• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij geeft me weer een tik op mijn buik. En ik probeer ineen te krimpen. Maar dat kan niet. Ik knijp mijn ogen even dicht. En ik luister naar al zijn woorden. 'Laten we het omdraaien,' grom ik dan. 'laten we zeggen dat ik het allemaal heel toevallig wél wist. Wel. Hoe voelt dat dan hè? Dat er misbruik van je is gemaakt.' ik kijk hem dan kwaad aan. 'Ja, ik heb misbruik van je gemaakt.' dit is niet waar, maar ik wil hem pijn doen met mijn woorden. Wil er voor zorgen dat hij kwaad is.


    Marcell/Man
    "Dat weet ik. Ik weet ook dat je daardoor dus heel egoïstisch bent en niet snapte dat ik je hielp. Want je zit hier toch. En daar heb je kennelijk nog geen vrede mee.. Dus moet je erger gemarteld worden. Je weet dat het hier zo gaat. En daardoor lijkt het alsof je dat juist wil" Ik ben nog steeds koel, emotieloos. Niet boos te krijgen. Niet verdrietig meer te krijgen. Ik ben een werknemer van hier met maar een vleugje van mezelf.


    Stop acting normal. It gets bored.

    TheSeasons schreef:
    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora strekte haar nek en sloot haar ogen terwijl haar nagels over zijn schouders krastten van verlangen en genot. Steeds voerde ze het tempo iets op, en liet het daarna wat langzamer gaan terwijl haar lippen de huid in zijn nek beroerden. Zachtjes streelden ze met haar lippen over zijn oor terwijl ze zijn naam fluisterden en zichzelf dichter tegen hem aan vleiden. Eleadora kon een geluidje niet onderdrukken terwijl ze haar voorhoofd tegen de zijne aanplaatsten, haar neus tegen de zijne terwijl ze hem aankeek in zijn ogen.


    Julio Martinéz
    Ik kijk Eleadora even terug aan en verplaats mijn lippen dan naar haar nek. Ik wil haar aanraken.. Ik moet haar aanraken. Eleadora bepaalt nu ongeveer alles, maar ik kan dit nog bepalen. Dus beroer ik haar nek, haar oorlelletje, haar sleutelbeen..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Hoe emotielozer hij lijkt, hoe kwader ik lijk. 'Je denkt dat ik dit wil?!' roep ik kwaad. 'Het enige wat ik wil is weg bij jou en weg van hier.' ik begin weer te stribbelen in de gespen in de hoop dat ze losser komen te zitten. 'Natuurlijk heb ik er geen vrede mee! Ik moet de hele tijd luisteren naar jou.' ik spreek de jou met walging uit.

    [Wanneer gaat Marcell los barsten? XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik kalmeer steeds meer, terwijl ik naar het gesprek luister. Het trillen gaat weg en mijn ademhaling wordt weer rustig en normaal. Ik stop de herinnering weer ver weg. Nu wist ik bijna zeker dat ze niet meer terug zou komen... Of toch niet snel.
    Ik voelde de vermoeidheid weer door me heen spoelen, terwijl ik wat van het gesprek probeerde op te vangen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    Ik kijk hem aan. 'Tja, hoe je deed, aardig, maar toch wel uitdagend op een bepaalde manier.' zeg ik dan, maar kan het niet laten even te grinniken. 'Soms wel koppig, ja dat zo'n beetje.' zeg ik dan glimlachend.

    [Geen idee hoe ik het precies moest beschrijven dus heb maar wat opgeschreven.....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hahaha ik vind het wel kloppen :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dat gaat nog wel heel erg lang duren.. Ze heeft het echt goed verknald bij hem. Heel, heel erg]

