• Vrouwen zijn echt raar. Altijd maar zeuren dat mannen alleen op seks uit zijn, maar als het in een boek staat dat een man het alleen voor de seks doet vinden ze het opeens geweldig. Fuck logic.

    Even voor de duidelijkheid, ik wil dus niet zeggen dat alle vrouwen raar zijn. Noch wil ik de geslachten vergelijken. Allebei hebben ze hun sterke en zwakke kanten, voordelen en nadelen.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 17:48 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mombasa schreef:
    (...)

    Ik weet dat het in andere landen buiten Europa wel kan omdat bij hun homeseksualiteit gewoon niet bestaat, dat denken ze ten minste. De vriendschappen van mannen zijn daar 'intenser' en schijnen er meer waarde aan te hechten.


    Dan zijn we (in Nederland) toch minder tolerant en zoeken we er meteen iets achter, niet iederen natuurlijk.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Dan zijn we (in Nederland) toch minder tolerant en zoeken we er meteen iets achter, niet iederen natuurlijk.


    Die toevoeging is juist, want het is nooit iedereen in zo'n geval. Je hebt wel gelijk dat Nederland over het algemeen minder tolerant is. In het buitenland zijn wij vaak zelfs asociaal genoemd. Niet dat het direct gerelateerd is aan het plaatje, maar wel aan wat ik nu quote. Best jammer, aangezien wij ook een heelmleuke kant hebben als land, vind ik. BUT SWEDEN RULES.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 21:51 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Misschien ben ik de enige, maar ik vind dit een vrij nutteloos topic gevuld met vooroordelen en seksistische opmerkingen van beide kanten.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cudey schreef:
    Misschien ben ik de enige, maar ik vind dit een vrij nutteloos topic gevuld met vooroordelen en seksistische opmerkingen van beide kanten.

    Hoezo? Ik ben het niet met je eens. Ik zei alleen dat ik vrouwen niet snap die die stukjes in dat boek leuk vinden. Meer niet. En zover ik heb gemerkt heeft iedereen elkaar met respect behandeld en als er iets mis ging is er netjes sorry gezegd. Dus ik snap je reactie niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oczy schreef:
    (...)

    Dan zijn we (in Nederland) toch minder tolerant en zoeken we er meteen iets achter, niet iederen natuurlijk.



    Die culturen zijn niet tolerant hoor. Dat zijn voornamelijk inheemse Afrikaanse volkeren die homoseksualiteit gewoon niet kennen of het stevig afstraffen. Daarom kan het daar wel omdat men ervan uit gaat dat niemand die 'ziekte', zoals ze het noemen, heeft.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jongens blijf OT.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 21:59 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Svenka schreef:
    Jongens blijf OT.

    Ze zijn on-topic. Ze praten over de verschillen in samenlevingen en opvattingen over seksen. Als ik het erg vond had ik wel wat gezegd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ze zijn on-topic. Ze praten over de verschillen in samenlevingen en opvattingen over seksen. Als ik het erg vond had ik wel wat gezegd.


    Het is in het algemeen bedoeld.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Svenka schreef:
    (...)

    Het is in het algemeen bedoeld.

    Als ik het erg vind zeg ik het wel :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Svenka schreef:
    Jongens blijf OT.


    Volgens mij ben ik ontopic.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Svenka schreef:
    Jongens blijf OT.


    Ik mag off topic! Aangezien ik een meisje ben.xD


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Ik mag off topic! Aangezien ik een meisje ben.xD

    Dat vind ik wel erg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat vind ik wel erg.


    Ik hoef geen revange meer, ik vind die opmerking goud waard. :-D
    On-topic: in Sex and the City, eerste seizoen, is het onderwerp 'Can woman have seks like man?'. Moet er dan aan denken als ik dat zie.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 22:09 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat vind ik wel erg.


    Nou ja, ik mag nog geen eens meer grapjes maken. :(


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Ik mag off topic! Aangezien ik een meisje ben.xD


    :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."