• Dat en dat veel (ik neem aan niet alle) fans hysterisch en vaak obsessief zijn, is alles wat ik weet van One Direction (en dan vind mijn nicht het raar dat ik geen fan ben). Maar goed, ik wilde dus weten waarom je wél fan bent. Zonder je te beoordelen, gewoon objectief, wilde ik dat weten.

    Dus, waarom ben jíj fan van One Direction?


    I can't even think straight.

    Haha, ik vind dat plaatje echt geweldig :')

    Wel, ik ben niet echt een fan. Of ja, ik vind sommige liedjes wel leuk om af en toe te beluisteren, maar verder heb ik niets met ze.
    Ik vind niet eens dat ze er leuk uitzien. :W


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Nou, sowieso omdat ik de tekst van hun liedjes zo mooi vind. En met hun stemmen bij elkaar vind ik ze ook zo mooi klinken. Trouwens: De knappe kopjes van hun is ook niet verkeerd :')


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind dat hun videodiaries geweldig zijn(: En ik vind ze zelf heel leuk.
    Ik vind Little Things we een van de beste liedjes tot nu toe, de rest vond ik niet zo geweldig.


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    De videodiaries vond ik inderdaad geweldig, dus gewoon omdat ze zo grappig zijn en omdat het zo spontaan was. Ik vind dat ze ook mooi kunnen zingen, hoewel ik niet alle liedjes geweldig vind.
    Verder helpt het natuurlijk ook wel dat ze knap zijn, mwehehe. c:
    Ik ben dus wel fan, hoewel ik het hele fandom gebeuren behoorlijk irritant begin te vinden gezien de omvang en sommige mensen die echt te ver gaan in dat alles.


    life is awesome

    Ze hebben mijn hart gestolen (bij wijze van spreken, interpreteer het dus niet letterlijk) dankzij hun videodiaries en enkele gifs op Tumblr, WeHeartIt, door het feit dat ze grappig en spontaan zijn. Ik weet nog welke gif van hen (klik) mij nieuwsgierig hebben gemaakt, meer informatie over hen laat opzoeken en leuke liedjes van hen te beluisteren. Eigenlijk ken ik hen al langer, sinds augustus 2011, maar die periode heb ik niets van hen moeten weten en nu... (:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Vanaf de auditie hadden ze allemaal mijn aandacht al en toen ze uiteindelijk samen in een band terecht hebben ze bij wijze van spreken ook mijn hart gestolen. De videodiaries waren echt geweldig net als de live shows en de foto's die je overal op internet kon vinden. Ze zijn gewoon heel erg grappig, kunnen goed zingen en zijn nog knap ook. Met de week werd ik nieuwsgieriger. Vanaf dat moment ben ik eigenlijk fan en dat zal ook zo blijven. Maar moet inderdaad ook toegeven dat sommige fans te ver.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik vind ze gewoon leuk omdat ze me door best wel moeilijke periodes heen halen.
    En als je gewoon hun gezichten zag toen ze door mochten bij de X factor.
    Je kon zien dat ze van zingen houden en dat doen ze nog steeds.
    En nouja de stemmen passen bij elkaar en als ze het juiste liedje hebben geschreven door de goede personen,
    klinken ze gewoon geweldig.
    Daarbij komt dat ze grappig zijn en zich niet voor iemand anders voordoen.
    Ooow plus ze zijn niet lelijk...


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Ik vind dat ze (live) heerlijk kunnen zingen. De tijd van x-factor vond ik daarmee ook het beste, daarmee toonden ze ook echt wat hun stemmen konden terwijl ze tegenwoordig maar wat liedjes zingen om gewoon te zingen en niet om mee uit te blinken, wat ze bij sommige liedjes van de x-factor wel echt deden (Your song, Torn, Forever Young, ..).
    Maar sinds Little Things kan ik ze weer een heel stuk meer apprecieren.

    (En daarbij zijn ze gewoon heel erg handsome en grappig.)


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Wel ik vind ze niet het beste wat me al is overkomen en ik vind fan wel al een heeeeel groot woord.
    Maaaaar ik vind hun liedjes leuk om te beluisteren, het is natuurlijk wel duidelijk dat er heel wat meer mensen energie stoppen in het maken van hun liedjes dan die bandleden zelf, maar al zijn alle liedjes beluisterbaar en zitten er een paar echt leuke tussen (vind ik persoonlijk).
    & het zijn natuurlijk ook gewoon knappe jongens, en tja, noem het dan maar de x-factor, maar er is in ieder geval iets aan hen dat ik het toch interessant genoeg vind een klein beetje op de hoogte te blijven van hen.


    effort never betrays you

    Creativity schreef:
    De videodiaries vond ik inderdaad geweldig, dus gewoon omdat ze zo grappig zijn en omdat het zo spontaan was. Ik vind dat ze ook mooi kunnen zingen, hoewel ik niet alle liedjes geweldig vind.
    Verder helpt het natuurlijk ook wel dat ze knap zijn, mwehehe. c:
    Ik ben dus wel fan, hoewel ik het hele fandom gebeuren behoorlijk irritant begin te vinden gezien de omvang en sommige mensen die echt te ver gaan in dat alles.

    Ook zingen ze live echt goed, wat maar weinig artiesten goed kunnen.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 18:41 ]


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    CURLYMONSTER schreef:
    Nou, sowieso omdat ik de tekst van hun liedjes zo mooi vind. En met hun stemmen bij elkaar vind ik ze ook zo mooi klinken. Trouwens: De knappe kopjes van hun is ook niet verkeerd :')


    •*• Lululu •*•

    Toen ik voor het eerst de 1D hype zag dacht ik: 'O boys, here we go again.'
    Ik had al vooroordelen dus voordat ik ze überhaupt kende. Ik heb dit heel lang volgehouden tot in de zomervakantie waar ik een meisje ontmoette die fan was.
    Zij heeft mij laten luisteren en ik kwam tot de conclusie dat ik ze toch wel heel erg leuk vond. Ik vind de liedjes heel leuk, en aanstekelijk, de jongens zijn toch echt absoluut niet lelijk en de videodiaries zijn echt hilarisch, ze zijn gewoon hun hilarische zelf. (:
    Ik moet zeggen. Ik ben geen hysterische obsessed fan, maar vind ze gewoon leuk :')

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 19:04 ]


    Miep

    Help me, ik ben dus wel obsessed. Maar het is wel superleuk om obsessed te zijn (; Ik vind ze leuk omdat hun grappen droog zijn, ze lekker zichzelf zijn en hun liedjes......aaaaw wat kan ik wegsmelten bij het nieuwe album. Mede dankzijn Eddie


    || Love the life you live, live the life you love ||

    Ik ben een fan :Y)
    Bij mij komt muziek over 't algemeen op de eerste plaats, maar bij One Direction spelen de grappige momenten ook wel mee XD Ze zijn ook gewoon grappig lol xD En ze zien er ook niet verkeerd uit, maar dat komt eigenlijk een beetje op de laatste plaats xD


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    verschillende redens. maar dit is mijn top 2 redenen.
    1. ze zingen wat elke meid weleens zal willen horen.
    2. ik heb in die fandom een paar goeie vrienden weten te maken.


    -