• Vrouwen zijn echt raar. Altijd maar zeuren dat mannen alleen op seks uit zijn, maar als het in een boek staat dat een man het alleen voor de seks doet vinden ze het opeens geweldig. Fuck logic.

    Even voor de duidelijkheid, ik wil dus niet zeggen dat alle vrouwen raar zijn. Noch wil ik de geslachten vergelijken. Allebei hebben ze hun sterke en zwakke kanten, voordelen en nadelen.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 17:48 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    IIlumination schreef:
    (...)Idd. Hadden we gelijke rechten gehad toen al...
    En daarbij nog een klein weetje (heeft een beetje met het topic te maken) Romeinen vonden broeken verwijfd barbaars xD


    Romeinen vonden broeken barbaars! Barbaren droegen broeken. Romeinen niet.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Romeinen vonden broeken barbaars! Barbaren droegen broeken. Romeinen niet.
    Ook. maar ook verwijfd. Ze vonden dat ze beschaafd waren. Ik vind romeinen eerlijk gezegd OOK heel barbaars al dat oorlogsgedoe. En nu moeten wij dat leren -_- Hebben ze ons on het gallo-Romeins museum gezegd trouwens

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 0:15 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hahahah dat boek is zo slecht! Kortom ik ben het niet eens met de qoute.

    Maar vrouwen zijn wel complex.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    ik wil niet zeggen dat mannen vrouwen niet begrijpen, sommigen doen dat heus wel, maar met die plaatje en reacties zie je maar weer dat alles wat we zeggen en of doen tegen ons gebruikt wordt.


    -

    Ik noem het liever 'mysterieus', dat klinkt wat leuker dan 'volkomen onlogisch'.(cat)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 6:44 ]


    everything, in time

    Bagoly schreef:
    Ik noem het liever 'mysterieus', dat klinkt wat leuker dan 'volkomen onlogisch'.(cat)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Desmond schreef:
    I am a woman and I never approved 50 shades of grey(cat)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Of je nou zegt of je vrijt of neukt, zo groot is dat verschil niet. Ik snap je punt niet helemaal x'D


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Of je nou zegt of je vrijt of neukt, zo groot is dat verschil niet. Ik snap je punt niet helemaal x'D

    Hij neukt met haar zonder liefde, dus alleen en puur voor de seks. Normaal zitten vrouwen altijd te zeiken dat mannen op seks uit zijn, maar nu, als het in een boek staat vinden ze het opeens niet erg meer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Scandal schreef:
    Vrouwen zijn gewoon complexe wezens. Wij kunnen er niet aan doen dat mannen niet slim genoeg zijn om onze logica snappen. :Y)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Mockingjayz schreef:
    ik wil niet zeggen dat mannen vrouwen niet begrijpen, sommigen doen dat heus wel, maar met die plaatje en reacties zie je maar weer dat alles wat we zeggen en of doen tegen ons gebruikt wordt.

    Oh, maar dat is andersom net zo hard hoor (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb die troep nooit gelezen en dat wil ik ook niet. Waardeloze boeken. :')
    Altijd maar dat onderwerpen aan een man. -.-


    "Well, well. Look who we've got here!"

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hij neukt met haar zonder liefde, dus alleen en puur voor de seks. Normaal zitten vrouwen altijd te zeiken dat mannen op seks uit zijn, maar nu, als het in een boek staat vinden ze het opeens niet erg meer.


    Zolang wij haar maar niet zijn is alles best neem ik aan (cat)

    Ik heb het boek niet gelezen maar ik ben een overdreven romanticus en veelkans zal ik ook wel een grote zeur zijn dat alles om liefde gaat, dus ben ik nu niet eens van plan dat boek ooit te lezen :Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Desmond schreef:
    I am a woman and I never approved 50 shades of grey(cat)


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hij neukt met haar zonder liefde, dus alleen en puur voor de seks. Normaal zitten vrouwen altijd te zeiken dat mannen op seks uit zijn, maar nu, als het in een boek staat vinden ze het opeens niet erg meer.

    *Scratches head* Oh well.. that's easy to explain from my side: omdat het hen zelf niet gebeurt maar een personage in een boek :']. I mean; het zou best ziek zijn als ik hetgene dat ik lees/schrijf/bekijk zou aanmoedigen in real life. That's why: le twisted world of sexual fantasies, yay :D. Ah fuu, Y I have autocorrect here? Ah nice, switched off.


    No growth of the heart is ever a waste