• Vanavond ga ik extensions in mijn haar laten zetten en ik heb er super veel zin in! ;3

    Om dit topic nuttig te houden: Hebben jullie recentelijk iets gedaan met jullie haar? Zo ja: wat?


    26 - 02 - '16

    Ik doe eigenlijk nooit wat bijzonders met mijn haar, want ik ben altijd bang dat het verkeerd uitpakt.
    Hopelijk staan je extensions je leuk!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Wat leuk ^^
    Blauwe toch?
    Post snel een foto hoe het eruit gaat zien (:

    Verder, nee, ik heb nog niks met mijn haar gedaan (:


    Tijd voor koffie.

    Synaisthmata schreef:
    Wat leuk ^^
    Blauwe toch?
    Post snel een foto hoe het eruit gaat zien (:

    Verder, nee, ik heb nog niks met mijn haar gedaan (:


    Yup. Blauw ;3
    Ik zal zeker een foto posten (:


    26 - 02 - '16

    Ik ben heel benieuwd naar de foto!
    Nouja, ik heb het in laagjes geknipt, maar dat is niet echt bijzonder. Haha.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Nee maar mijn moeder vind mijn kapsel niks en mijn vader zei dat ik naar de kapper moest dus ik ga op zoek naar een nieuw kapsel dat me een beetje staat.

    Ik heb een keer een paar plukjes van mijn haar blond laten verven maar dat vond ik toen niet zo.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 16:05 ]


    Physics is awesome

    Het enige wat ik heb gedaan is het geverfd, zodat het zwart blijft. Donkerbruin is lelijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Het enige wat ik heb gedaan is het geverfd, zodat het zwart blijft. Donkerbruin is lelijk.


    Hoezo is donkerbruin lelijk? Ik heb ook donkerbruin haar maar ik vind het wel mooi. Het ligt er ook aan wat voor kapsel je hebt, natuurlijk.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Hoezo is donkerbruin lelijk? Ik heb ook donkerbruin haar maar ik vind het wel mooi. Het ligt er ook aan wat voor kapsel je hebt, natuurlijk.


    Ik heb ook voor de helft donkerbruin haar ;3 (Tegen zwart aan)
    Ik heb zo'n schaduweffect zeg maar ;3


    26 - 02 - '16

    Ik had vroeger haren tot op mijn kont, toen ineens halverwege rug, toen ineens een bob, toen kort en nu is het weer tot aan mijn schouders en wil ik het langer :3 Qua verven heb ik high lights gehad en een koper kleur, laatst had ik er een warme bruintint in (kleurspoeling) om de lelijke glans van de koperkleur er uit te halen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oczy schreef:
    (...)

    Hoezo is donkerbruin lelijk? Ik heb ook donkerbruin haar maar ik vind het wel mooi. Het ligt er ook aan wat voor kapsel je hebt, natuurlijk.

    Ik vind het lelijk bij mijn kledingstijl en kapsel. Ik neig naar een emo look en daar past donkerbruin haar echt niet bij.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Heh, cool :].
    I did this yesterday:


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb het een minuut geleden in een paardenstaart gedaan.
    En dat is voor mij heel bijzonder, ik heb het áltijd los :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Feline schreef:
    (...)

    Ik heb ook voor de helft donkerbruin haar ;3 (Tegen zwart aan)
    Ik heb zo'n schaduweffect zeg maar ;3


    O, dat is vreemd. Sommige plukjes van mijn haar zijn nog steeds lichter dan andere plukken vanwege dat die plukjes ooit blond zijn geverfd, dat vind ik wel raar staan. Welke kleur heeft dan de andere helft van je haar?


    Physics is awesome

    Ivan schreef:
    Heh, cool :].
    I did this yesterday:



    I like your hair ;3


    26 - 02 - '16

    Oczy schreef:
    (...)

    O, dat is vreemd. Sommige plukjes van mijn haar zijn nog steeds lichter dan andere plukken vanwege dat die plukjes ooit blond zijn geverfd, dat vind ik wel raar staan. Welke kleur heeft dan de andere helft van je haar?


    Blond ^^


    26 - 02 - '16