• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Ik val heel langzaam weer in slaap. Mijn hand ontspant en laat de zijne los. Hij valt tegen mijn borst aan, maar ik wordt er niet wakker van.
    Ik murmelde wat in mijn slaap. Gelukkig had ik deze keer geen last van nachtmerries of zo.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    [Maaaiiinnn!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Gosh :') Je werkt niet meeehhhhheeee! Ik wil gewoon dat die bom barst! Ik ben namelijk sadistisch :Y)]

    Leslis Day
    Ik kijk weg van hem. 'Ik ga je nergens antwoord op geven zolang je me niet losmaakt,' zeg ik dan simpel. Zodra hij me losmaakt zal ik hem iets zeggen.. 'Nog even en ik ga dood aan verveling.' ik kijk dan in zijn richting. Ij schat hoe ver het is.. Niet zo ver. Ik verzamel onopgemerkt spuug in mijn mond en dan op het juiste moment spuug ik het zo in zijn richting. Het komt op zijn shirt. Dit is mijn manier om hem te laten zien dat ik hem totaal niet respecteer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Bom barst niet]

    Marcell/Man
    Leslies spuug op mijn shirt zou me normaal wel iets doen, maar nu loop ik simpelweg even weg om mijn shirt schoon te maken, en vervolgens loop ik weer terug. "Ik trap niet meer in jouw voorwaarden. Ik draai het om. Ik maak je niet los zolang jij geen antwoorden geeft" Zeg ik alweer emotieloos. Ik doe niks meer voor haar. Ik maak me niet eens eens druk om haar. Word niet meer boos, niet meer verdrietig. Niet wanhopig, niet twijfelachtig. Gewoon heel simpel niks.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ian Silvas

    Ik zucht en laat me dan maar op mijn kont tegen de muur aanvallen. Aan alleen zijn had ik namelijk geen behoefte. Ik sluit mijn ogen en bijt op mijn lip. Wat zou Naomi hem allemaal vertellen. 'Ik vond je irritant,' deel ik maar mee. 'In het begin niet. Daarna wel. Maar toch vetrouwde ik je Nala toe,' zeg ik en kijk hem aan. 'We hebben samen 20 man in elkaar geslagen. Toen werden we gepakt. En zijn we gemarteld.' Ik kijk hem aan. 'Je bent al vaker gemarteld. Je was er slecht aan toe.' Ik zucht. Dat was eruit. Ik staar weer voor me. 'Meer weet ik niet van je.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Halllo? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {haha, dacht net hetzelfde ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Waaaaarom nou niet? ):]

    Leslie Day
    Het doet hem gewoon helemaal niets, echt helemaal niets. En het frustreert me. 'Oke. Het is heel simpel,' zeg ik dan. 'Ik zag jou in de slaapzaal, ik wilde er niet meer heen. Josh vroeg wat er was. En ik loog dat ik nog wat moest doen.' ik zwijg nu. Ik kijk Bob boos aan. Hij gaat dit nog echt bezuren. 'En hij vroeg wat er was. Ik vertelde dat ik niet naar binnen wilde omdat jij mijn twee grootste angsten ken. En dat is ALLES.' ik kijk hem kwaad aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [HAAAAIII]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Even douche]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ Ik wach op een reactie van Sam en dan reageer ik met Naomi. :Y) Ian's reactie, haha, echt gwn recht voor zijn raap. ]

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:29 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY Ook al had je het niet tegen mij ;P
    @Jaims; Dat zei ik al: Leslie heeft het helemaal verknalt bij Marcell. Maar dan ook echt helemaal. Hij denkt namelijk nog steeds dat ze hem helemaal misbruikt heeft, en dat ze daarmee hoopte dat hij zijn baan en dus *** allemaal kwijt raakt. En dat Leslie hem dus gewoon het liefst weg ziet kwijnen en dood ziet gaan. Ja, zo voelt hij het echt. En dat doet hem pijn. Dus legt hij het langs zich neer -zoals hij geleerd heeft voor zijn werk- en doet gewoon helemaal niks meer voor haar]

    Marcell/Man
    "Dus je hebt de belofte wel gebroken" Zeg ik. "Je zou niet alleen niet vertellen wat jij van mij weet, maar ook niet wat ik van jou weet. Want je hebt er zeker niet bij verteld dat er nog steeds niemand hier iets van jouw angsten weet, behalve wij twee en hij?" Vis ik. Ik weet gewoon zeker dat dat zo is. "Verrassing. Is dat een reden om me aan te gaan vallen? Nope. Dus kom op, wat heb je hem nog meer vertelt?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Nog geen 6 minuten later liet Eleadora zich met een zuchtje naast Julio op haar rug vallen. Vuur rode blosjes zaten op haar wangen terwijl sommige plukken van haar haren langs haar gezicht zaten geplakt. Zachtjes pakten ze zijn hand vast, starend naar het plafond haar ademhaling onder controle proberen te krijgen en haar hartslag weer regelmatig proberen te laten worden. Eleadora begroef haar hoofd in zijn arm. "Ik hou van je" zei ze zachtjes met haar ademhaling die alweer op controlte was. Dit moment, liet haar gedachten terug schieten naar het moment dat een hitte golf was gevallen over het dorp, zo erg dat lopen over de hete straat stenen een brandende pijn aan je voeten veroorzaakten. Maar echter waren het toen Eleadora en Julio die zich niet lieten weerhouden om te dansen door de warmte, ookal had het blaren op hun tenen en voeten veroorzaakt. Een moment zo innig en passievol als het moment dat ze net had beleefd.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Sam Jason Night
    Nala is in slaap gevallen maar dit keer is ze rustig. Gelukkig. Dan praat de jongen ineens, hij had nog niet eerder gepraat. Hij zegt dat hij me irritant vond. Nou. Ook lekker aardig. Het irritante eraan is, hij zegt niet wát hij irritant vindt. Hoe moet ik het dan wel weten?! Nou. Ik kan je in iedergeval zeggen dat ik hem ook irritant vindt. Ik heb hoofdpijn. Zware hoofdpijn en sluit mijn ogen dan weer even. Dan open ik ze weer en kijk naar Naomi. 'Oke,' zeg ik zacht. Ik moet gewoon accepteren wat hij zegt. 'Zijn er nog meer die me irritant vinden? Ben ik een klootzak? Dat staat namelijk ook op mijn arm.' ik sluit mijn ogen en kan het even niet aan om iemand aan te kijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.