• Vrouwen zijn echt raar. Altijd maar zeuren dat mannen alleen op seks uit zijn, maar als het in een boek staat dat een man het alleen voor de seks doet vinden ze het opeens geweldig. Fuck logic.

    Even voor de duidelijkheid, ik wil dus niet zeggen dat alle vrouwen raar zijn. Noch wil ik de geslachten vergelijken. Allebei hebben ze hun sterke en zwakke kanten, voordelen en nadelen.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 17:48 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Even voor de duidelijkheid, ik wil dus niet zeggen dat alle vrouwen raar zijn. Noch wil ik de geslachten vergelijken. Allebei hebben ze hun sterke en zwakke kanten, voordelen en nadelen.


    Klopt als een bus.


    You are beautiful, you are love.

    Melonpan schreef:
    (...)

    Nierstenen schijnen zelfs nog meer pijn te doen, en dat komt voornamelijk voor bij mannen.

    Ik wil gewoon haar bron weten.

    Mijn opa heeft dat heel vaak. Schijnt alles behalve fijn te zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    GuitarOnFire schreef:
    (...)
    Mischien is het slim om die reactie in de beginpost te zetten. Dat scheelt weer misverstanden

    Allang gedaan =3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Is knuffelen dan wel iets wat jongens/mannen ook doen of is dat ook meer een vrouwending?


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    Is knuffelen dan wel iets wat jongens/mannen ook doen of is dat ook meer een vrouwending?

    Hmmm, jongens doen het wel. Maar niet zo uitgebreid en vaak als vrouwen. Ligt natuurlijk ook weer aan de persoon zelf.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 17:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Excuseer me, ik heb hier al een tijdje een idee over en ga er nu een tekening van maken.
    We shall see how it goes. :Y)

    Dragneel schreef:
    Excuseer me, ik heb hier al een tijdje een idee over en ga er nu een tekening van maken.
    We shall see how it goes. :Y)

    Hahaha, okay. Laat maar zien als je klaar bent.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    IT'S READY BITCHES.


    Ahaha, hoe poorly made wil je 't hebben.
    Ik ben een meisje en ik vind dit redelijk belachelijk, maar ik had ook gewoon zin om dit te maken. :3

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 19:04 ]

    Dragneel schreef:
    IT'S READY BITCHES.


    Ahaha, hoe poorly made wil je 't hebben.
    Ik ben een meisje en ik vind dit redelijk belachelijk, maar ik had ook gewoon zin om dit te maken. :3

    Hahaha, ik vind het leuk. Maar ja, het is gewoon zo. Jongens zijn niet zo handtastelijk als meisjes en als je het wel bent dan word je snel als gay gezien. Dus ja. Zo zit het gewoon in het systeem, in de samenleving.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hahaha, ik vind het leuk. Maar ja, het is gewoon zo. Jongens zijn niet zo handtastelijk als meisjes en als je het wel bent dan word je snel als gay gezien. Dus ja. Zo zit het gewoon in het systeem, in de samenleving.

    True dat.

    Dragneel schreef:
    IT'S READY BITCHES.


    Ahaha, hoe poorly made wil je 't hebben.
    Ik ben een meisje en ik vind dit redelijk belachelijk, maar ik had ook gewoon zin om dit te maken. :3


    Dat vind ik toch wel erg. Maar handen vast houden is ook niet echt iets voor twee jongens als ze vrienden zijn, dat zal wel door de maatschappij komen.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Dat vind ik toch wel erg. Maar handen vast houden is ook niet echt iets voor twee jongens als ze vrienden zijn, dat zal wel door de maatschappij komen.


    Ja, maar vrouwen kunnen wel handen vasthouden zonder dat ze verliefd zijn. Terwijl het net zo goed wél kan dat ze verliefd zijn. dus het plaatje is dubbel sowieso al foutief.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dragneel schreef:
    IT'S READY BITCHES.


    Ahaha, hoe poorly made wil je 't hebben.
    Ik ben een meisje en ik vind dit redelijk belachelijk, maar ik had ook gewoon zin om dit te maken. :3


    Hahaha


    -

    Svenka schreef:
    (...)

    Ja, maar vrouwen kunnen wel handen vasthouden zonder dat ze verliefd zijn. Terwijl het net zo goed wél kan dat ze verliefd zijn. dus het plaatje is dubbel sowieso al foutief.

    Dat weet ik, maatschappij maakt al snel 2 fouten. :Y)

    Oczy schreef:
    (...)

    Dat vind ik toch wel erg. Maar handen vast houden is ook niet echt iets voor twee jongens als ze vrienden zijn, dat zal wel door de maatschappij komen.


    Ik weet dat het in andere landen buiten Europa wel kan omdat bij hun homeseksualiteit gewoon niet bestaat, dat denken ze ten minste. De vriendschappen van mannen zijn daar 'intenser' en schijnen er meer waarde aan te hechten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."