• Vrouwen zijn echt raar. Altijd maar zeuren dat mannen alleen op seks uit zijn, maar als het in een boek staat dat een man het alleen voor de seks doet vinden ze het opeens geweldig. Fuck logic.

    Even voor de duidelijkheid, ik wil dus niet zeggen dat alle vrouwen raar zijn. Noch wil ik de geslachten vergelijken. Allebei hebben ze hun sterke en zwakke kanten, voordelen en nadelen.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 17:48 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hoe gaat dat gezegde ook alweer? Iedereen over één kam scheren?
    Dude heus niet alle meiden zijn onlogisch --'
    Ik kan ook zeggen dat alle mannen hetzelfde zijn met bepaalde dingen, maar jongens zijn ook heel verschillend. Please, gedraag je niet zo kinderachtig.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    N4I5 schreef:

    Vrouwen zijn raar, ja okeaj, wat is er erg aan ?
    Vrouwen zijn toch het sterke geslacht.
    Nee, ik verzin dat niet, het is wetenschappelijk bewezen.


    Ik zou graag een linkje willen naar de bron waarvan je dat vandaan hebt.

    Mannen zijn raar.
    Jij beoordeelt momenteel vrouwen - door een boek. :W


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Melonpan schreef:
    (...)

    Ik zou graag een linkje willen naar de bron waarvan je dat vandaan hebt.

    Oh, iets wat me te binnen schiet: bevallen doet evenveel pijn als een sinaasappel door je neusgat duwen. Kan je je het voorstellen? :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelsel schreef:
    (...)
    Oh, iets wat me te binnen schiet: bevallen doet evenveel pijn als een sinaasappel door je neusgat duwen. Kan je je het voorstellen? :Y)

    Maar dat hoeft toch niet te betekenen dat vrouwen het 'sterkere' geslacht zijn? Dit is niks tegen jou hoor maar ik wil alleen even zeggen dat ik het er niet mee eens ben. Een vrouw kan dan kinderen krijgen en haar lichaam is iets ingewikkelder, maar dat het ene geslacht beter is dan het andere vind ik echt belachelijk. Zonder een man kunnen we ons niet eens voortplanten


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Vrouwen kunnen onlogisch zijn als ze emotioneel zijn. Mannen als ze nonchalant zijn en juist minder gevoelens uiten. Tenminste, zo is 't bij mij.


    You are beautiful, you are love.

    GuitarOnFire schreef:
    Hoe gaat dat gezegde ook alweer? Iedereen over één kam scheren?
    Dude heus niet alle meiden zijn onlogisch --'
    Ik kan ook zeggen dat alle mannen hetzelfde zijn met bepaalde dingen, maar jongens zijn ook heel verschillend. Please, gedraag je niet zo kinderachtig.

    Whuut, ik zeg nergens dat alle vrouwen zo zijn. Ik dat vrouwen die dat boek lezen en dat soort stukjes leuk vinden raar zijn.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 17:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Omnivium schreef:
    Vrouwen kunnen onlogisch zijn als ze emotioneel zijn. Mannen als ze nonchalant zijn en juist minder gevoelens uiten. Tenminste, zo is 't bij mij.

    Ik ben het met je eens hoor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Reichenbach schreef:
    Mannen zijn raar.
    Jij beoordeelt momenteel vrouwen - door een boek. :W

    Lees mijn reactie op gitaronfire.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    Even voor de duidelijkheid, ik wil dus niet zeggen dat alle vrouwen raar zijn. Noch wil ik de geslachten vergelijken. Allebei hebben ze hun sterke en zwakke kanten, voordelen en nadelen.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 17:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Even voor de duidelijkheid, ik wil dus niet zeggen dat alle vrouwen raar zijn. Noch wil ik de geslachten vergelijken. Allebei hebben ze hun sterke en zwakke kanten, voordelen en nadelen.

    Hehe, op deze reactie wachtte ik.
    In jouw beginpost lijkt het net alsof je het over álle vrouwen hebt.
    Thank you


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Neelsel schreef:
    (...)
    Oh, iets wat me te binnen schiet: bevallen doet evenveel pijn als een sinaasappel door je neusgat duwen. Kan je je het voorstellen? :Y)

    kan dat weleens? O.o


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    GuitarOnFire schreef:
    (...)
    Hehe, op deze reactie wachtte ik.
    In jouw beginpost lijkt het net alsof je het over álle vrouwen hebt.
    Thank you

    Natuurlijk niet. Zo ben ik nou ook weer niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Neelsel schreef:
    (...)
    Oh, iets wat me te binnen schiet: bevallen doet evenveel pijn als een sinaasappel door je neusgat duwen. Kan je je het voorstellen? :Y)


    Nierstenen schijnen zelfs nog meer pijn te doen, en dat komt voornamelijk voor bij mannen.

    Ik wil gewoon haar bron weten.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Natuurlijk niet. Zo ben ik nou ook weer niet.

    Mischien is het slim om die reactie in de beginpost te zetten. Dat scheelt weer misverstanden


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.