en ik ben me er zeker van dat er een stuk of wat zich bij mijn menig aansluiten;)


    nee ik druk totaal niks door, ieder zn ding en zn geloof of iets wat zich intresseert en mensen die zich bij jou aansluiten moeten dat zelf weten.
    en ik zeg niet dat ik niet geloof dat ze vaker voorspelt hebben dat de wereld zou vergaan. ik zei dat dat door iemand anders is voorspelt. en aanstellen doe ik me zeker niet ik blaas niks op dit is gewoon een uitleg van hoe of wat en zoiets hoef ik niet door te drukken zoiets geloof je of niet,. en als je je er mischien wat meer in verdiept gaan je ogen wel open.
    maar dat is een keuze die je zelf maakt

    Je zegt dat de media je dom maakt. De informatie die jij on toont komt van een media genaamd: Internet. Jij graaft je eigen kuil ,ga er maar mee door :Y).

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 16:07 ]


    Shoganai i ne~

    Mombasa schreef:
    (...)

    Hallo, waarom zou Beyonce haar kind daar naar vernoemen. Ze is vernoemd naar andere dingen, dat hebben Be en Jay-Z zelf aangegeven. Sorry, maar dit vind ik eigenlijk niet eens kunnen, dit soort beschuldigingen.


    oke.. jouw mening en mijn mening.
    botst we hebben er andere theorien bij en daar laat ik het bij.

    nachiara schreef:
    (...)

    nee ik druk totaal niks door, ieder zn ding en zn geloof of iets wat zich intresseert en mensen die zich bij jou aansluiten moeten dat zelf weten.
    en ik zeg niet dat ik niet geloof dat ze vaker voorspelt hebben dat de wereld zou vergaan. ik zei dat dat door iemand anders is voorspelt. en aanstellen doe ik me zeker niet ik blaas niks op dit is gewoon een uitleg van hoe of wat en zoiets hoef ik niet door te drukken zoiets geloof je of niet,. en als je je er mischien wat meer in verdiept gaan je ogen wel open.
    maar dat is een keuze die je zelf maakt


    Waarom zeg je dan dat wij allemaal dom worden gehouden. Overspoel je ons met theoriën die zelfs elkaar tegenspreken. Kom op meid, als je, je niet zou doordrukken zou je, jezelf niet zo verdedigen en schijt aan ons hebben omdat het je geloof is.

    Als je in God gelooft en ik ontken dat ga je toch ook niet preken -hoop ik-.
    Hoofdletters zijn trouwens geen overbodige luxe en niet zo tegen Naomi praten hè :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    nachiara schreef:
    (...)

    oke.. jouw mening en mijn mening.
    botst we hebben er andere theorien bij en daar laat ik het bij.


    Oeh, wat verstandig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Shinhwa schreef:
    Je zegt dat de media je dom maakt. De informatie die jij on toont komt van een media genaamd: Internet. Jij graaft je eigen kuil ga er maar mee door :Y).




    de informatie die ik gekopieert en geplakt heb ja inderdaad..komt van het internet heb je het ook gelezen heb je ook gezien wat erin staat.
    zo een lange tekst ga ik niet typen,.. en k hoef mezelf niet te verdedigen tegenover andere want zoals ik al eerder vermeldde t is iets waarin je moet geloven of niet en dat zijn informatiebronnen die meer vertellen erover omdat ze niet door dringen.. kijk net als nu
    dat bedoel ik uit te leggen ik als normaal mens kan lullen als brugman niemand neemt het van me aan... het zou op tv moeten komen kijken wat er dan gebeurt

    nachiara schreef:
    (...)

    nee ik druk totaal niks door, ieder zn ding en zn geloof of iets wat zich intresseert en mensen die zich bij jou aansluiten moeten dat zelf weten.
    en ik zeg niet dat ik niet geloof dat ze vaker voorspelt hebben dat de wereld zou vergaan. ik zei dat dat door iemand anders is voorspelt. en aanstellen doe ik me zeker niet ik blaas niks op dit is gewoon een uitleg van hoe of wat en zoiets hoef ik niet door te drukken zoiets geloof je of niet,. en als je je er mischien wat meer in verdiept gaan je ogen wel open.
    maar dat is een keuze die je zelf maakt


    Waarom zouden mijn ogen moeten opengaan als dit vast al vaker van 10 keer is voorspeld?? Serieus zoek een leven!!


