• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school ©
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ CrazyOf1D
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    -

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Bluehope + crush Louis
    -
    -


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Harry + Brianna



    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:25 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Felix Mc.Down
    "Ja vast mijn tweede naam is snelheid."lach ik en ging ook in de capsulle dan zei hij dat ik niet moest gaan huilen als een klein meisje.en grijnsde dan."Ja vast,Als ik win betaal jij de volgende spelletjes voor mij."zeg ik lachend en stop ook een muntje in mijn stoel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna T. Josephs
    Ik begin te lachen als Harry totaal de verkeerde kant op rijdt. 'Harreh, de min12 is die kant op.' lach ik en ik wijs met mijn duim naar achteren. Tot mijn verbazing prik ik in zijn buik en ik draai me om. Ik lach nog harder als ik zie dat hij bijna plat tegen de rolstoel staat aan te duwen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    'Harreh, de min12 is die kant op.' zegt bree lachend en port met haar duim in mijn buik .En ze begint nadat ze zich had omgedraaid harder te lachen."Waarom lach je nou?"vraag ik nets begrijpend en probeerom te draaien,dit ding is best wel zwaar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (moet eten tot zo)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andrew
    'oke deal, maar andersom hetzelfde' zeg ik met een grijns en gooi mijn muntje erin. Ik kies mijn personage en kijk nog en keer grijnzend naar Felix. 'je gaat eraan hoor' zeg ik lachend.

    Brianna T. Josephs
    'Het ziet er gewoon grappig uit dat jij mij zo de hele tijd rond zit te duwen.' zei ik. 'En het is best wel... lief.' zeg ik terwijl ik mijn ogen naar de grond toe richt. Bij Harry was het alsof ik hem al best heel lang kende, en dat was gewoon wel een fijn gevoel.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Felix Mc.Down
    "Ok deal."zeg ik grijnzend.en kies mijn personage uit."We zullen nog wel zien wie de loser kuchAndrewkuch word."zeg ik grijnzend en kies mijn auto uit.

    Harry Styles
    'Het ziet er gewoon grappig uit dat jij mij zo de hele tijd rond zit te duwen.' zei ze. 'En het is best wel... lief.'vervolgde ze en keek naar de grond."He daar zijn vrienden toch voor."zeg ik met een klein glimlachje


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andrew
    ik grijns en kies mijn auto ook. 'gezonderheid loser' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'oke beginnen'zeg ik en er komen cijfers in beeld. Bij 1 trap ik het gaspadaal in en race netje over het pacourt met volle snelheid.

    Felix Mc.Down
    Toen de cijfertjes in beeld kwamen klemde ik mijn handen vast aan het stuur en bij 1 ,druk ik op volle gas.Algauw had ik de andere voorgestoken ,maar de eerste en tweede plaats bleven schommelen bij ik en Andrew.Ik ging rechts van hem rijden en duwde hem tegen de muur,om hem snelheid te laten verliezen.Ze noemen me voor niets the fox,de sluwe en valspelende kerel.Ik grijns en doe weer verder.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andrew
    Als Feliz me tegen de muur aan duwt komt er tovh en lichte grijns. Ik rij gauw veder en bots een keer tegen hem aan. Daarna haal ik hem in en rij zo voor hem. Ik rij een stuk weg tot die weer naast me rijd en duw hem daarna het xand in naast de weg. Ik grijns als zijn snelheid verminderd en race gauw veder..

    Felix
    Ik frons als ik zie dat Andrew mijn technioek nadoet en me veel snelheid laat verliezen."Die krijg je terug!"roep ik en druk gewoon de petaal plat en neem een paar scherpe bochten.Als ik hem nader rij ik voor hem en rem bruuts zodat hij tegen me rijd enn onze bijde auto's stil staan ik grijns en rij razend snel weer verder,maar mijn auto vloog in brand,gelukkig zag ik de finishlijn al in de verte.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ Deze moest ik gewoon laten zien



    ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Brianna T Josephs
    Ik geef hem ook een glimlachje.'Kijk! De min12!' Zeg ik blij. Harry rijdt me naar binnen.'Ehm, wat nemen we?'
    (zullen we zo doen dat xe samen een bakje delen? Dat er nog mr 1 is ofs >.< thatscute ^^)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (ik heb wel een ideetje ;3 )

    Harry Styles
    "Jij mag kiezen."zeg ik met een glimlacje ze hadden veel smaken,maar ik ging de smaakt Dat Bree koos ook nemen.Gewoon om te weten wat ze lekker vond.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Bree
    'Oeh, doe mij maar wittr chocola, heerlijk.' Zeg ik vrolijk.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.