• * De mayakalender stopt eind 2012, wie gelooft en wie niet
    Iemand andere theorien hierover?
    Voorspellingen van de maya's zijn tot nu toe allemaal uitgekomen
    Aardbevingen , tsunami kerncentrales wtc centre etc. Maar ook
    Eind der tijden?, ( mischien niet te letterlijk nemen ) ?

    * illuminatie? Heeft dat ermee te maken.. Wie heeft zich hierin verder verdiept?
    Illuminatie houd in : dat er groepen zijn ( freemasons ) : vrijmetselaars , De regering
    Bildenberggroep en beroemdheden.. Die zich voorbereiden op de komst van de antichrist
    Voor wie gelooft in de bijbel ( na jezus zou alleen nog de antichrist komen )
    Eind der tijden?

    # de antichrist ( duivel ) zou komen in iets groots..
    Wat is het machtigste hier op aarde.. Geld
    1 dollar biljet kan je vouwen op een bepaalde manier..
    Waarop je dus ( alziendoog ) krijgt... Die staat ook op 1 dollar biljet
    Nog een manier van vouwen en je krijg ( obama ) president van amerika
    De chip ? Weleens over gehoord
    Odes naar de duivel ( in muziek ) voorbeeld chris brown : fallen angel
    Belangrijke mensen die op onverklaarbare wijze doodgaan : tupac , biggy, micheal jackson en meer...
    Mensen die ons waarschuwen?!
    School houd je dom.. Media houd je dom
    Kleine dingen die je kan puzzelen uiteindelijk kom je op 1 ding terug

    Heeft dit te maken met het einde van de wereld
    Tell me

    nachiara schreef:
    (...)

    lieveschat bekeren is iets wat je doet als je niet in een god geloofd en dan ineens wel gaat geloven, dat is bekeren.. je fouten toegeven aan jezelf en vergiffenis vragen aan god.


    Ik geloof niet in 'god' en dat ga ik ook niet doen. Thank you.


    26 - 02 - '16

    nachiara schreef:
    (...)

    jah heb je wel goed gelezen wat ik zei, dat het brainwash is,.. de televisie het nieuws dat soort dingen de bronnen die ik van internet haal waren mij allang duidelijk en het was niet om me geloof bij te staven, het is ook iets wat me intresseert
    en mischien moest je eens naar youtube gaan zeitgeist intikken
    of gewoon illuminati die filmpjes zijn gepost door normale mensen.
    en illuminatie is ook een complot dat is toch heel mijn uitleg hiervan.
    ik val echt in herhaling en mischien moet er eerst even gelezen worden voordat er zulke reacties komen. en een kans om iets te zeggen zou dan toch moeten zijn dat er iemand hier mij kon vertellen dat het niet bestond en dat zou dan betekenen dat er over alles wat ik heb gezegt een tegenargument zou zijn,..maar het enige wat ik hoor is dat dit nergens op slaat en dat ik alles opblaas en paranoia ben ;)


    Als jij vind dat tv en nieuws brainwash is dan vraag ik me af waar jij dan je informatie weg hebt? Of reis je de wereld over naar allemaal van die idioten die dat bedenken? Want alles van tv en internet is toch brainwash???


    ~

    Stuttgart schreef:
    Je moet gewoon kappen overal iets achter te zoeken mens. Serieus je maakt jezelf helemaal gek met dingen die niet eens bestaan!!


    ik maak mezelf totaal niet gek hoor hahaha, ik geloof er gewoon in en weet dat het er is en het onderwerp intresseert me, en dat wilde ik delen.
    maar word niet gewaardeert.

    Hetzelfde zijden ze over 2006, 2011, 2010 & 2009, ik ben de redenen al vergeten. En onlangs het feit dat ik hier nog steeds levend en wel sta, geloof ik er dus niks van.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 16:56 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    nachiara schreef:
    (...)

    ik maak mezelf totaal niet gek hoor hahaha, ik geloof er gewoon in en weet dat het er is en het onderwerp intresseert me, en dat wilde ik delen.
    maar word niet gewaardeert.


    Nee omdat er geen enkele kern van waarheid inzit. En als dat er wel inzat was nu de hele wereld hem aan het knijpen en hoefden we afgelopen woensdag ook niet te stemmen voor een nieuw kabinet!!


    ~

    Feline schreef:
    (...)

    Ik geloof niet in 'god' en dat ga ik ook niet doen. Thank you.


    Wie zegt dat je dat moet dan, is toch jouw keuze

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Nee omdat er geen enkele kern van waarheid inzit. En als dat er wel inzat was nu de hele wereld hem aan het knijpen en hoefden we afgelopen woensdag ook niet te stemmen voor een nieuw kabinet!!


    True.


    26 - 02 - '16

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Nee omdat er geen enkele kern van waarheid inzit. En als dat er wel inzat was nu de hele wereld hem aan het knijpen en hoefden we afgelopen woensdag ook niet te stemmen voor een nieuw kabinet!!



    Ja en de uiteindelijke partij die wint heeft alsnog niks voor het zeggen.
    Daarom ben ik ook niet gaan STEMMEN. !!

    nachiara schreef:
    (...)


    Ja en de uiteindelijke partij die wint heeft alsnog niks voor het zeggen.
    Daarom ben ik ook niet gaan STEMMEN. !!


    Nou als de hele wereld dan in rep en roer was over dat de wereld vergaat einde van dit jaar. Had niemand überhaupt tijd gestoken in de verkiezingen. EN DAT HEBBEN ZE DUS WEL GEDAAN...


    ~

    Beckett schreef:
    Hetzelfde zijden ze over 2006, 2011, 2010 & 2009, ik ben de redenen al vergeten. En onlangs het feit dat ik hier nog steeds levend en wel sta, geloof ik er dus niks van.


    oke ,, maar t hoeft ook niet letterlijk genomen te worden.. het kan langzaam gaan. k heb dat iniedergeval niet meegekregen.

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Nou als de hele wereld dan in rep en roer was over dat de wereld vergaat einde van dit jaar. Had niemand überhaupt tijd gestoken in de verkiezingen. EN DAT HEBBEN ZE DUS WEL GEDAAN...



    Ja ik ga niet eens meer hierop reageren als dit onderwerp je zou boeien had je waarschijnlijk gezegt dat dat allemaal te maken heeft met het plan.
    Schijn ophouden.

    nachiara schreef:
    (...)

    oke ,, maar t hoeft ook niet letterlijk genomen te worden.. het kan langzaam gaan. k heb dat iniedergeval niet meegekregen.


    Je zit er zooooo vreselijk vol mee en dan wist je dat niet eens? Misschien moet je je 'bronnen' eens opnieuw raadplegen;)


    ~

    nachiara schreef:
    (...)


    Ja ik ga niet eens meer hierop reageren als dit onderwerp je zou boeien had je waarschijnlijk gezegt dat dat allemaal te maken heeft met het plan.
    Schijn ophouden.


    Hahahaha serieus. 'Het plan' nou mensen kijk uit want over 3 maanden gaan we allemaal dood. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


    ~

    Na je posts in dit topic te hebben gelezen, ben ik tot de conclusie gekomen dat je misschien beter even bij een dokter langs kunt gaan. Iemand die alles ziet als een teken dat de wereld vergaat, heeft problemen .__.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Na je posts in dit topic te hebben gelezen, ben ik tot de conclusie gekomen dat je misschien beter even bij een dokter langs kunt gaan. Iemand die alles ziet als een teken dat de wereld vergaat, heeft problemen .__.


    Dat heb ik haar ook al proberen duidelijk te maken_O_


    ~