    ~

    nachiara schreef:
    (...)



    de informatie die ik gekopieert en geplakt heb ja inderdaad..komt van het internet heb je het ook gelezen heb je ook gezien wat erin staat.
    zo een lange tekst ga ik niet typen,.. en k hoef mezelf niet te verdedigen tegenover andere want zoals ik al eerder vermeldde t is iets waarin je moet geloven of niet en dat zijn informatiebronnen die meer vertellen erover omdat ze niet door dringen.. kijk net als nu
    dat bedoel ik uit te leggen ik als normaal mens kan lullen als brugman niemand neemt het van me aan... het zou op tv moeten komen kijken wat er dan gebeurt


    Het is al fucking vaak op tv geweest en elke keer ligt het aan iets anders. Je overdrijft heeeeeeeel erg;)


    ~

    nachiara schreef:
    jaa tupac werd neergeschoten indd en wie zegt dat dat geen plan was
    zijn laatste album heet namelijk ready to die
    en die van notorious big ook precies t zelfde
    die mensen wisten dat ze al dood gingen ;)
    mj heeft een overdosis gehad en wie heeft dat veroorzaakt
    en wie zegt dat dat niet met voorbedachtte rade was

    geloof je alles in de media ;)
    nou ik ben zelf weleens gesprek geweest op hart van nl
    niks wat ze daar zeiden over mij was waarheid

    dingen worden in scene gezet
    faccinaties
    ineens mexicaanse griep
    kinder tot 5 jaar inentingen
    baarmoederhalskanker prikken
    meiden tot en met 16 jaar mochten die prik halen

    ziektes worden gemaakt en verspreid door vliegtuigen
    voorheen waren die er niet
    maar iedereen maakt zn eigen keuze in wat die wilt geloven of niet
    het is geen verplichting

    en je hoeft er niet ongelukkig van te worden, je moet ook leven met de dag
    maar je moet wel je ogen openen,..en dat is ook de rede waarom er mensen zijn die verkondigen mensen zijn die durven en die worden weggenomen

    want welk mens durft uit zn routine te stappen? welk mens kan zonder geld
    en dus uiteindelijk is niemand gelukkig want je moet elke dag werken
    elke dag leren en naar school gaan
    elke dag zorgen dat je weer kan eten
    een dak boven je hoofd heb en een warm bed

    wie zegt dat dat ook geen deel is van wat er hier speelt
    uiteindelijk leef je om te overleven,.. want word het je niet elk jaar moeilijker gemaakt?
    er zijn ook in nederland mensen die armoede kennen heb je daar weleens naar gekeken,..of is de mens echt zo egoistisch? ook die dingen hebben te maken met het illuminati

    het leven is een test, een test van god...elke dag opnieuw
    ups and down,.. karma,
    het leven is een lijdensweg naar het eeuwige leven
    de dood...iedereen zondigt en iedereen word gestraft en de dood zal je verlossing zijn wanneer je de test goed heb afgerond

    de aarde is ooit een creatie van god alleen de mensen heeft hij nooit perfect kunnen maken,.. tenslotte is de engel van god lucifer naar de aarde verbannen,.. ( de duivel ) en als je dan nog een paar keer goed om je heen kijkt
    zie je mischien alle ellende op de wereld en zie je mischien ook meer dingen om je heen waar elk normaal mens mee te maken gaat krijgen

    dus open je ogen
    of denk wat je wilt en laat mij een gek zijn


    ...

