• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school ©
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ CrazyOf1D
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    -

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Bluehope + crush Louis
    -
    -


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Harry + Brianna



    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:25 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [x3 lol, volgens mij niet echt ;dp]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 14:05 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    Brianna Josephs
    'Nee, Austin heeft geen pijn Niall, hij is geheeld door Nyancat.' zei ik sarcastisch. 'Tuurlijk heeft hij pijn, it was like a bitchclap.' lachtte ik daarna.


    (Owyeaaah i've got super healing poweeers ;D hahha ok deze vind ik supeeer!)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    Ik knik en lach even om zijn volgende vraag. 'Het is soms wel leuk, maar de fans kunnen ook wel irritant zijn, ze laten je ook niet snel met rust snap je'zeg ik en kijk hem aan. 'Maar ik hou wel van de fans hoor, en het is ook eigenlijk wel leuk dat ze achter je aan zitten'grijns ik en kijk hem aan.

    Harry Styles
    Ik stemde in met het voorstel van Bree om een ijsje te gaan halen."Kom op Nialler het was maar een grapje van Bree,weet je wat ik betaal de ijsjes wel."zeg ik dan met een glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Lekker dan, zit ik hier met m'n pollepel en Ben&Jerry's..]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    [Lekker dan, zit ik hier met m'n pollepel en Ben&Jerry's..]



    (O-O ik hou van Ben&Jerry's nu heb ik dus honger -_- ,maar ik ben te lui om op te staan)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dylan Jackson
    'O, oke.' zeg ik. 'Dus jij vind het leuk als jij net uit de douche komt en je hebt niks aan en dan staan ze al weer voor het raam.' Ik lach om mijn eigen grap, die eigenlijk niet echt een grap was. 'Nee, doe mij maar een privé leven.'


    Do what people say you can't.

    Liam Payne
    Ik begin te lachen en schud mijn hoofd. 'Nee, maar dat gebeurt dan ook net weer niet hoor'zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Een privé leven is ook wel fijn.'zeg ik eerlijk en haal mijn schouders daarna op. 'Ach ja, ik doe wel iets wat ik leuk vindt'zeg ik met een glimlach en kijk Dylan aan als we bij allemaal lokalen lopen. 'Welke moeten we hebben?"vraag ik lachend. Ik moest echt even een beetje leren waar alles hier zat en het rooster een beetje weten.

    srey moet gaan xx


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dylan Jackson
    'Okki.' Ik kijk even naar de lokalen. 'Volgens mij.. die!' Ik wijs naar 1 van de lokalen. Jup, die moest het zijn.


    Do what people say you can't.

    Liam Payne
    Ik knik en loop het lokaal in. 'Hallo'zeg ik tegen de docent en leg dan me tas op een tafeltje waar ik aan ga zitten. Ik pak mijn boeken en leg ze op de tafel.

    Emily Elizabeth Johnson
    In al de chaos was ik Dylan en Liam kwijt geraakt. Ik vervloekte mezelf. Nu moest ik helemaal alleen het lokaal vinden. We hadden nu geschiedenis, dat is op de eerste verdieping. Ik volgde de weg die ik had uitgestippeld en kwam, wonder boven wonder, aan in het juiste lokaal.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 12:16 ]

    (iemand die met Felix wil praten?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Andrew kan wel?, hij is op de gang]