• * De mayakalender stopt eind 2012, wie gelooft en wie niet
    Iemand andere theorien hierover?
    Voorspellingen van de maya's zijn tot nu toe allemaal uitgekomen
    Aardbevingen , tsunami kerncentrales wtc centre etc. Maar ook
    Eind der tijden?, ( mischien niet te letterlijk nemen ) ?

    * illuminatie? Heeft dat ermee te maken.. Wie heeft zich hierin verder verdiept?
    Illuminatie houd in : dat er groepen zijn ( freemasons ) : vrijmetselaars , De regering
    Bildenberggroep en beroemdheden.. Die zich voorbereiden op de komst van de antichrist
    Voor wie gelooft in de bijbel ( na jezus zou alleen nog de antichrist komen )
    Eind der tijden?

    # de antichrist ( duivel ) zou komen in iets groots..
    Wat is het machtigste hier op aarde.. Geld
    1 dollar biljet kan je vouwen op een bepaalde manier..
    Waarop je dus ( alziendoog ) krijgt... Die staat ook op 1 dollar biljet
    Nog een manier van vouwen en je krijg ( obama ) president van amerika
    De chip ? Weleens over gehoord
    Odes naar de duivel ( in muziek ) voorbeeld chris brown : fallen angel
    Belangrijke mensen die op onverklaarbare wijze doodgaan : tupac , biggy, micheal jackson en meer...
    Mensen die ons waarschuwen?!
    School houd je dom.. Media houd je dom
    Kleine dingen die je kan puzzelen uiteindelijk kom je op 1 ding terug

    Heeft dit te maken met het einde van de wereld
    Tell me

    Mordin schreef:
    (...)

    dan zou nog niemand het geloven, want het slaat nergens op.

    wat jij allemaal verkondigt is onlogisch, onwaarschijnlijk en in sommige gevallen gewoon zeker niet waar. Als je het allemaal samen neemt wordt het alleen maar onlogischer. Plus, dan spreek je jezelf steeds tegen.

    Wat gek dat niemand je gelooft als je ongeloofwaardige dingen roept die elkaar tegenspreken



    je hoeft mij ook niet te geloven ;) is gewoon kwestie van tijd..
    niemand hier hoeft mij te geloven. en dat was ook totaal de bedoeling niet van deze topic. en als je bewijzen heb dat het er niet is, deel ze dan even ;)

    nachiara schreef:
    (...)


    je hoeft mij ook niet te geloven ;) is gewoon kwestie van tijd..
    niemand hier hoeft mij te geloven. en dat was ook totaal de bedoeling niet van deze topic. en als je bewijzen heb dat het er niet is, deel ze dan even ;)


    Je probeert ons over te halen om te geloven wat je zegt, maar we hoeven je niet te geloven? En wat was dan de bedoeling van dit topic?

    Ik hoef niet te bewijzen dat de wereld in elkaar zit zoals hij in elkaar zit. Jij beweert dat de wereld anders in elkaar zit dan algemeen geaccepteerd. Jij bent degene die probeert ons over te halen iets te geloven, jij bent degene die ons probeert te informeren. Kom jij met de bewijzen.


    quidquid excusatio prandium pro

    NeverEnough schreef:
    (...)

    Kijk daar begint het al..
    Ik doe toevallig een media opleiding en dit houd in dat ik kijk naar de betrouwbaarheid van bepaalde bronnen.
    -Deze site waar jij je informatie van hebt is totaal niet betrouwbaar.
    Kijk maar naar de domeinnaam, de layout, de contactgegevens, de bronnen.
    Er word op geen enkele manier verwezen naar een wetenschappelijk artikel.
    Dat betekend dus dat de persoon die deze site heeft gemaakt de informatie net zo goed heeft kunnen verzonnen. Er is namelijk geen enkel bewijs dat deze site door deskundige personen is gemaakt, of zijn informatie van een wetenschappelijk bewezen onderzoek heeft.
    -Daarnaast bestaat een groot gedeelte van de tekst uit subjectieve informatie, die op geen enkel wijze sterk onderbouwd wordt!

