• Vrouwen zijn echt raar. Altijd maar zeuren dat mannen alleen op seks uit zijn, maar als het in een boek staat dat een man het alleen voor de seks doet vinden ze het opeens geweldig. Fuck logic.

    Even voor de duidelijkheid, ik wil dus niet zeggen dat alle vrouwen raar zijn. Noch wil ik de geslachten vergelijken. Allebei hebben ze hun sterke en zwakke kanten, voordelen en nadelen.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 17:48 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Maar wie heeft dan gezegd dat het makkelijk is om vrouwen te begrijpen? Ik ben ook niet logisch maar de jongens op mijn middelbare waren ook hele vreemde wezens voor mij. Vrouwen snappen soms mannen niet en mannen snappen soms vrouwen niet.


    Physics is awesome

    Barnabas schreef:
    Ik heb die troep nooit gelezen en dat wil ik ook niet. Waardeloze boeken. :')
    Altijd maar dat onderwerpen aan een man. -.-


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bagoly schreef:
    Ik noem het liever 'mysterieus', dat klinkt wat leuker dan 'volkomen onlogisch'.(cat)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Jaccochips schreef:
    Mannen...


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik heb dat boek net gisteren bij de bieb gereserveerd (A) ik ben heel erg benieuwd :P

    Dat zie je trouwens ook wel in manga. Als we het even over zwaar seksueel getinte manga gaan hebben, daar komt nog wel SM, rape en incest in voor en dat wordt behoorlijk vaak gelezen :P maar ik denk niet dat iedereen die dat leest dat ook allemaal wil meemaken...misschien een klein deel van die mensen, maar beslist niet iedereen :P


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Maakt niet uit wat ze zeggen, ik vind het een heel goed boek (:
    Hahahah


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Desmond schreef:
    I am a woman and I never approved 50 shades of grey(cat)


    26 - 02 - '16

    Timcanpy schreef:
    ik heb dat boek net gisteren bij de bieb gereserveerd (A) ik ben heel erg benieuwd :P

    Dat zie je trouwens ook wel in manga. Als we het even over zwaar seksueel getinte manga gaan hebben, daar komt nog wel SM, rape en incest in voor en dat wordt behoorlijk vaak gelezen :P maar ik denk niet dat iedereen die dat leest dat ook allemaal wil meemaken...misschien een klein deel van die mensen, maar beslist niet iedereen :P


    Had je niet gewoon hentai kunnen zeggen?

    Melonpan schreef:
    (...)

    Had je niet gewoon hentai kunnen zeggen?


    Mag ook (joehoe)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mijn nicht heeft dat boek gekocht, maar ik vind het echt een raar boek -niet gelezen-. Het begon als een Fanfiction van Twilight, like the fuck?!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    In these days, you can't even be a man, nor can you be a woman.
    Vrouwen horen in de keuken, yadiyadiya, mannen zijn alleen uit op seks, blablabla, in het einde zijn we allemaal hetzelfde: we letten alleen maar op elkaars fouten
    :Y)

    God weet uit welk uithoekje van mijn brein dat stukje wijsheid vandaan kwam. :')

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 21:35 ]

    Ik snap vrouwen niet eens en ik ben een vrouw (':


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Vrouwen hebben al het zware werk. Vrouwen moeten bevallen, voor de kinderen zorgen, ongesteld worden, zwanger zijn, huishouden en wat doen mannen? Lui zijn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Vrouwen komen van Venus, mannen komen van Mars. (; Er zullen ook altijd dingen zijn die ik niet begrijp van mannen en ik heb toch al een aantal vriendjes gehad, haha. (:


    ars moriendi

    Mannen.... Begrijp er de laatste tijd niets meer van.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."