• doe jij dr aan of ga je iets anders doen?
    ik ga naar een festival,
    sorry mama:$

    en jullie?


    Its Now or Never. <3

    Ik doe er niet aan mee. Ik vind het nogal hypocriet om op moederdag te tonen dat je van je mama houd. Ik hou (zo goed als ;D) elke dag van mijn mama, dus waarom zou ik dat alleen op deze commerciële dag tonen? Ik verras haar af en toe onverwachts, dat is leuker.
    Naja, dit is mijn mening natuurlijk. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik doe er niets aan,nooit echt gedaan ook,alleen een cadotje en ontbijd op bed. Ik heb zowiezo die dag nooit begrepen. Waarom een dag in het jaar en waarom niet het hele jaar?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik geef d'r een klein cadeautje en we hebben heerlijke taart van de Appie gehaald ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Cloudburst schreef:
    Ik doe er niet aan mee. Ik vind het nogal hypocriet om op moederdag te tonen dat je van je mama houd. Ik hou (zo goed als ;D) elke dag van mijn mama, dus waarom zou ik dat alleen op deze commerciële dag tonen? Ik verras haar af en toe onverwachts, dat is leuker.
    Naja, dit is mijn mening natuurlijk. (:

    Ik ben het volledig met je eens, daarom doen wij -ons gezin- niet mee met moederdag.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik doe niet aan moederdag. Ik geef haar op een andere dag wel een cadeau om haar te tonen hoeveel ze voor me betekend.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn moeder krijgt altijd ontbijt op bed op moederdag, maar voor de rest doen we niet echt veel. Nou ja, we gaan op bezoek bij familie. Waarom zouden we op één dag moeten tonen hoeveel we van haar houden terwijl je dat het hele jaar door kunt doen?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik vier het maandag met haar, geef dr een cadeautje.

    Cloudburst schreef:
    Ik doe er niet aan mee. Ik vind het nogal hypocriet om op moederdag te tonen dat je van je mama houd. Ik hou (zo goed als ;D) elke dag van mijn mama, dus waarom zou ik dat alleen op deze commerciële dag tonen? Ik verras haar af en toe onverwachts, dat is leuker.
    Naja, dit is mijn mening natuurlijk. (:


    Mee eens, maar misschien iets kleins ? ( dat kan tog wel? (: )


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2010 - 20:55 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik heb een cadeautje gekocht, maar het idee erachter vind ik kant en klare onzin. Waarom is er een dag uitgekozen waarop je aardig tegen je moeder (en ook tegen je vader, denk aan vaderdag) moet doen, enz. Dat moet toch een gewoonte zijn, of ben ik nou gek?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Hier is al een topic over. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik heb haar al een boeketje gegeven vandaag (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    JoJudicious schreef:
    Hier is al een topic over. (:



    jammmmmmmer voor jou (;
    mijne is leuker?
    omdat ik erin vertel dat ik na een festival ga.
    DUS
    hahahahahah (nerd)


    Its Now or Never. <3

    Dus slotje :)