    Google is een zoekmachine waarbij je veel informatie kan vinden. Een groot gedeelte van de informatie die je kan vinden klopt voor geen meter. Wikipedia? Daar kan iedere idioot een artikel schrijven & mensen geloven het nog.
    Ga maar eens naar Google Scholar (een versie van google waarbij je kan zoeken naar wetenschappelijke betrouwbare artikels, onderzoeken etc).
    Typ daar maar een Illuminati in..
    en?

    Geen enkel zoekresultaat over deze theorie, omdat het simpelweg nooit wetenschappelijk bewezen is..
    Misschien heeft het ooit bestaan, misschien is het ooit verzonnen. Maar zonder GOED bewijs kom je nergens.


    Misschien moet je dit nog eens lezen, voor je weer zulke onzin topics opent;)


    ~

    nachiara schreef:
    (...)


    nou ik hoef mezelf niet te verdedigen, en nee ik ga niet preken tegen iemand die niet geloofd,.. zoiets moet iedereen zelf ondervinden, net zoals dit en deze topic was voor mensen die interesse hadden in dit onderwerp, en niet voor ongelovige, want zeg nou zelf hoe kan je iemand die alles zwart op wit ziet laten geloven?


    '--

    Je verdedigt jezelf. En sorry hoor. Ik ben geïnteresseerd in de Islam, maar ik ben geen moslim. Dat is precies het zelfde. Je hoeft niet ergens in te geloven om interesse te hebben. Ik ben btw niet zwart-wit. Als je mijn achtergrond zou weten zou je die conclusie niet trekken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    NeverEnough schreef:
    (...)

    Kijk daar begint het al..
    Ik doe toevallig een media opleiding en dit houd in dat ik kijk naar de betrouwbaarheid van bepaalde bronnen.
    -Deze site waar jij je informatie van hebt is totaal niet betrouwbaar.
    Kijk maar naar de domeinnaam, de layout, de contactgegevens, de bronnen.
    Er word op geen enkele manier verwezen naar een wetenschappelijk artikel.
    Dat betekend dus dat de persoon die deze site heeft gemaakt de informatie net zo goed heeft kunnen verzonnen. Er is namelijk geen enkel bewijs dat deze site door deskundige personen is gemaakt, of zijn informatie van een wetenschappelijk bewezen onderzoek heeft.
    -Daarnaast bestaat een groot gedeelte van de tekst uit subjectieve informatie, die op geen enkel wijze sterk onderbouwd wordt!

    Google is een zoekmachine waarbij je veel informatie kan vinden. Een groot gedeelte van de informatie die je kan vinden klopt voor geen meter. Wikipedia? Daar kan iedere idioot een artikel schrijven & mensen geloven het nog.
    Ga maar eens naar Google Scholar (een versie van google waarbij je kan zoeken naar wetenschappelijke betrouwbare artikels, onderzoeken etc).
    Typ daar maar een Illuminati in..
    en?

    Geen enkel zoekresultaat over deze theorie, omdat het simpelweg nooit wetenschappelijk bewezen is..
    Misschien heeft het ooit bestaan, misschien is het ooit verzonnen. Maar zonder GOED bewijs kom je nergens.



    je hoeft er ook geen bewijzen voor te hebben dan is het geen geloven meer, je hoeft niet naar die website om te weten te komen wat illuminatie is,
    er zijn genoeg andere informatiebronnen,
    maar ik hoef mezelf niet te bewijzen toch, het is een theorie en het is iets waar ik in geloof en daar hoeft niemand anders in te geloven.

    nachiara schreef:
    (...)


    nou ik hoef mezelf niet te verdedigen, en nee ik ga niet preken tegen iemand die niet geloofd,.. zoiets moet iedereen zelf ondervinden, net zoals dit en deze topic was voor mensen die interesse hadden in dit onderwerp, en niet voor ongelovige, want zeg nou zelf hoe kan je iemand die alles zwart op wit ziet laten geloven?