    ...

    ...

    ...

    ...

    0.0

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 16:11 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Oké, dit blijft gestoord om te lezen.

    -En mijn Username betekent Demon. lol past wel hier-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    nachiara schreef:
    (...)



    de informatie die ik gekopieert en geplakt heb ja inderdaad..komt van het internet heb je het ook gelezen heb je ook gezien wat erin staat.
    zo een lange tekst ga ik niet typen,.. en k hoef mezelf niet te verdedigen tegenover andere want zoals ik al eerder vermeldde t is iets waarin je moet geloven of niet en dat zijn informatiebronnen die meer vertellen erover omdat ze niet door dringen.. kijk net als nu
    dat bedoel ik uit te leggen ik als normaal mens kan lullen als brugman niemand neemt het van me aan... het zou op tv moeten komen kijken wat er dan gebeurt


    dan zou nog niemand het geloven, want het slaat nergens op.

    wat jij allemaal verkondigt is onlogisch, onwaarschijnlijk en in sommige gevallen gewoon zeker niet waar. Als je het allemaal samen neemt wordt het alleen maar onlogischer. Plus, dan spreek je jezelf steeds tegen.

    Wat gek dat niemand je gelooft als je ongeloofwaardige dingen roept die elkaar tegenspreken


    quidquid excusatio prandium pro

    Mombasa schreef:
    (...)

    Waarom zeg je dan dat wij allemaal dom worden gehouden. Overspoel je ons met theoriën die zelfs elkaar tegenspreken. Kom op meid, als je, je niet zou doordrukken zou je, jezelf niet zo verdedigen en schijt aan ons hebben omdat het je geloof is.

    Als je in God gelooft en ik ontken dat ga je toch ook niet preken -hoop ik-.
    Hoofdletters zijn trouwens geen overbodige luxe en niet zo tegen Naomi praten hè :'D



    nou ik hoef mezelf niet te verdedigen, en nee ik ga niet preken tegen iemand die niet geloofd,.. zoiets moet iedereen zelf ondervinden, net zoals dit en deze topic was voor mensen die interesse hadden in dit onderwerp, en niet voor ongelovige, want zeg nou zelf hoe kan je iemand die alles zwart op wit ziet laten geloven?

    nachiara schreef:
    (...)

    www.hetgrotereplaatje.nl/illuminatie


    Kijk daar begint het al..
    Ik doe toevallig een media opleiding en dit houd in dat ik kijk naar de betrouwbaarheid van bepaalde bronnen.
    -Deze site waar jij je informatie van hebt is totaal niet betrouwbaar.
    Kijk maar naar de domeinnaam, de layout, de contactgegevens, de bronnen.
    Er word op geen enkele manier verwezen naar een wetenschappelijk artikel.
    Dat betekend dus dat de persoon die deze site heeft gemaakt de informatie net zo goed heeft kunnen verzonnen. Er is namelijk geen enkel bewijs dat deze site door deskundige personen is gemaakt, of zijn informatie van een wetenschappelijk bewezen onderzoek heeft.
    -Daarnaast bestaat een groot gedeelte van de tekst uit subjectieve informatie, die op geen enkel wijze sterk onderbouwd wordt!

    Google is een zoekmachine waarbij je veel informatie kan vinden. Een groot gedeelte van de informatie die je kan vinden klopt voor geen meter. Wikipedia? Daar kan iedere idioot een artikel schrijven & mensen geloven het nog.
    Ga maar eens naar Google Scholar (een versie van google waarbij je kan zoeken naar wetenschappelijke betrouwbare artikels, onderzoeken etc).
    Typ daar maar een Illuminati in..
    en?

    Geen enkel zoekresultaat over deze theorie, omdat het simpelweg nooit wetenschappelijk bewezen is..
    Misschien heeft het ooit bestaan, misschien is het ooit verzonnen. Maar zonder GOED bewijs kom je nergens.