    Marcell/Man
    "Niet alleen naar mij" Ga ik er emotieloos tegenin. Ik leun onderhand tegen de muur en in mijn blik zou bijna verveling moeten staan. Ik heb zó geen zin in deze hele discussie, ik bedoel.. Leslie heeft het gewoon helemaal verknald. Helemaal. Ze krijgt geen gelijk meer, ik help haar niet meer. Niet meer zoveel als ik deed, tenminste. Heel veel minder. En aangezien het ook nog eens zwak is om je gevoel op iemand anders af te reageren is verveeldheid de veiligste emotie om nu uit te stralen. "Je vergiste je trouwens op twee punten. 1: Ik denk niet dat je dit wil, maar ik weet wel dat het het beste voor je is om er gewoon vrede mee te hebben, aangezien het nu eenmaal zo is. 2: Je wil nog wel iets meer als weg. Volgens mij is het niet zo moeilijk om te raden wat"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik probeer me voor zijn woorden af te sluiten maar hij trekt mijn aandacht als hij zegt dat ik meer dan alleen weg wil. Ik kijk hem aan met vernauwde ogen. Ik heb echt geen flauw idee waar hij het over heeft. 'Je liegt dat je barst,' sis ik naar hem. 'Wat zou ik dan nog meer willen eh?' ik kijk weg van hem en staar naar het plafond. Ij begin met mijn hand zachtjes heen en weer te draaien om de gesp losser te maken. Ik hoop dat hij het niet merkt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Serieus, hoe laten we ze hieruit komen? Marcell gaat niet ploffen]

    Marcell/Man
    "Dansen" Zeg ik. Een enkel woordje. Het is zo simpel. "En dat is precies waarom je hier zit" Zeg ik. Het is allemaal zo makkelijk. Ik leun tegen de muur met nog steeds die verveelde of emotieloze uitdrukking. Die riemen zitten ontzettend stevig vast, en zijn dus niet los te krijgen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Waarom niet? XD]

    Leslie Day
    Ik kijk naar hem. Dansen. Oké. 'Als je daar toch alleen maar half verveelt tegen de muur staat kan je me verdomme net zo goed losmaken,' zeg ik dan bot. Hij maakt zijn woorden niet eens waar. 'Ooo Bluh, ik ga alle straffen doen. AAAHHH,' imiteer ik hem. Dan merk ik pas dat ik het hardop doe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Een gelukzalig zuchtje samen met een geluidje van genot verliet Eleadora haar mond terwijl ze haar ogen sloot en haar nek strekten. Elke keer als hij haar aanraakten brande haar huid na van verlangen en genot, maar genoeg van krijgen? Nee dat kon ze niet. Eleadora greep haar haar bij een en hing het over een schouder zodat het niet in de weg zat bij Julio. Zachtjes plaatsten ze haar lippen op de plekken waar ze hem kon aanraken terwijl hij haar nek beroerden.

    [Mijn mentor belde net om te vragen hoe het ging, en ik mag die man echt niet x3]

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:08 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Samy? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Omdat Leslie het echt heel erg verknald heeft en hij dan een goede werknemer wordt :Y) Maar dan zonder al dat sadistische]

    Marcell/Man
    "Plannen kunnen veranderen" Zeg ik alleen maar. "En nee, ik maak je nog steeds niet los. Dat plan is namelijk niet verandert" Nog steeds kijk ik haar emotieloos aan. Misschien wat verveelt, daar kan ze gelijk in hebben. En ik geef haar ook geen tik. Gewoon geen zin in. "Maar waarom heb je de belofte nou niet gebroken volgens jou?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomia schreef:
    Naomi Micheal

    Ik kijk hem aan. 'Tja, hoe je deed, aardig, maar toch wel uitdagend op een bepaalde manier.' zeg ik dan, maar kan het niet laten even te grinniken. 'Soms wel koppig, ja dat zo'n beetje.' zeg ik dan glimlachend.

    [Geen idee hoe ik het precies moest beschrijven dus heb maar wat opgeschreven.....]


    Sam
    Ze grinnikt en zegt dan ook nog dat ik koppig ben. 'Dat zei Nala ook al,' mompel ik. Maar ze glimlacht en ik glimlach even naar haar terug. ik voel me leeg. Omdat ik me niets kan herinneren. 'Kan je me gewoon dingen over mij vertellen. Die je van me weet of je zijn opgevallen? Handelingen die ik doe?' ik weet namelijk niets om te vragen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oef.. Nouja, wel belangstellend ;S]

    Julio Martinéz
    *Ik ben zo ongeveer zwaar inspiratieloos met wat ik bij hem moet schrijven*


    Stop acting normal. It gets bored.