    Deem ziet niet alles zwart op wit dame!! Zo praat je niet tegen haar. En volgens mij word het voor jou hoogtijd eens een psycholoog te bezoeken.


    ~

    nachiara schreef:
    (...)


    je hoeft er ook geen bewijzen voor te hebben dan is het geen geloven meer, je hoeft niet naar die website om te weten te komen wat illuminatie is,
    er zijn genoeg andere informatiebronnen,
    maar ik hoef mezelf niet te bewijzen toch, het is een theorie en het is iets waar ik in geloof en daar hoeft niemand anders in te geloven.


    ... Je gelooft moedwillig in iets waar geen bewijs voor is, waar geen enkele aanwijzing voor is? Iets wat tegen het gezond verstand in gaat? 0-0


    quidquid excusatio prandium pro

    Mombasa schreef:
    (...)

    '--

    Je verdedigt jezelf. En sorry hoor. Ik ben geïnteresseerd in de Islam, maar ik ben geen moslim. Dat is precies het zelfde. Je hoeft niet ergens in te geloven om interesse te hebben. Ik ben btw niet zwart-wit. Als je mijn achtergrond zou weten zou je die conclusie niet trekken.



    ik zei zwart op wit dat heeft niks met je achtergrond te maken, en ik heb al een aantal keren gezegt dat het ook een onderwerp moet zijn die je intresseert, want anders zeg je toch dat het onzin is.
    en dan hoef je heel dit stuk niet te lezen neem ik aan

    Straks wordt ze nog paranoia. ;o

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Deem ziet niet alles zwart op wit dame!! Zo praat je niet tegen haar. En volgens mij word het voor jou hoogtijd eens een psycholoog te bezoeken.


    waar the fuck heb je het over ?

    nachiara schreef:
    (...)


    je hoeft er ook geen bewijzen voor te hebben dan is het geen geloven meer, je hoeft niet naar die website om te weten te komen wat illuminatie is,
    er zijn genoeg andere informatiebronnen,
    maar ik hoef mezelf niet te bewijzen toch, het is een theorie en het is iets waar ik in geloof en daar hoeft niemand anders in te geloven.


    Dus er hoeven geen bewijzen voor te zijn dat de wereld vergaat? Iemand zegt dat en dat moet dan maar worden geloofd.Serieus mens voel jezelf eens aan je voorhoofd. Jou uitspraken zijn gewoon idioot. Als er een kern van waarheid in dit hele verhaal zat was het uitgebreid in het nieuws en had iedereen het erover en dat is niet geval. Je maakt jezelf helemaal gek!!


    ~

    NeverEnough schreef:
    Straks wordt ze nog paranoia. ;o


    ... Is ze al. De topicmaakster klapt binnenkort nog uit elkaar van de paranoia D:


    quidquid excusatio prandium pro

    NeverEnough schreef:
    Straks wordt ze nog paranoia. ;o


    Is ze al;)


    ~

    nachiara schreef:
    (...)

    waar the fuck heb je het over ?


    nachiara schreef:
    (...)


    nou ik hoef mezelf niet te verdedigen, en nee ik ga niet preken tegen iemand die niet geloofd,.. zoiets moet iedereen zelf ondervinden, net zoals dit en deze topic was voor mensen die interesse hadden in dit onderwerp, en niet voor ongelovige, want zeg nou zelf hoe kan je iemand die alles zwart op wit ziet laten geloven?

    Daar heb ik het over. Je weet zelf niet eens meer wat je allemaal uitkraamt!!


    ~

    NeverEnough schreef:
    Straks wordt ze nog paranoia. ;o

    To late


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor