• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school ©
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ CrazyOf1D
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    -

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Bluehope + crush Louis
    -
    -


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Harry + Brianna



    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:25 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne
    'Ow oke, nou ik ben der pas sinds vanochtend dus ik weet het nog niet echt'zeg ik een beetje lachend en kijk Dylan aan. 'Ga je mee naar de les?' vraag ik hem en glimlach even.

    Dylan Calvin Jackson
    Ik knik. De eerste keer sinds tijden dat ik weer een leuk gesprek heb. Ik wijs naar rechts 'Die kant op.' zeg ik.


    Do what people say you can't.

    Liam Payne
    Ik knik en begin de kant op te lopen waar die naar wees. 'Zijn de docenten een beetje aardig?'vraag ik en kijk hem even aan. Ik hoopte echt dat onze docenten een beetje aardig waren, dan was het tenminste een beetje leuk om de lessen te volgen.

    Niall Horan

    Terug van Nandos liep ik naar school waar Harry iemand mepte. Ik bleef even staan en vervolgens dacht ik een paar minuten na. Na een kwartier begreep ik het. Snel rende ik naar Harry. 'Hazza, kom je mee naar mijn huis? Lou is daar ook' vroeg ik hem en keek naar Brianna. Weer duurde het even voordat ik het begreep. 'Wat is er gebeurd?' vroeg ik daarna.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles
    'Harry!'riep ze toen we de school uitreden'Waar ga je heen?'vroeg ze dan en liep de rolstoel stoppen met rijden.Ze staat op en hinkt naar me toe.Ik dacht eerst dat ze boos was,maar indeplaats fluisterde ze dankje wel en heeft me een knuffel."Graag gedaan,hij was het niet waar om jou zijn vriendinnetje te noemen."zeg ik dan stil.'Hazza, kom je mee naar mijn huis? Lou is daar ook' hoorde ik iemand met iers accent,Nialll dus.Ik liet Bree los en kijk naar Niall.Blijkbaar had hij nu pas door dat er iets mis was met Brianna."Wel het is best wel een lang verhaal."mompel ik dan

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 10:56 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna
    'Een echt heel lang verhaal. Kort samengevat: Austin, mijn vriendje, breekt mijn enkel en zoent daarna met mijn aardsvijand, om het zo maar te zeggen. En toen gaf Harry hem een klap.'

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 11:05 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall Horan

    'Heeft ie nu pijn?' vroeg ik niet-begrijpend. Ja, ik was nogal traag. Mijn gezicht was bedenkelijk en moeilijk dacht ik na. Even dacht ik dat Austin geen pijn had, maar dat was nogal dom.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles
    Ik zucht Niall was echt zo traag van begrip."Ja ,maar Brianna heeft 500000 keer meer pijn dan die klootzak."zeg ik dan en halp Bree weer in haar Rolstoel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Josephs
    'Nee, Austin heeft geen pijn Niall, hij is geheeld door Nyancat.' zei ik sarcastisch. 'Tuurlijk heeft hij pijn, it was like a bitchclap.' lachtte ik daarna.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dylan Calvin Jackson
    Ik denk even na. 'Als je aardig tegen hun doet, doen ze ook aardig terug.' besluit ik terug te antwoorden. 'Zeg,' begin ik te aarzelen. 'hoe is het eigenlijk om in een band te zitten waar duizenden meiden achter je aan zitten?'


    Do what people say you can't.

    [Casirea is al lang niet meer online geweest, en het is best wel lastig als het personage een crush heeft op Zayn maar die is nergens]

    Niall Horan

    Aan de ene kant voelde ik me wel een beetje gekwetst, Harry wist dat ik traag van begrip was. Aan de andere kant schaamde ik me een beetje. Ik mompelde wat over Ben&Jerry's maar zei verder niks. Misschien was het beter om geen vragen te stellen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik zal kijken. Als ze niet meer reageerd de komende 7 paginas dan zoek ik een nieuwe zayn :Y)]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Brianna Joseph
    'Oh sorry Nialler,ik wilde je niet kwetsen!' roep ik uit en ik geef hem ook een knuffel. Ik plof weer neer in de rolstoel. 'We kunnen naar de Min12 om een lekker ijsje te halen?' vraag ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Is het normaal dat je ijs eet met een pollepel?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."