• Vrouwen zijn echt raar. Altijd maar zeuren dat mannen alleen op seks uit zijn, maar als het in een boek staat dat een man het alleen voor de seks doet vinden ze het opeens geweldig. Fuck logic.

    Even voor de duidelijkheid, ik wil dus niet zeggen dat alle vrouwen raar zijn. Noch wil ik de geslachten vergelijken. Allebei hebben ze hun sterke en zwakke kanten, voordelen en nadelen.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 17:48 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Svenka schreef:
    (...)

    Ik hoef geen revange meer, ik vind die opmerking goud waard. :-D
    On-topic: in Sex and the City, eerste seizoen, is het onderwerp 'Can woman have seks like man?'. Moet er dan aan denken als ik dat zie.

    Hmm, ik denk het wel. Ik bedoel er zullen vast wel vrouwen zijn die echt puur en alleen seks willen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Okeee... Dit begon als een discussie-topic waarom vrouwen zo waren en nu gaan we seksistisch wezen? Righto..?

    Anyways, ik vind het zelf ook maar vaag dat mannen gelijk als gay worden gezien als ze iets te close zijn etc. Net als dat ik het vaag vindt dat vrouwen het ene wel leuk vinden en het andere, wat op hetzelfde neer komt, afschuwelijk vinden.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 22:12 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oczy schreef:
    (...)

    Ik mag off topic! Aangezien ik een meisje ben.xD

    Haha dat deed me hieraan denken.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hmm, ik denk het wel. Ik bedoel er zullen vast wel vrouwen zijn die echt puur en alleen seks willen.


    Natuurlijk zijn die er. Maar het algemeen beeld is dat het andersom is, mannen die puur en alleen seks willen. Het is iets van de 21e eeuw dat dit meer en meer voorkomt. Althans, laat ik het anders zeggen: vrijuit bekend wordt onder de mensen. Het is er altijd al geweest, maar de positieve van de vrouwen stond er niet naar om op die manier seks te bevinden. Tot een paar jaar terug.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ElfCitadel schreef:
    Okeee... Dit begon als een discussie-topic waarom vrouwen zo waren en nu gaan we seksistisch wezen? Righto..?

    Anyways, ik vind het zelf ook maar vaag dat mannen gelijk als gay worden gezien als ze iets te close zijn etc. Net als dat ik het vaag vindt dat vrouwen het ene wel leuk vinden en het andere, wat op hetzelfde neer komt, afschuwelijk vinden.


    Een "gay-vriend" is ontzettend leuk als vrouw zijnde, het fenomeen is ook vrij modern, maar het is gelijk vies als je een lesbische vriendin hebt. Wat ik flauwekul vind. Natuurlijk vind niet elke vrouw het vies als haar vrienden lesbisch is, of uit de kast komt. Maar ik hoor van mijn klasgenoten toen we het over homo-en biseksualiteit hadden ze het heel raar vonden als twee meisjes met elkaar zoenden. Mannen waren al een stuk normaler blijkbaar. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Svenka schreef:
    (...)

    Een "gay-vriend" is ontzettend leuk als vrouw zijnde, het fenomeen is ook vrij modern, maar het is gelijk vies als je een lesbische vriendin hebt. Wat ik flauwekul vind. Natuurlijk vind niet elke vrouw het vies als haar vrienden lesbisch is, of uit de kast komt. Maar ik hoor van mijn klasgenoten toen we het over homo-en biseksualiteit hadden ze het heel raar vonden als twee meisjes met elkaar zoenden. Mannen waren al een stuk normaler blijkbaar. (cat)

    Terwijl je juist best vaak hoort dat jongens het helemaal ge-wel-dig vinden als ze meiden zien zoenen, maar dat ze zelf homo's haten. >__>"

    Dragneel schreef:
    (...)
    Terwijl je juist best vaak hoort dat jongens het helemaal ge-wel-dig vinden als ze meiden zien zoenen, maar dat ze zelf homo's haten. >__>"

    Ik vind het juist schattig als 2 jongens/2 mannen kussen xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Terwijl je juist best vaak hoort dat jongens het helemaal ge-wel-dig vinden als ze meiden zien zoenen, maar dat ze zelf homo's haten. >__>"


    ik hat juist een leraar die homo is kijtoffe gast. ik heb dus geen problemen met homo`s

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 19:19 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Rid schreef:
    (...)

    ik hat juist een leraar die homo is kijtoffe gast. ik heb dus geen problemen met homo`s

    Ik ook niet, maar dan had ik het natuurlijk niet over alle jongens.

    Mensen zijn vreemd. Beide geslachten. (cat)


    Til hug og blod.

    Mwaaah, zo vreemd vind ik het niet.
    Ik vind het ook leuk om een verhaal over een seriemoordenaar te lezen, maar dat betekent niet dat ik het met de gedachte eens ben; om het maar even uit te groten.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Scandal schreef:
    Vrouwen zijn gewoon complexe wezens. Wij kunnen er niet aan doen dat mannen niet slim genoeg zijn om onze logica snappen. :Y)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik geloof niet zozeer dat het aan het geslacht ligt maar meer gewoon aan de persoon zelf.


    Always follow your heart, it tells what you truly want the most.

    Demonisch schreef:
    Ik geloof niet zozeer dat het aan het geslacht ligt maar meer gewoon aan de persoon zelf.


    jep. ik ook


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    I agreeeee


    Bad decisions make good stories.